کاهش 20 درصدی سفر ایرانیها به ترکیه در سال 97

کاهش 20 درصدی سفر ایرانیها به ترکیه در سال 97

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 اردیبهشت ، 1398

کاهش 20 درصدی سفر ایرانیها به ترکیه در سال 97

سفیر ترکیه در ایران اعلام کرد: ورود گردشگران ایرانی به ترکیه در سال گذشته ۱۸ تا ۲۰ درصد کاهش داشته است.در ادامه الفبای سفر را دنبال کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سفیر ترکیه در ایران اعلام کرد: ورود گردشگران ایرانی به ترکیه در سال گذشته ۱۸ تا ۲۰ درصد کاهش داشته است. در ادامه الفبای سفر را دنبال کنید.

گردشگری راهی برای شناخت مردم دو کشور

دریا اورس سفیر ترکیه در ایران در دیدار با رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اراده ترکیه در مقابل تحریم‌های که آمریکا علیه ایران به وجود آورده بسیار قوی بوده است.وی افزود: در ایران برای سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های خیلی خوبی وجود دارد و بدون شک با کاهش پیدا کردن موانع و مشکلات، سرمایه‌گذاران ترکیه به حضور و فعالیت در بازار اقتصادی ایران علاقه‌مند می باشند.

سفیر ترکیه در ایران تصریح کرد: ورود گردشگران ایرانی به ترکیه سال گذشته ۱۸ تا ۲۰ درصد کاهش داشته است، این در حالی است که وزارت گردشگری ترکیه برای سال ۲۰۱۹،  تعداد این گردشگران را ۴۰ میلیون پیش بینی کرده است.
اورس ادامه داد: گردشگری منجر به شناخت واقعی مردم کشورها به دور از کج‌بینی‌های از یکدیگر می‌شود، مردم ترکیه از زیبایی‌ها و جاذبه‌های ایران شناخت کافی ندارند و باید با استفاده از تبلیغات مناسب این خلأ رفع شود.

ترکیه

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt