جاذبه هایی که در فیلم های سینمایی از آن استفاده می شود

جاذبه هایی که در فیلم های سینمایی از آن استفاده می شود

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 مرداد ، 1398

جاذبه هایی که در فیلم های سینمایی از آن استفاده می شود

در جاذبه های گردشگری سینمایی، صحنه سینمایی الهام بخش عظمت منظره، فرهنگ و سنت هاست، برای شناخت جاذبه های گردشگری که در معروف ترین فیلم ها در معرض نمایش بوده اند، با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

جاذبه های گردشگری سینمایی مقاصدی هستند که در آن یک صحنه سینمایی الهام بخش عظمت منظره، فرهنگ و سنت ها می باشد. فیلم ها مخاطب را از جهان خود دور می کنند و او را به طرز عمیقی به صحرای شگفت انگیز، کیلومتر ها زیر سطح اقیانوس و یا سالهای طولانی در سیاره های فضایی که هرگز دیده نمی شوند، خواهند برد.
در این مطلب، برخی از جالب ترین نقاط جهان که آن ها را فقط در فیلم های سینمای و صحنه سازی های کامپیوتری می بینید، به شما معرفی می کنیم.

پارک جنگلی ملی Zhangjiajie (ژانگ جیاجی)، چین

گرافیک کامپیوتری به فیلم ها اجازه می دهد تصاویر جدیدی را برای بردن مخاطبان با تصاویر زیبا به حوزه های فانتزی، به وجود آورند. ولی فیلم آواتار، تصاویر اصلی جنگل ملی Zhangjiajie (ژانگ جیاجی) در استان هونان چین می باشد. این منظره شگفت انگیز و چشم انداز خیره کننده دارای ستون های سنگی کوارتز و ماسه سنگی است که ارتفاع آن ها به بیش از 180 متر می رسد. پارک ملی جنگلی ژانگ جیانگ چین شامل بیش از 29000 متر مربع مساحت است و به عنوان یک بخش کوچک از منطقه Sculing Wulingyuan می باشد. برای فرو رفتن در عمق سینمای طبیعی با خرید و یا رزرو تور های ویژه چین، به این مکان شگفت انگیز سفر کرده و جانی دوباره به خود ببخشید.

صخره های ستون مانند پارک ملی جنگلی ژانگ جیانگ

شهر Ait Benhaddou (آیت بنحادو)، مراکش

شهر Ait Benhaddou (آیت بنحادو) در مراکش، شهری باستانی با معماری آجری است. فیلم هایی مانند Gladiator (گلادیاتور) و The Mummy (مومیایی) این شهر را به نمایش گذاشته اند. شهر آیت بنهادو به طور مداوم با غروب خورشید آمیخته می شود و قلعه 11 قرن ساله آن به عنوان مجموعه ای برای فیلم های مهم هالیوود مانند لورنس عربستان و جواهر نیل، استفاده شده است. بسیاری از گردشگران با گذر از قلعه قدیمی، در راه خود از تپه های ماسه ای چشمگیر و ارگ چببی عبور می کنند، اما دیدگاه های چشمگیر این جاذبه گردشگری چشم اندازی که از بالای ساختمان های حفاظت شده و خطوط پیچ و تاب خانه های تاریخی که باعث ایجاد یک محیط فریبنده شده است، می باشند.

شهر آیت بنهادو مراکش در ستاره باران شب

شهر ابدی رم، ایتالیا

رم شهری ابدی در ایتالیا، تجسم یک جواهر سینمایی با آثار قابل شناسایی در اطراف آن است که از آن در فیلم های کلاسیک آمریکایی مانند تعطیلات رومی با بازی گرگوری پک و آدری هپبورن، فلینی با مارچلو ماستریانی، و همچنین فیلم های محبوب جدیدتر مانند فصل دوم جان ویک، استفاده شده است. این شهر جادویی ترکیبی از ویرانه های فراموش نشدنی و آثار هنری الهام بخش معماری و محدوده رمانتیک معروف با حدود 3000 سال عمر است. هنگام بازدید از رم، گنجینه های شهر واتیکان در کنار معماری کولوسئوم ظاهر می شوند و با مجسمه های باستانی، آثار نمایشگاهی در سطح جهان و همچنین پیچیدگی آثار هنری است که می توانند نسل ها با ظرافت بی عیب و نقص خود را حفظ می کنند. توصیه می شود برای سفر به ایتالیا برنامه ریزی کرده و با استفاده از تورهای ویژه اروپا، از شگفتی های این کشور و شهر شگفت انگیز رم بازدید کنید.

کولوسئوم در شهر رم کشور ایتالیا

صحرای نامیب، بیابانی هم مرز دریا در نامیبیا

بیابان خشمگین و حیرت انگیز نامیبیا به عنوان قدیمی ترین بیابان در جهان که به بیش از 43 میلیون سال پیش می رسد، شناخته شده است. مناظر کوهستانی در سراسر کویر Namib (نامیب) از تپه هایی با شن روان و بالارونده تشکیل شده که مانند یک پودر طلایی اکسید شده هستند. گل ها و گیاهان کویر آموخته اند که در میان گرما و خشکی آب و هوا چگونه دوام بیاورند. دریا و صحرا با خط ساحلی که مه شگفت انگیز در آن تشکیل می شود، هر چشمی را به خود خیره می کند.

شن های روان صحرای نامیب در نامیبیا

مرز صحرا و دریا در صحرای نامیب نامیبیا

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt