بوتیکهای زنان مسکو که تنها محلیها آنها را میشناسند کدامند

بوتیکهای زنان مسکو که تنها محلیها آنها را میشناسند کدامند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 اردیبهشت ، 1398

بوتیکهای زنان مسکو که تنها محلیها آنها را میشناسند کدامند

در شهر بزرگی دارای بوتیک مد زنانه است که فقط مردم محلی آن را می شناسند.مغازه جواهرات با انواع گردنبند، حلقه، دستبند، بوتیکها با بسیاری از مارک های مطرح و... در هر شهری پیدا می شود. الفبای سفر بوتیکهای زنانه خاص مسکو را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در شهر بزرگی دارای بوتیک مد زنانه است که فقط مردم محلی آن را می شناسند.مغازه جواهرات با انواع گردنبند، حلقه، دستبند، بوتیکها با بسیاری از مارک های مطرح و... در هر شهری پیدا می شود. الفبای سفر بوتیکهای زنانه خاص مسکو را به شما معرفی میکند.

مغازه Poison Drop مسکو

مغازه Poison Drop مسکو یک فروشگاه جواهرات است که در منطقه تجاری مسکو و  در مرکزخرید Evropeisky که یکی از بزرگترین مراکز خرید مسکو است واقع شده است. این مغازه در میان خانم های روسی که ترجیح می دهند جواهرات منحصر به فرد را خریداری کنند بسیار محبوب است.

 این فروشگاه طیف وسیعی از جواهرات را از طراحان جوان محلی و بین المللی ارائه می دهد و اگر شما ترجیح می دهید یک قطعه جواهر خاص و زیبا خریداری کنید در تور مسکو خرداد 98 حتما از این مغازه دیدن کنید.( برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما مسکو، با ما در ارتباط باشید)

مغازه Poison Drop مسکو،الفبای سفر

مغازه I AM Studio Moscow مسکو

 I AM Studio نام برند روسی با قیمتهای مناسب است. در این فروشگاه شما می توانید لباس های لوکس را با قیمت های مناسب خریداری کنید. همه لباسهای این مغازه در کارخانه های نساجی با تکنولوژی پیشرفته با بالاترین استانداردها تولید می شود. طراحان این فروشگاه در تولید کت و شلوار مخصوص، لباس های مجلسی، دامن، پیراهن بسیار متخصص هستند. به گردشگران تور مسکو سن پترزبورگ که به دنبال لباسهای زیبا با قیمت مناس هستند این مغازه را پیشنهاد میکنیم.

مغازه I AM Studi Moscow مسکو،الفبای سفر

مغازه Air Moscow

این مغازه به عنوان یکی از بوتیک های به سبک مدرن و لوکس و اختصاصی است. در اینجا شما می توانید بسیاری از مارک های مطرح مانند Yohji Yamamoto ، Haider Ackermann و Comme Des Garcons را پیدا کنید. این فقط یک بوتیک خاص است که شما نه تنها لباس بلکه کفشهای ورزشی و لباسهای به روز را مناسب سلیقه و استایل خود انتخاب کنید.

مغازه Air Moscow مسکو،الفبای سفر

مغازه Saharok مسکو

Saharok یک مغازه جواهر فروشی است که به ISvetlana Efremova هنرمند روسی تعلق دارد.این فروشگاه واقع در منطقه SoHo یک محله تاریخی و مدرن در پایتخت روسیه است. در اینجا شما می توانید بسیاری از جواهرات جالب و زیبا را که توسط صاحل مغازه انتخاب شدند  مانند حلقه های نقره ،گوشواره های طلایی با مروارید را مشاهده کنید. 

جواهرات این مغازه به فروشگاه ها و همچنین کشورهای مختلف عرضه می شود که توسط طراحان جوان از موادی با کیفیت بالا ساخته می شود. در تور روسیه شبهای سفید حتما از این مغازه دیدن کنید چر که نمونه این جواهرات را در هیچ جا نمیتوانید پیدا کنید.

مغازه Saharok مسکو،الفبای سفر

مغازه Buy By Me مسکو

مغازه Buy By Me مسکو یک فروشگاه مجلل لوکس واقع در قلب مسکو است که توسط سه دوست به نامهای ویکتوریا، یانا و سالومه ایجاد شده است که در مورد مد و برند مطالعات زیادی داشتند. این اولین فروشگاه مسکو با بسیاری از برند های درجه است که در این بوتیک عرضه شده اند. در اینجا شما می توانید همه کالاهای مطرح مانند گوجی را با 50 درصد تخفیف در تور ترکیبی روسیه پیدا کنید.

مغازه Buy By Me-مسکو،الفبای سفر

مغازه INDEXflat مسکو

INDEXFLAT اولین بوتیک و فروشگاه محلی است که در آن شما می توانید قطعات منحصر به فرد که توسط طراحان روسی و گرجی تهیه شده را خریداری کنید. در اینجا شما می توانید همه چیز از جمله  پوشاک چرم با کیفیت بالا، تیشرت های ابریشمی و نخی، ژاکت پشمی و کاپشنهای خزدار را که به طور انحصاری برای شما از کارخانه های چرم گرجستان تهیه شده است را خریداری کنید. اگر میخواهید خودتان یک لباس مجلسی بسیار لاکچری را تهیه کنید حتما سری به این فروشگاه بزنید.( اطلاعات رزرو هتلهای روسیه را در الفبای سفر دنبال کنید)

مغازه INDEXflat مسکو،الفبای سفر

  
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt