در کدام رستورانهای محبوب استانبول صبحانه بخوریم؟

در کدام رستورانهای محبوب استانبول صبحانه بخوریم؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 دی ، 1401

در کدام رستورانهای محبوب استانبول صبحانه بخوریم؟

صبحانه یکی از مهمترین وعده های غذایی مردم ترکیه است. میزی با انواع مختلفی از پنیر، زیتون، مربا، نان، تخم مرغ و ... همراه با الفبای سفر بهترین رستورانها برای صرف صبحانه در استانبول را به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

رستوران مانگری Mangerie

قطعا یکی از بهترین مکان ها برای شروع روز خود، رستوران مانگری است. رستورانی که در طبقه سوم یک ساختمان با چشم انداز زیبا رو به تنگه بسفر و محله ببک قرار دارد.در این صبحانه مفصل همه چیز از جمله پنکیک، انواع دمنوش های گیاهی،تخم مرغ با بیکن و یک صبحانه کلاسیک ترکیه ای را می توانید سفارش دهید و میل کنید.

رستوران مانگری استانبول-الفبای سفر

رستوران کاکمک Çakmak Kahvatli

در منطقه بشیتاش در بخش اروپایی استانبول و در خیابان سایر ویسی، کافه و رستورانهای مختلف وجود دارد که می توانید در آنجا یک صبحانه ترکیه ای را سفارش دهید( البته اگر صندلی خالی پیدا کنید).در میان این رستورانها در تور استانبول ، رستوان کاکمک یکی از بهترین و قدیمی ترین رستورانهاهای این منطقه است که صبحانه مفصلی نیز در آن سر می شود از جمله انواع پنیر و زیتون، عسل،سرشیر، تخم مرغ، املت به همراه فلل و بیکن.

رستوران کاکمک استانبول-الفبای سفر

رستوران Aşşk Kahve

رستوران Aşşk Kahve یک مکان عالی است که در رو به روی بسفر با دکوری شیک و فضایی پر از حس نوستالژی واقع شده است. صرف صبحانه ی ترکیه ای کامل از جمله عسل و زیتون محلی، انواع مربا و بیکن را می توانید در این محل سفارش دهید، همچنین شما می توانید همراه  صبحانه خود آبمیوه های طبیعی هلو، پرتغال را در تور استانبول ارزان نیز نوش جان کنید.

رستوران Aşşk Kahve استانبول-الفبای سفر

رستوران کاله KALE

رستوانی که صبحانه ی سنتی ترکیه ای را می توانید در آنجا پیدا کنید. در فضای دلپذیر با نمای رو به تنگه بسفر که با سرو انواع صبحانه آسیایی، اروپایی و مدیترانه ای پذیرای میهمانان خود می باشد.با سفارش یک صبحانه خوشمزه در میز خود با انواع غذاهای رنگارنگ و طعم به یاد ماندنی  رو به رو خواهید شد.

رستوران کاله استانبول-الفبای سفر

رستوران بک یارد Backyard


در بالای تپه های سرسبز محله ببک و در هوایی مطلوب در هنگام طلوع خورشید می توانید با خوردن یک صبحانه عالی در رستوران بک یارد  Backyard، روز خود را به بهترین شکل شروع کنید.
خوردن گرانولا Granola ( غذای برای صبحانه که شامل جو پوست‌کنده، مغز دانه‌ها، عسل اوقات برنج پوست‌کنده است) تخم مرغ بندیک Eggs Benedict( صبحانه  کلاسیک آمریکایی) و یا انواع پنک کیها را در این رستوان می توانید تست کنید.

رستوران بک یارد استانبول-الفبای سفر

رستوران Van Kahvaltı Evi

یکی از پرطرفدارن مکانهای برای خورن صبحانه رستوان Van Kahvaltı Evi است. البته اگر در اوخر هفته به آنجا می روید باید تا کمی برای خالی شدن میز صبر کنید. رستورانی که با نام تجاری خود از شهر ون که با صبحانه هایش مشهور است. خوردن صبحانه ترکی کلاسیک و مفصل که بهترین شکل سرو میشود را می توانید در این رستوران تجربه کنید.

رستوران Van Kahvaltı Evi استانبول-الفبای سفر

🔍 مشاهده تورهای نوروزی استانبول

🔍 راهنمای استفاده از مترو و اتوبوس در استانبول

🔍 خرید سیمکارت در ترکیه

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt