5 دلیل خاص برای اقامت در هتل پولمن جی پاتایا

5 دلیل خاص برای اقامت در هتل پولمن جی پاتایا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 مرداد ، 1398

5 دلیل خاص برای اقامت در هتل پولمن جی پاتایا

هتل پولمن جی پاتایا یک هتل 5 ستاره است که دارای چشم انداز شگفت انگیز رو به دریا، استخر و اتاقهایی با طراحی داخلی بینظیر است.با این حال الفبای سفر برای شما چند دلیل منحصر به فرد را برای اقامت در این هتل را مطرح میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هتل پولمن جی پاتایا یک هتل 5 ستاره است که دارای چشم انداز شگفت انگیز رو به دریا، استخر و اتاقهایی با طراحی داخلی بینظیر است.با این حال الفبای سفر برای شما چند دلیل منحصر به فرد را برای اقامت در این هتل را مطرح میکند.

اتاقهای لاکچری و شاهانه

اتاقهای این هتل از ساختمان اصلی جدا هستند. اتاقها دارای طراحی داخلی بینظیری از چوب و کاغذ دیوارهای سفید و کرم هستند که این ترکیب بسیار حس آرامش بخشی ایجاد میکند. شما میتوانید در داخل حمام وقتی حمام میکنید خورشید را از پنجره مشاهده کنید همچنین از تماشای فیلم در تلویزیون صفحه تخت لذت ببرید.

هر اتاق به طور مستقیم دارای استخر جداگانه است که به راحتی قابل دسترسی است به خصوص کسانی که در ساختمان Lanai اقامت دارند. بالکن هر اتاق دارای صندلیهای راحتی است که می توانید در آنجا در تور پاتایا خرداد 98 استراحت کنید.

اتاقهای هتل پولمن جی پاتایا،الفبای سفر

اقامتهای خانوادگی با امکانات عالی

هتل پولمن جی پاتایا دارای اقامتهای جداگانه با تختهای دو نفر و دستگاه پلی استیشن برای بازی و سرگرمی کودکان است.کسانی که با خانواده خود در این هتل اقامت میکنند میتوانند در اتاق نشیمن تلویزیون تماشا کنند و یا در بالکن اتاق بنشیند و از تماشای چشم انداز باغ زیبای یونانی لذت ببرند.برای نوجوانان و همچنین کودکان و سالن بازی با تعداد زیادی اسباب بازی برای سرگرمی وجود دارد. گردشگران تور پاتایا بهار 98 لحظات خوشی همراه با خانوداه خود در این هتل خواهند داشت.

اتاق نشمین هتل پولمن جی پاتایا،الفبای سفر

سالن کنفرانس با فضایی رویایی

به دنبال آن هستید که در یک فضای رویایی میهمانی یا کنفرانس برگزار کنید و تجربه فراموش نشدنی کسب کنید؟ سالن کنفرانس هتل پولمن جی پاتایا با سقف آینه کاری دارای ویژگی منحصر به فردی است که میهمانان را به خود جذب میکند.زمانی که در این سالن در کنار دوستان و یا خانواده خود هستید با نگاه کردن به سقف می توانید  از تماشایای انعکاس نور لذت ببرید و لحظات به یاد ماندنی در تور بانکوک پاتایا کسب کنید.

سالن کنفرانس هتل پولمن جی پاتایا،الفبای سفر

خدمات ماساژ Aisawan با امکانات عالی

سالن ماساژ Aisawan هتل پولمن جی در باغ این هتل قرار دارد و یکی از بزرگترین مراکز ماساژ در پاتایا است و با امکانات عالی خود برای افرادی که دنبال یک ماساژ تایلندی عالی هستند این محل بهترین انتخاب است.این سالن اسپا در فضای باز قرار دارد و دارای فضای آرامش بخشی با سقف چوبی، حوضچه های کوچک است.نسیم خنک و چشم انداز خیره کننده این فضا حس بسیار لذت بخشی را به وجود می آورد و برای گردشگران تور ترکیبی تایلند لحظات رویایی را ثبت میکند. برای اقامت هتل و سفر به این شهر بلیط هواپیما پاتایا خود را رزرو کنید.

خدمات ماساژ  Aisawan هتل پولمن جی پاتایا،الفبای سفر

صرف نوشیدنی با چشم انداز نفس گیر

یکی از دلایلی که به شما اقامت درهتل پولمن جی را پیشنهاد می کنیم صرف چای و نوشیدنی به همراه نمای حیرت انگیز است که تجربه بسیار به یاد ماندنی دارد. 3 بار در کنار استخرهای هتل وجود دارد همچنین در ساحل هتل انواع مختلفی از نوشیدنی ها، تنقلات را می توانید سفارش دهید.در سالن هتل اتاق پذیرایی ویژه برای میهمانان وی ای پی وجود دارد. بین ساعت 5 و نیم تا 6 نیم عصر از تماشای دریای زلال و لاجوردی همراه صرف نوشیدنی لذت ببرید.

چشم-انداز هتل پولمن جی پاتایا-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt