مکانهای رویایی برای دیدن غروب خورشید استانبول

مکانهای رویایی برای دیدن غروب خورشید استانبول

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 بهمن ، 1401

مکانهای رویایی برای دیدن غروب خورشید استانبول

تماشای غروب خورشید در استانبول یک تجربه منحصر به فرد است. همراه با الفبای سفر نقاطی را به شما معرفی میکنیم تا محو تماشای رنگ و نور غروب خورشید در افقها شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تماشای غروب خورشید در استانبول یک تجربه منحصر به فرد است. خیره شدن به افقهای دوردست که در انتها رنگارنگ است که در تاریکی شب یک رنگ می شود بسیار حیرت انگیز است. همراه با الفبای سفر نقاطی را به شما معرفی میکنیم تا محو تماشای رنگ و نور غروب خورشید در افقها شوید.

برج گالاتا استانبول

یکی از برجسته ترین برجهای استانبول برج گالاتا است که یکی از بهترین مکانها برای تماشای غروب آفتاب است. این برج سنگی قرون وسطی دارای یک بالکن  با نمای پانوراما رو به شهر است.بنابراین قطعا می توانید بهترین و کامل ترین دید را در این محل داشته باشید و تجربه فراموش نشدنی با مناسب ترین قیمت تور استانبول کسب کنید.

برج گالاتا،الفبای سفر

پارک Sanatkarlar استانبول

این پارک یک محل رویایی در استانبول است تا بر روی صندلی بنشینید و همراه با نوشیدن یک فنجان چای ترکی از نمای منطقه سلطان احمد تا منطقه آسیایی استانبول را در یک بعد از ظهر زیبا مشاهده کنید. این پارک یکی دیگر از مکانهای عالی برای تماشای غروب خورشید در سفر تور ارزان استانبول است.

غروب خورشید از پارک Sanatkarlar استانبول،الفبای سفر

پشت بام رستوران میکلا استانبول 

رستوران میکلا یکی از مشهورترین رستورانهای شهر است که در طبقه آخر یک هتل استانبول به نام هتل مارمار پرا Marmara Pera Hotel قرار دارد. از این رو چشم انداز بی نظیر رو به شهر دارد. در ماه های زمستان تراس این رستوران یک نقطه شگفت انگیز برای دیدن غروب خورشید است.

در تابستان نیز از پشت بام بار میکلا نمای کاملتر و باز تری از غروب خورشید ارائه می دهد. در تور استانبول بهار می توانید عکسهای زیبایی را از این محل به ثبت برسانید.

پشت بام رستوران میکلا-استانبول،الفبای سفر

رستوران 360 استانبول

نام این رستوران محبوب خود گویای همه چیز در مورد داشتن یک چشم انداز فوق العاده است.چراکه در واقع در این محل با یک نمای 360 درجه روبه رو خواهید شد.می توانید تصور کنید که خوردن شام و یک نوشیدنی خنک همراه با تماشای یک چشم انداز خیره کننده از شب در تور ارزان استانبول چه لحظات خوشی را به جای میگذارد.

رستوران 360 استانبول،الفبای سفر

شکم گردی در استانبول را آغاز کنید

برج مایدن استانبول Maiden's Tower

 برج دختر استانبول که یکی از مناطق دیدنی استانبول است که در ساحل جزیره کوچکی در محله اسکودار Üsküdar قرار دارد. این برج که یادگار دوران بیزانس است دارای یک کافه و رستوران است که در آنجا شما می توانید بنشینید و از تماشای غروب خورشید لذت ببرید.

برج مایدن استانبول،الفبای سفر

تپه های بویوک چاملیجا استانبول 

تپه های چامایجا Büyük Çamlıca در سمت آسیایی استانبول قرار گرفته است و یکی از مرتفع ترین نقاط شهر به شمار می رود. بنابراین نیاز نیست بگوییم که با چشم انداز نفس گیر از یک نقطه خاص رو به رو هستید، همچنین یک پارک دوست داشتنی با کافی شاپهای کوچک در این محل قرار دارد. شما همچنین می توانید در یکی از این کافی شاپهای پارک بنشیند و چشم انداز سرسبز اطراف را مشاهده کنید.

غروب خورشید از تپه های بویوک چاملیجا استانبول،الفبای سفر

تپه های پیر لوتی استانبول Pierre Loti

این کافه مشهور از قرن 18 میلادی به یک محل محبوب تبدیل شده است، جایی که میدانید دقیقا چه در انتظارتان است. تپه های پیر لوتی دارای چشم انداز بی نظیر رو به خلیج شاخ طلایی Golden Horn است که فرصت عالی برای تماشای غروب خورشید از یک زاویه متفاوت را فراهم می کند. برای شروع سفر خود به این شهر حیرت انگیز، بلیط ارزان هواپیما استانبول را رزرو کنید.

غروب خورشید خلیج شاخ طلایی،الفبای سفر

رستوران Kalpazankaya استانبول

این رستوران در جزیره بورگازآدا Burgazada واقع شده و یکی از محبوب ترین مکانهای تماشای غروب خورشید در یک محیط طبیعی است. در حالی که در این رستوران مشغول خوردن غذای مورد علاقه خود هستید، محو تماشای غروب خورشید از انتهای افق در حالی که در حال غروب در میان ابرها در پشت دریا است شوید و لذت ببرید.

رستوران Kalpazankaya استانبول،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt