کمپ زدن در دبی و کسب تجربه ایی متفاوت

کمپ زدن در دبی و کسب تجربه ایی متفاوت

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

کمپ زدن در دبی و کسب تجربه ایی متفاوت

اگر چه دبی برای داشتن هتل های لوکس شناخته شده است، اما مکانهایی عالی برای کمپ زدن وجود دارد که که اقامت در آنها از هتل 5 ستاره هم بهتر است. از کوه ها گرفته تا سواحل و تپه های بیابانی، همه گردشگران برای کمپ زدن نیاز به چادر، کیسه های خواب برای کمپ زدن دارند. الفبای سفر تعدادی از این مکانها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر چه دبی برای داشتن هتل های لوکس شناخته شده است، اما مکانهایی عالی برای کمپ زدن وجود دارد که که اقامت در آنها از هتل 5 ستاره هم بهتر است. از کوه ها گرفته تا سواحل و تپه های بیابانی، همه گردشگران برای کمپ زدن  نیاز به چادر، کیسه های خواب برای کمپ زدن دارند. الفبای سفر تعدادی از این مکانها را به شما معرفی میکند.

کوه Jebel Al Jais دبی

Jebel Al Jais بلندترین کوه امارات متحده عربی واقع در رأس الخیمه است. این کوه با چشم انداز وسیع به تپه های و دشتهای اطراف یکی از بهترین مکانها برای کمپ زدن است و یک تجربه لذت بخش برای گردشگران تور دبی خرداد 98 به همراه دارد. دمای هوای این محل به طور قابل توجهی نسبت به شهر کاهش کمتر است چرا که برای کمپ زدن باید دمای هوا را نیز مد نظر داشته باشید. 

کوه Jebel Al Jais دبی،الفبای سفر

ساحل Al Dhafra دبی

درست درخارج ابوظبی، برای همه کسانی که ساحل را دوست دارند محل بی نظیری برای کمپ زدن وجود دارد. ساحل Al Dhafra اجازه می دهد تا مردم در نزدیکی دریا کمپ بزنند، جایی که اگر آنها خوش شانس باشید شاید بتوانید لاکپشت ها و موجودات دریایی را نیز بتوانید مشاهده کنید. به خاطر بسپارید که برای کمپ زدن در این محل حتما حوله همراه داشته باشید چرا که زیرا اینجا یک مکان عالی برای انجام ورزشهای آبی مانند قایق سواری و حتی غواصی است.

ساحلAl Dhafra دبی،الفبای سفر

بیابان القدرا Al Qudra دبی

القدرا شاید محبوب ترین مکان تفریحی در دبی بلشد این منطقه، با نیم ساعت رانندگی از بازار مال دبی به این محل می رسید.در این محل دو چیز در انتظار شماست کویر و مرغزار. اگر در بیابان القدار کمپ میزنید دور تا دور شما بیابان قرار دارد واگر آنها خوش شانس باشید ممکن است حتی در صبح شتر ها را نیز در آنجا مشاهده کنید. گردشگران تور دبی بهار 98 که کمپ زدن در دریاچه القدرا را انتخاب می کنند، چشم انداز زیبایی از  فلامینگو ها و غوها خواهند داشت.( برای سفر به این شهر بلیط هواپیما دبی را تهیه کنید)

دریاچه القدرا دبی،الفبای سفر

ساحل ام القیوین Umm Al Quwain دبی

ساحل ام القیوین یکی از بهترین جاها برای کمپ زدن است. گردشگران مجاز هستند که در اینجا ماهی بگیرند و این یک تجربه آرام و منحصر به فرد با اقامت در این محل کسب کنند. توجه داشته باشید که شما قرار است در ساحل کمپ بزنید بنابراین موقع چادر زدن باید حواستان به جذر و مد دریا باشد تا در شب چادر شما خیس نشود.

ساحل ام القیوین دبی،الفبای سفر

فجیره Fujairah دبی

فجیره در سواحل شرقی امارات واقع شده است. این بهترین مکان برای افرادی است که علاقه مند به کمپ زدن در ساحل هستند. بچشم انداز زیبا به کوه و ساحل، در این محل وجود دارد. تعدادی ساحل در این منطقه قرر دارد که هر کس میتواند به دلخواه در آنجا کمپ بزند. با اقامت در این محل شانس این را دارید که غواصی را تجربه کنید و دنیای زیر آب را از نزدیک لمس کنید. با 3 ساعت رانندگی از دبی به فجیره میرسید و از مسیر با چشم انداز زیبا عبور میکنید.

ساحل فجیره دبی،الفبای سفر

کوه های حتا Hatta دبی

در حومه دبی، یکی از نقاط دیدنی دبی ، منطقه زیبایی به نام حتا وجود دارد جایی که توسط کوه ها و البته سد حتا احاطه شده است. این منطقه منحصر به فرد ترین طبیعت منطقه دبی است. در بین کوه های بزرگ، دریاچه ای از آب های کریستال وجود دارد که به مردم اجازه می دهد تا قایق سواری کنند و لذت ببرنند. هم چنین مکان فوق العاده برای کمپ زدن و لذت بردن از محیط اطراف است.

کوه های حتا دبی،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt