محو تماشای گالریهای هنر معاصر سنت پترزبورگ شوید

محو تماشای گالریهای هنر معاصر سنت پترزبورگ شوید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

محو تماشای گالریهای هنر معاصر سنت پترزبورگ شوید

تعدادی از گردشگران که به روسیه سفر می کنند، سنت پترزبورگ را عنوان مقصدی برای کشف هنر معاصر می دانند. سنت پترزبورگ به عنوان پایتخت فرهنگی روسیه هنر نسلهای مختلف را خود جای داده است.همراه با الفبای سفر با تعدادی از گالریهای خصوصی که مجموعه از آثار هنری هنرمندان را در معرض نمایش قرار داده است آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تعدادی از گردشگران که به روسیه سفر می کنند، سنت پترزبورگ را عنوان مقصدی برای کشف هنر معاصر می دانند. سن پترزبروگ به عنوان پایتخت فرهنگی روسیه هنر نسلهای مختلف را خود جای داده است.همراه با الفبای سفر با تعدادی از گالریهای خصوصی که مجموعه از آثار هنری هنرمندان را در معرض نمایش قرار داده است آشنا شوید.

گالری Erarta سنت پترزبورگ

این گالری مجموعه ای از گالری های هنر معاصر را در سنت پترزبورگ و حتی سایر شهرهای روسیه را به نمایش گذاشته است. این بزرگترین موزه شخصی هنر معاصر در کشور است که شامل بیش از 2800 اثر از بیش از 300 هنرمند از نقاط مختلف روسیه می باشد. 

به غیر از نمایشگاه موقت، رویدادهای خاصی مانند نمایشها، کنسرت، نمایش فیلم، سخنرانی و غیره نیز در گالری Erarta برگزار می شود.اگر شما علاقه مند به هنر هستید و به دنبال کشف هنر کشورهای مختلف می باشید، در تور روسیه شبهای سفید این گالری به عنوان محل عالی برای کشف هنر و زیبایهای نهفته در آن است. ساعت کاری این گالری از 4 شنبه تا 2 شنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

گالری Erarta سنت پترزبورگ،الفبای سفر

گالری آنا نوا Anna Nova سنت پترزبورگ  

گالری آنا نوا مجموعه آثار هنرمندان روسیه و بین الملی را عرضه می کند و با تمرکز بر آثار قرن 21،  بهترین هنر مدرن را در معرض نمایش قرار داده است. این گالری هنر را در اشکال و زمینه های مختلف عرضه کرده از جمله: نقاشی،مجسمه سازی،سیاه قلم،هنرهای تجسمی، ویدئوهای هنری و اجرای نمایشهای مختلف. 

همچنین کلاسها و دوره ها، سخنرانیها و نمایش فیلم و جلسات با حضور هنرمندان و مخاطبان خود در این محل برگزار می شود که در تور سنت پترزبورگ خرداد 98 از این دوره ها می توانید بهره مند شوید. ساعت کاری گالری آنا نوا از 3 شنبه تا شنبه از ساعت 12 ظهر تا 7 عصر است.

گالری آنا نوا سنت پترزبورگ،الفبای سفر

گالری Name سنت پترزبورگ

این گالری محل ایده عالی برای کشف هنرمندان سن پترزبورگ و نمایش استعدادهای آنها است. در این گالری بسیاری از مربیان با تجربه از مراکز شناخته شده و برجسته مانند موزه ارمیتاژ، موزه روسیه و دانشگاه ایالتی سنت پترزبورگ در این محل حضور دارند که تجربه و دانش خود را برای بازدیدکنندگان و گردشگران تور ترکیبی روسیه به اشتراک می گذارند. از روزهای 3 شنبه تا شنبه از این مجموعه می توانید دیدن کنید.( با رزرو بلیط هواپیما سن پترزبورگ، از این شهرها و زیباییهایش دیدن کنید.)

گالری Name سنت پترزبورگ،الفبای سفر

گالری ک KGallery سنت پترزبورگ

علاوه بر مجموعه آثار اخیر هنرمندان قرن بیست و یکم، KGallery همچنین دارای مجموعه ای بزرگ از هنر روسی از نیمه دوم قرن 19 تا قرن بیستم است. بعضی از مشهور ترین تاثیر گذاران در ادبیات معاصر روسیه آثار خود را در اینجا نمایش داده اند: مانند کازیمیر مالویچ، وریس کوستودیف، Petrov-Vodkin و...

در میان دیگر مجموعه های قابل توجه، آثار هنرمندانی از دهه 1930 تا دهه 70 میلادی، هنرمندانی که به اصطلاح جنبش زیرزمینی سن پترزبورگ را تشکیل داده اند در این گالری به چشم می خورند. این گالری از روزهای دوشنبه تا جمعه باز است.

گالری KGallery سنت پترزبورگ،الفبای سفر

مجموعه گالری هنری Di Di سنت پترزبورگ  

مجموعه Di Di عمدتا شامل آثار هنرمندان دهه 1960 و 70 میلادی است. این هنرمندان به طور مداوم آثار خود را در نمایشگاه های خصوصی و یا آپارتمانهای خصوصی نمایش می دهند، اگرچه ممکن است در جهان هنری نام آنها زیاد مورد اهمیت قرار نگرفته باشد ولی نام آنها همچنان نماد مقاومت هنری در اتحاد جماهیر شوروی هستند.از جمعه تا دوشنبه از 12 ظهر تا 8 شب درهای این گالری به روی عموم باز است.( برای اقامت در هتل های روسیه و سفر به این کشور الفبای سفر را دنبال کنید.)

مجموعه گالری هنری Di Diسنت پترزبورگ،الفبای سفر

گالری Art re.Flex سنت پترزبورگ

گالری هنری re.Flex در حال حاضر بیش از یک دهه است که در سنت پترزبورگ فعالیت می کند. این محل آثار هنرمندان معاصر محبوب و هنرمندان تازه کار و کم تجربه از هر دو جامعه روسی و بین المللی را معرفی می کند.این گالری روشهای مختلف در ارائه هنر به کار برده است و این چیز غیر عادیی نیست که در این گالری، هنرمندان را در حین کار و خلق هنر ببینید.

گالری Art re.Flex انواع مختلف هنرها مانند گلدوزی، جواهرات و مجسمه سازی را برای نمایش قرار داده است.از 3 شنبه تا شنبه از 12 ظهر تا 7 عصر، این مکان پذیرای بازدید کنندگان خود است.

گالری Art re.Flex سنت پترزبورگ،الفبای سفر

گالری Marina Gisich سنت پترزبورگ

این گالری مجموعه های زیادی از آثار بی نظیر را در خود قرار داده است. تعدادی از هنرمندان معاصر در این محل نمایشگاه های دائمی و موقت را برگزار می کنند. این گالری در تعدادی از رویدادهای بین المللی شرکت می کند.یکی از وظایف اصلی این محل سازماندهی مزایده های هنر مدرن است که بعضی از آنها برای شرکت در خیریه نیز سازماندهی شده اند.در هنگام سفر با تور مسکو سن پترزربورگ تماشای این گالری و همچنین جاذبه های دیدنی روسیه را در این شهر را از دست ندهید.

گالری Marina Gisich سنت پترزبورگ

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt