بهترین مراکز خرید در بهترین شهر دنیا

بهترین مراکز خرید در بهترین شهر دنیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 مرداد ، 1398

بهترین مراکز خرید در بهترین شهر دنیا

شهر پاریس در فرانسه یکی از محبوب ترین شهر ها و مقاصد گردشگری از نظر گردشگران محسوب می شود.قبل از سفر به این شهر زیبا با مطالعه این مطلب با محبوب ترین مراکز خرید آن آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شهر پاریس در فرانسه یکی از محبوب ترین شهر ها و مقاصد گردشگری از نظر گردشگران محسوب می شود. سفر به پاریس یکی از بهترین سفر های شما از نظر بازدید از جاذبه ها یا تفریح در سایر مناطق پاریس خواهد شد، به شما توصیه می شود در سفر به پاریس با تور های ویژه اروپا بعد از یک گردش و تفریح درست و حسابی و دیدن جاذبه های گردشگری پاریس، برای خرید بهترین اجناس و سوغات حتما به این مراکز خرید بروید.

گالری (لافایت) Galleries Lafayette ، مرکز خریدی به سبک نئوبیزانس

Galleries Lafayette، یک مرکز خرید فرانسوی است که بهترین فروشگاه زنجیره ای پاریس محسوب شده و در 9 طبقه بر فراز شهر واقع شده است. این فروشگاه با یک گنبد با شکوه نئو بیزانسی در سال 1912 ساخته شده و دومین مکان پر بازدید در پاریس است که جنب لوور واقع می باشد. در این مرکز خرید، انتخاب گسترده ای از انواع و برند ها را نه تنها برای پوشاک بلکه برای تمامی اجناس و حتی غذا های لذیذ، دارید.

مرکز خرید لافایت پاریس با گنبدی به سبک نئوبیزانس

مرکز خرید لافایت پاریس با سبک نئو بیزانس

مرکز خرید (پرینتمپس) Printemps، منبع معتبر ترین برند ها

یکی دیگر از فروشگاههای مجلل پاریس،Printemps  (پرینتمپس) است که دارای 4500 متر مربع فضای تجاری بسیار فوق العاده برای خرید، خدمات خیاطی و رستوران هایی با غذا های خوشمزه و شگفت انگیز است. این مرکز خرید بسیاری از برند های محرمانه و معروف دنیا را در خود جای داده است.

نمای بیرونی و ورودی مرکز خرید پرینتمپس در پاریس

مرکز خرید (له باو مارایس) LE BHV Marais، دنیای انواع لوازم مورد نیاز شما

Le BHV Marais یک مکان دلپذیر برای خرید است که در فاصله بسیار کمی از Notre Dame و Hotel de Ville واقع شده است. مرکز خرید مارایس دارای 2000 برند با راهنما های حرفه ای خود است. از دیگر مواردی که در این مرکز خرید می توانید پیدا کنید، سخت افزار و وسایل خانه، مد و پوشاک، مواد غذایی و وسایلی برای فعالیت های اوقات فراغت، هستند.

ورودی مرکز خرید له باو ماریس در پاریس

مرکز خرید له باو ماریس در پاریس

مرکز خرید (له بن مارته) Le Bon Marché، اولین مرکز خرید بزرگ پاریس

مرکز خرید (له بن مارته) Le Bon Marché که در نظر گرفته می شود یکی از اولین فروشگاه های بزرگ در شهر پاریس است، تا به امروز ظرافت، زیبایی و تاریخ منحصر به فرد خود را حفظ کرده است. این مرکز خرید زیبا، طیف گسترده ای از کالاهایی با ارزش بالا از جمله مواد غذایی را ارائه می دهد.

نمای داخلی مرکز خرید له بن مارته در پاریس

مرکز خرید (هالس) Halles، مرکز خریدی با معماری منحصر به فرد

Halles یک فروشگاه مدرن است که دارای معماری خیره کننده و گزینه های خرید متنوعی است. یک بازار بزرگ با چشم انداز های مختلف و رنگارنگ است که همه برند های بزرگ را برای شما به ارمغان می آورد و همه چیز را از خرید و استراحت گرفته تا وعده های غذایی و اوقات فراغت را به شما ارائه می دهد.

ورودی مرکز خرید هالس در پاریس

مرکز خرید (لس کواتر تمپس) Les Quatre Temps، واقع در La Defense

مرکز خرید (لس کواتر تمپس) Les Quatre Temps واقع در 15، Parvis de la Defense ، 92092 Puteaux ، La Defense ، در شهر پاریس می باشد. این مرکز خرید بزرگ با بیش از 200 مغازه در یک مکان با ترکیبی کامل از برند های محبوب فرانسوی و بین المللی می تواند کلیه نیاز های شما در خرید بهترین کالا ها یاری کند. وسایل سرگرمی شخصی یا گروهی نیز در این مرکز خرید موجود می باشد. از امکانات خانوادگی که شامل سینما، طیف متنوعی از رستوران ها و فضای بازی کودکان در مرکز خرید مرکز خرید (لس کواتر تمپس) Les Quatre Temps استفاده کرده و در یکی از بهترین مراکز خرید پاریس نهایت لذت را ببرید.

نمای کلی مرکز خرید لس کواتر تمپس در پاریس

دهکده (له ولی ویلیج)  La Vallée Village، مرکز خریدی در فضای باز

در دیزنی لند پاریس و در یک فضای آزاد مرکز خرید دهکده (له ولی ویلیج)  La Vallée Village قرار دارد که در آن فروشندگان تجربه خرید بی نظیری را به شما ارائه می دهند. این مرکز خرید متشکل از بالای 110 بوتیک است که ارائه دهنده مجموعه تخفیف های بزرگی از طراحان بین المللی و برند های سبک زندگی می باشد. همچنین ارائه خدمات با دقت و مراقبت از مراجعه کنندگان و خریداران در مرکز خرید دهکده (له ولی ویلیج)  La Vallée Village، یک روز فراموش نشدنی را تضمین می کند.

ورودی مرکز خرید دهکده له ولی ویلیج در پاریس

کافه ای در مرکز خرید دهکده له ولی ویلیج پاریس

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt