بهترین فروشگاه های اینترنتی دبی برای خرید آنلاین

بهترین فروشگاه های اینترنتی دبی برای خرید آنلاین

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 شهریور ، 1399

بهترین فروشگاه های اینترنتی دبی برای خرید آنلاین

اگر به دنبال خرید اینترنتی کالا از دبی هستید و می خواهید فروشگاه های اینترنتی دبی را بشناسید حتما این بخش را بخوانید. مطمئنا خرید اجناس از دبی می تواند برایتان رضایت بخش باشد به شرطی که با فروشگاه های آنلاین امارات آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دبی به داشتن فروشگاه ها و مراکز تجاری فراوان شهرت دارد. با این حال، همه وقت برای بازدید از بزرگترین مرکز خرید در جهان مانند دبی مال و بازدید 1200 فروشگاه و مغازه را ندارند. اما نگران نباشید، همیشه خرید آنلاین وجود دارد! دبی دارای مجموعه ای از فروشگاه های خرید آنلاین است که به راحتی می توانید جنس مد منظر خود را سفارش دهید. الفبای سفر با معرفی بهترین فروشگاه های آنلاین امارات به خرید اینترنی از دبی به شما می کمک می کند.

فروشگاه اینترنتی Namshi دبی

فروشگاه اینترنتی Namshi در دبی و خاورمیانه بسیار شناخته شده است. این فروشگاه آنلاین هر چیزی از لباسهای اسپرت تا لباسهای رسمی و مجلسی را به فروش می رساند. مخاطبان جوان می توانند از این وب سایت از برندهای مانند Topshop خرید کنند.

یک نکته منحصر به فرد در مورد Namshi این است که خرید لباسهای مد روز و مقرون به صرفه برای بزرگسالان و جوانان قابل دسترس است. همچنین، تحویل رایگان کالا و یا پس گرفتن آن به صورت رایگان از دیگر ویژگیهای این وبسایت است. در تور دبی می توانید کالای مورد نیاز خود را در این سایت سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی Namshi دبی،الفبای سفر

فروشگاه اینترنتی Souq.com دبی

 اگر شما به دنبال وسایل الکترونیکی، ساعت، لوازم آرایشی و لباس هستید Souq.com وب سایت شماست که یک فروشگاه آنلاین فوق العاده است برای هر کسی که به دنبال محصولات با کیفیت بالا مانند اپل، Macbooks و دیگر لوازم الکترونیکی هستند.

یکی دیگر از موارد مهم در مورد فروشگاه اینترنتی Souq.com این است که در این وبسایت مردم نیز می توانند کالا و اقلام گوناگون خود را نیز به صورت اینترنتی به فروش برسانند حتی اقلامی که در فروشگاه های دبی موجود نیست و این یک فرصت عالی برای گردشگران تور دبی است که خرید منحصر به فردی را انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی Souq دبی،الفبای سفر

فروشگاه اینترنتی Sivvi دبی

اجناس مد روز و مطرح و خرید عالی را در این سایت میتوانید انجام دهید. این وب سایت در چند کشور مختلف در خاورمیانه فعالیت دارد و به خریداران امکان دسترسی و خرید مارک های مورد علاقه خود را از خانه می دهد. وب سایت سیووی محصولات مارکدار و برندهایی مانند آلدو، منگو، TOMS و بسیاری دیگر را ارائه می دهد، به عبارتی مجموعه ای از بهترین برندها را در این سایت می توانید مشاهده کنید که همم برای خانمها و هم برای آقایان است. در تور دبی لحظه آخری خرید از برند محبوب خود را در این سایت تجربه کنید.

فروشگاه اینترنتی Sivvi دبی،الفبای سفر

فروشگاه اینترنتی I Saw It First دبی

برای کسانی که به دنبال ظاهر شیک و منحصر به فرد می گردند،  این وب سایت ایده ال ترین است.اجناس این وبسایت مقرون به صرفه و مرسوم هستند با این ویژگی خاص که آنها را از مراکزی تجاری نمی توانید پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی I Saw It First طیف گسترده ای از اجناس زنانه را به فروش می رساند. برای خرید از این سایت باید هزینه پست آن را به مبلغ 15 درهم بپردازید ولی برای پس دادن نیازی به پرداخت پول نیست. همچنین هزینه پست و کالا را به صورتی نقدی و یا آنلاین نیز می توانید پرداخت کنید که این عالی ترین روش خرید برای گردشگران تور ارزان دبی هست.

فروشگاه اینترنتی Saw It First دبی،الفبای سفر

با کسب اطلاعات بیشتر در مورد دبی موافقید؟!

فروشگاه اینترنتی My Ex Wardrobe دبی

این فروشگاه اینترنی به شما فرصت می دهد تا لباس های مورد علاقه خود خریداری کنید و همچنین کالاهایی را که استفاده نمیکنید را به فروش برسانید. برخی از افراد هستند که یک لباس را یک یا دو بار می پوشند و دیگر از آن استفاده نمیکنند آنها می توانند در این فروشگاه لباسهای خود را بفروشند.

برای خیلی از افراد تهیه کالا از این سایت یک فرصت عالی برای پیدا کردن اقلام خاص و همچنین تهیه کالای برند با قیمت مناسب است.( برای سفر به این شهر، از قیمت بلیط هواپیما دبی مطلع شوید)

فروشگاه اینترنتی M -Ex Wardrobe دبی،الفبای سفر

فروشگاه اینترنتی Ounass دبی

برای افرادی که عاشق خرید اینترنتی از دبی هستند هیچ وب سایتی بهتر از Ounass نیست که انواع مارک های مختلف را ارائه می دهد. خریداران می توانند برخی از لوکس ترین کالاها و برندهای مطرح مانند گوجی، پرادا، وانتینو و غیره را از این سایت تهیه کنند. کالاهای مختلف را از این سایت می توانید در عرض 2 ساعت آن هم به صورت رایگان تحویل بگیرید و هیچ استرسی برای زمان تحویل کالای خود ندارید که این بهترین حالت خرید اینترنتی است.

فروشگاه اینترنتی Ounass دبی،الفبای سفر

فروشگاه اینترنتی Eyewa دبی

هر کسی که به مد علاقه مند است می داند که لوازم جانبی همانند لباس های بسیار مهم هستند و عینک آفتابی یکی از محبوب ترین لوازم جانبی است. Eyewa تمرکز خود را بر ارائه عینکهایی با بالاترین کیفیت قرار داده و شما می توانید در این سایت عینک آفتابی را از مطرح ترین مارک ها و برندها را از طریق کامپیوتر و لپ تاپ خود سفارش دهید.

Eyew همچنین لنزهای چشمی را به فروش می رساند و برای افرادی که در سفر هستند و فرصت تهیه ندارند در دبی می توانند لنز مورد علاقه خود را نیز تهیه کنند. ( برای رزرو هتل های دبی با الفبای سفر همراه باشید.)

فروشگاه اینترنتی Eyewa دبی،الفبای سفر

دیگر اخبار مطالب جذاب و کاربردی گردشگری را بخوانید

لیست کشورهای جهان

از مسافت هوایی تعدادی از کشورها با ایران مطلع شوید

از مسافت هوایی ایران با کشورهای مختلف چه می دانید

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt