تماشای هنر و خلاقیت در گالریهای هنری پکن

تماشای هنر و خلاقیت در گالریهای هنری پکن

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 اردیبهشت ، 1398

تماشای هنر و خلاقیت در گالریهای هنری پکن

شهر پکن خانه موزه های بسیار، معابد و بناهای تاریخی بی نظیر است. کشف هنر و تماشای آثاری هنری در این کشور هر گردشگری را مجذوب خود میکند.الفبای سفر چند گالری هنری کم نظیر در پکن را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شهر پکن خانه موزه های بسیار، معابد و بناهای تاریخی بی نظیر است. کشف هنر و تماشای آثاری هنری در این کشور هر گردشگری را مجذوب خود میکند.الفبای سفر چند گالری هنری کم نظیر در پکن را به شما معرفی میکند.

گالریUllens Center پکن

این گالری هنری که در قبل یک مکان صنعتی بود در سال 2007 به یک گالری تبدیل و مجموعه ای بی نظیر از آثار هنر معاصر و بین الملی در آن قرار دارد و  از آن زمان به بعد مرکز مبادلات فرهنگی بین المللی تبدیل شده است.  در این محل هیچ مجموعه آثاری به صورت دائمی نگه داری نمی شود؛ در عوض، آنها میزبان نمایشگاه های هنرمندان چینی و  بین الملی هستند و از سراسر دنیا و چین آثار مختلف در این محل به نمایش در می آید.عاشقان هنر می توانند در تور پکن شانگهای از این گالری هنری متنوع دیدن کنند.

 گالری Ullens Center پکن،الفبای سفر

گالری Three Shadows Photography

این گالری توسط یک هنرمند چینی مشهور و فعال تاسیس شد. این مجموعه دارای داری یک گالری بزرگ  با 880 متر مساحت است و همچنین یک کتابخانه، کافی نت و اتاق تاریک است. این گالری بک فضای مدرن دارد و همچنین دارای یک حیاط است و در حومه پکن قرار دارد.در این گالری با نمایشگاههای که در آن برگزار می شود میتوانید مجموعه از عکسهای معاصر از چین و سراسر دنیا را مشاهده کنید. برای سفر به این شهر از قیمت بلیط هواپیما پکن مطلع شوید.

گالری Three Shadow -Photography پکن،الفبای سفر
گالری Continua پکن

این گالری در ابتدا در سال 1990 توسط 3 هنرمند به نامهای Cristiani؛Fiaschi، Rigillo تاسیس شد و در یک سینمای قدیمی در  San Gimignano قرار داشت و این موقعیت غیر متعارف آن باعث شده تا موردا توجه مردم چین و همچنین دنیا را به خود جلب کند. این گالری به محلی برای گفتگو بین سنتها و گذشته و  همچنین آینده تبدیل شده است.

 زمانی که در سال 2005  گالری Continua در پکن افتتاح شد میزبان نمایشگاه 16 هنرمند از 5 قاره جهان بود. این گالری در 3 طبقه است و آثار هنرمندان معاصر چینی،ایتالیایی و بین الملی را در معرض قرار دارد و همچنین پذیرای گردشگران تور پکن خرداد 98 است.

گالریContinua پکن،مهرپرواز

گالری Arrow Factory پکن

این گالری یکی از نوآورانه ترین گالری های شهر است که در کنار معبد Confucius از نقاط دیدنی پکن قرار گرفته است. این محل قبل از اینکه به گالری تبدیل شود در ابتدا یک کارخانه کوچک بود که در سال 2008 تاسیس شده بود و دارای چشم انداز زیبا رو به شهر بود. 

در حال حاضر این محل یک گالری هنری است و میزبان آثار هنرمندان محلی و بین الملی است. با اینکه مسافت آن کمی از شهر فاصله دارد و با وجود آثار هنری دیدنی که در خود جای داده ارزشش را دارد تا در تور چین خرداد 98 برای بازدید از آن زمان بگذارید.

گالری Arrow Factory پکن،الفبای سفر

گالری Wyoming Project پکن

گالری Wyoming Project یکی از جدیدترین و منحصر به فردترین فضاهای هنری معاصر پکن است.این گالری در یک کوچه باریک قرار دارد و به دلیل موقعیت قرارگیری زیاد در دید عموم قرار ندارد.با این حال این گااری جایی برای حمایت از روند آثار هنری خلاقانه و جلب دیدگاه های هنری تازه و متفاوت است.این فضای یک استدیو هنری برای هنرمندان مشتاق است و همچنین برای بازدیدکنندگان فرصتی است تا جدیدترین روندهای هنری را در این گالری مشاهده کنند.

گالری Wyomin -Project پکن،الفبای سفر

گالری هنری Commune پکن

این گالری هنری در سال 2004 توسط یک منتقد چینی افتتاح شد که در حال حاضر مدیریت گالری  Pace را نیز بر عهده دارد.در حال حاضر آثار هنری و نمایشگاههای مختلف در آن برگزار می شود. در نمایشگاه آثار دیدنی از نقاشی، مجسمه سازی، عکاسی، هنرهای تجسمی و آثار هنری ویدویی را میتوانید مشاهده کنید.این نمایشگاه میزبان آثار هنری انفرادی و همچنین هنرمندان برجسته چینی مانند Xiaogang، Minjun و ong Dong نیز بوده است. در تور دور چین بهار 98 بازدید از این گالری خالی از لطف نیست.

گالری هنری Commune پکن،الفبای سفر



 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt