چگونه در  گوموشلوک بدروم به ما خوش بگذرد

چگونه در گوموشلوک بدروم به ما خوش بگذرد

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

چگونه در گوموشلوک بدروم به ما خوش بگذرد

بدروم ممکن است به عنوان یک نقطه توریستی تابستانی شناخته شود، اما یکی از گزینه های محبوب این شهر برای تفریح و خوشگذارنی خلیج گوموشلوک است. گوموشلوک معمولا پر است از ساکنان محلی و گردشگران و در اطراف آن رستوران های کوچک وجود دارد.الفبای سفر شما را برای تفریح در این خلیج راهنمایی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بدروم ممکن است به عنوان یک نقطه توریستی تابستانی شناخته شود، اما یکی از گزینه های محبوب این شهر برای تفریح و خوشگذارنی خلیج گوموشلوک است. گوموشلوک معمولا پر است از ساکنان محلی و گردشگران و در اطراف آن رستوران های کوچک با سقف های چوبی وجود دارد.الفبای سفر شما را برای تفریح در این خلیج راهنمایی میکند.

در گوموشلوک در کجا اقامت کنیم؟

اقامتگاهای گوموشلوک با توجه به فضای اطرافش لوکس و گرانقیمت نیستند. پانسیونهای کوچکی در کنار ساحل این خلیج وجود دارد مانند Tevfik، Hera و Arriba Aparts، که همه آنها آپارتمان های تابستانی کوچکی با امکانات خوبی هستند که سواحل خصوصی هم دارند. اگر هم مایلید در تور بدرم خرداد 98 در یک هتل اقامت داشته باشید، میتوانید هتل لیمان Liman Otel را انتخاب کنید که خانه های ویلایی با امکاناتی مانند ساحل اختصاصی و سرو غذا در رستوران ساحلی را دارد.

هتل لیمان بدروم،الفبای سفر

چه غذاهایی در گوموشلوک بخوریم؟

 یکی از بهترین مکان هایی که در گوموشلوک می توانید غذاهای خوشمزه را امتحان کنید، قطعا رستوران لیمون Limon است با یک باغ مجهز و بسیار زیبا که یکی از بهترین چشم اندازها غروب آفتاب در بدروم را دارد. غذاهای ترکی و محلی که با مواد تازه تهیه شدند را در این رستوران سفارش دهید و همراه با صرف نوشیدنی خنک از تماشای غروب خورشید لذت ببرید.

اگر می خواهید برای غذا خوردن چشم انداز رو به دریا داشته باشید یکی از گزینه های فوق العاده رستوران میموزا Mimoza است البته غذ اهای این رستوان کمی گران است.این رستوران در نزدیکی ساحل واقع شده است و دارای فضای زیبا بوده و چشم انداز کم نظیری از دریا را ارائه میدهد. می توانید یک ماهی تازه و خوشمزه در رستوران میموزا سفارش دهید و روز خوشی را در تور بدروم تابستان 98 در خالیج گوموشلوک سپری کنید.

رستوران میموزا بدروم،الفبای سفر

در گوموشلوک از چه جاهای خرید کنیم؟

برای خرید در خلیج گوموشلوک شما می توانید  از بازار سرباز این محل اجناس جورواجور مانند سرامیک های دست ساز زیبا، فانوسهای کدو تنبل، سوغات، جواهرات و خیلی چیزهای دیگر را خریداری کنید.

برای اینکه سوغات خاصی بخرید سری به فروشگاه Lokmacı Ana بزنید. در این فروشگاه میتوانید دسر ها و شیرنیهای خوشمزه را امتحان کنید. یکی از اقلام محبوب فروشگاه Lokmacı Ana مرباهای تازه به خصوص مربای پرتغال است. این فروشگاه یکی از محبوب ترین فروشگاه های بدروم است که می توانید از آن سوغات و یا یادگاری تهیه کنید.( برای سفر به این شهر ساحلی محبوب، بلیط پرواز بدورم را تهیه کنید)

فروشگاه Lokmacı Ana بدروم،الفبای سفر

تفریحات گوموشلوک چه چیزهایی است؟

درست است که استراحت و آفتاب گرفتن در کنار خلیج گوموشلوک بدروم و یا بازدید نقاط دیدنی بدروم بسیار لذتبخش است ولی ما به شما پیشنهاد میکنیم یک قایق توریستی که در ساعت 11 صبح از این خلیج میگذرد را رزرو کنید. این تور تفریحی از جزایر کوچک اطراف بدروم مانند Küçük Kiremit، üyük Kiremit,، Çavuş، Çatal عبور میکند که شامل سرو ناهار نیز میباشد و ساعت 6 بعد از ظهر مجددا به گوموشلوک باز می گردد. با رزرو این کشتیهای تفریحی از این جزایر زیبای دیدن میکنید و میتوانید از فضای خیره کننده آنها عکاسهای زیبایی نیز بگیرید.

قایق تفریحی بدرم،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt