بهترین وسایل خارق العاده در پارک فراری ورلد ابوظبی

بهترین وسایل خارق العاده در پارک فراری ورلد ابوظبی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 اسفند ، 1399

بهترین وسایل خارق العاده در پارک فراری ورلد ابوظبی

بزرگترین پارک تفریحی و متنوع در سراسر جهان در ابوظبی می باشد و پارکی با تم فراری است و فراری ورلد نام دارد که یکی از هیجان انگیز ترین جاذبه های گردشگری امارات متحده عربی به شمار می رود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بزرگترین پارک تفریحی و متنوع در سراسر جهان در ابوظبی می باشد و پارکی با تم فراری است و فراری ورلد نام دارد. یکی از هیجان انگیز ترین مقصد برای بازدید در امارات متحده عربی به شمار می رود. وسایل سرگرمی بسیار متنوعی در این پارک وجود دارد که چند تا از برترین های این مکان را برای شما تشریح کرده ایم تا بعد از انتخاب و رزرو تور های ویژه دبی و سفر به کشور امارات، به ابوظبی رفته و از این جاذبه گردشگری نهایت لذت را ببرید.

(فرمولا روسا)Formula Rossa، سریع ترین وسیله بازی در جهان

فرمولا روسا یک ترن هوایی است که سریع ترین نوع آن در کل جهان به شمار می رود. این یکی از جاذبه های برتر فراری ورلد در ابوظبی است و تجربه سریعترین مسابقه در جهان را به شما ارائه می دهد.
سرعت جادویی فرمولا روسا مانند یک فیلم 3 بعدی است که به شما احساس پرواز در زندگی واقعی را می دهد و می توانید جنگل ها و صخره های پائین آن را در آن سرعت ببینید و حس ترس واقعی را تجربه کنید که این تجربه با احساس واقعی گرما، عرق کردن، حرکت و غیره افزایش می یابد.

ترن هوایی فرمولا روسا سریع ترین وسیله بازی جهان

پرواز بر فراز ایتالیا

یکی دیگر از وسایل شگفت انگیز پارک فراری ورلد ابوظبی، شبیه سازی پرواز بر فراز ایتالیا می باشد و احساس پرواز در کوه های ایتالیا را تجربه می کنید. با این وسیله می توانید چشم انداز کوهستانی و روستاها و شهرهای ایتالیا را ببینید.

بازدید از مناطق ایتالیا در امارات متحده عربی!

هنگامی که این وسیله را سوار می شوید، می توانید رانندگی و یا راه رفتن در نقاط جذاب ایتالیا را تجربه کنید که این تجربه شیرین و جذاب با دیدن مسابقات ایتالیا کامل می شود. با این وسیله احساس می کنید که واقعا در کشور ایتالیا هستید.

اتومبیل سواری با بهترین رانندگان دنیا

این وسیله یک شبیه ساز است که با آن احساس میکنید در ماشین مسابقه ای نشسته اید که توسط یک ستاره مسابقه ای هدایت می شود. هنگام استفاده از این وسیله احساس می کنید که در جاده های مختلف و در نزدیکی  Maranello  با یک ستاره مسابقات اتومبیل رانی در حال گردش هستید.

شبیه سازی اتومبیل سواری با بهترین رانندگان اتومبیلرانی جهان در فراری ورلد

رانندگی در تاریکی

این شبیه سازی فوق العاده اینگونه است که شما بر یک قایق تند رو سوار شده و در تاریکی از 12 لوله باید گذر کنید و به خط پایان برسید، طول مسیر بسیار فریب دهنده است، مواظب باشید!

بازدید از کارخانه فراری

باز هم یک شبیه ساز خارق العاده دیگر که در آن به کارخانه سازنده معروف ایتالیایی، فراری سفر کرده اید و از روش های ساخت انواع خودرو و مدل های ماشین معروف جهان دیدن خواهید کرد.

شبیه سازی بازدید از کارخانه فراری در فراری ورلد ابوظبی

شبیه ساز مسابقات واقعی اتومبیلرانی

این یکی دیگر از انواع رانندگی است که به شما احساس شبیه سازی مسابقه را می دهد و می توانید از تجربیات خود در این مسابقات و برای برنده شدن استفاده کنید.

شبیه سازی مسابقات اتومبیلرانی در فراری ورلد ابوظبی

تاریخچه افسانه مسابقات اتومبیلرانی در فراری ورلد

این وسیله یک سواری است که شما را به سفر فراری می برد و از زمان آغاز کار این شرکت و چگونه به فراری مدرن تبدیل شدن را در این شبیه ساز خواهید دید.

غذاها و سوغاتی های ایتالیایی در فراری ورلد

بعد از گردش در فراری ورلد و دیدن کشور ایتالیا و همچنین کارخانه فراری زمان صرف غذا فرا رسیده که در همان جا می توانید از غذاهای ایتالیایی میل کرده و لذت ببرید. سوغات ایتالیایی برای بستگان فراموش نشود.

رستوران ایتالیایی در فراری ورلد ابوظبی

فراری ورلد در جهان بی نظیر است و بسیاری از بهترین وسایل سرگرمی جهان در آن قرار دارد. توصیه می شود ابتدا تجربیات بی نظیر را از این وسایل به دست آورده و سپس به سراغ تعطیلات هیجان انگیز در دبی بروید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt