اقامتی پر خاطره در هاستلهای متفاوت تفلیس

اقامتی پر خاطره در هاستلهای متفاوت تفلیس

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

اقامتی پر خاطره در هاستلهای متفاوت تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان اقامتگاه های مختلفی را برای گردشگران ارائه داده است. شما می توانید آپارتمان اجاره کنید، در هتل های بین المللی و لوکس اتاق رزرو کنید و یا نه اگر به صورت اقتصادی سفر کردید در تفلیس میهمان خانه های خوبی نیز برای رزرو وجود دارد. همراه با الفبای سفر با چند هاستل خوب تفلیس آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تفلیس پایتخت گرجستان اقامتگاه های مختلفی را برای گردشگران ارائه داده است. شما می توانید آپارتمان اجاره کنید، در هتل های بین المللی و لوکس اتاق رزرو کنید و یا نه اگر به صورت اقتصادی سفر کردید در تفلیس میهمان خانه های خوبی نیز برای رزرو وجود دارد. همراه با الفبای سفر با چند هاستل خوب تفلیس آشنا شوید.

هاستل فاکس تفلیس Fox 

این هاستل دنج و جذاب در خیابان Gabashvili تفلیس قرار گرفته که جو هنری دارد و با ورود به آن احساس می کنید که در یک محیط هنری و دوستانه وارد شده اید. علاوه بر این، هاستل فاکس فضای تمیزی دارد و محل پیاده روی به سمت خیابان روستاولی و منطقه اولد تاون دارد.

هزینه رزرو اتاق در هاستل فاکس با توجه به اتاقی که رزرو می کنید بین 9 تا 35 دلار است که شامل اتاق های خصوصی و جداگانه و یا فضای مشترک می باشند که در تور تفلیس خرداد 98 میتوانید در یکی از اتاقها اقامت داشته باشید.

هاستل فاکس تفلیس-الفبای سفر

هاستل فابریکا تفلیس Fabrika

هاستل فابیرکا در زمان شوروی سابق، خوابگاه کارکنان کارخانه دوزندگی بوده است که در حال حاضر به عنوان هاستل فابریکا مورد استفاده قرار می گیرد .نام فابریکا در زبان گرجی به معنی کارخانه است.در طول سالهایی که این هاستل مورد باز سازی قرار می گرفت تلاش می شد تا دکور و اصالت قبلی این هاستل به شکل قبل باقی بماند. 

به طور مثال میز پذیرش آن از یک ماشین دوزندگی قدیمی ساخته شده است. فابریکا نه تنها یک اقامتگاه است بلکه یک فضای چند منظوره برای هنرمندان و سازندگان می باشد.این هاستل اتاق هایی با قیمت های مختلف ارائه می دهد از اتاقهای چند تخته تا اتاق های تک نفر و هزینه رزور این اتاق ها از 8 دلار به بالا می شود که در تور گرجستان بهار 98 میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

هاستل فابریکا تفلیس-الفبای سفر

هاستل نست تفلیس Nest Hostel

هاستل نست از دیگر اقامتگاهای تفلیس است که فضای آرام و دنجی دارد و همچنین هزینه اتاق های آن نیز ارزان و به صرفه است. هزینه اتاق های شخصی و اشتراکی از 10 تا 40 دلار می شود و اگر تمایل دارید تا از خشک شویی آن استفاده کنید باید 2 دلار بپردازید. 
این هتل در نزدیکی میدان آزادی و منطقه اود تاون قرار گرفته که در اطراف آن رستورانها و مغازه های زیادی به چشم می خورد.( برای شروع سفر بلیط هواپیما تفلیس را رزرو کنید.)

هاستل نست-تفلیس-الفبای سفر

هاستل دیوان تفلیس Diwan 

اگر شما از افرادی هستید که از تماشای چشم انداز های خاص و شگفت انگیز لذت می برید هاستل دیوان بهترین جا برای شما است. خوردن یک صبحانه خوشمزه گرجی یا یک نوشیدنی مورد علاقه خود همراه با نمای زیبا رو به شهر بسیار لذت بخش خواهد بود. در این هاستل با تماشای تلویزیون، بازیهای مختلف یا مطالعه کتاب مورد علاقه خود می توانید سرگرم شوید. اگر هم در طول سفر خود هوا بارانی بود کارکنان هاستل دیوان در اختیار شما چتر قرار می دهند.

هاستل-دیوان تفلیس-الفبای سفر

هاستل پاتیو تفلیس Patio

هاستل پاتیو در خیابان Mtatsminda قرار دارد و دارای خوابگاه های عمومی و اتاق های شخصی می شود. قیمت رزرو اتاق از 8 دلار آغاز می شود. در این هاستل با اتاق های تمیزی مواجه خواهید شد و همچنین از امکاناتی مانند صندوق امانات و خدمات خانه داری بهره مند می شوید و همچنین آشپزخانه با وسایل کامل برای آشپزی کردن میهمانان وجود دارد. اگر قصد دارید تا در تفلیس خودرو اجاره کنید می توانید آن را در پارکینگ هاستل پاتیو پارک کنید. کارکنان این هاستل رفتار دوستانه ایی با شما دارند و در مورد سوالات گردشگری شما را راهنمایی می کنند.

هاستل-پاتیو تفلیس-الفبای سفر

هتل و هاستل کوون تفلیس  Cone Hostel & Hotel

این اقامتگاه در فاصله 500 متری میدان آزادی تفلیس قرار دارد؛ همچنین برخی از مکانهای دیدنی گرجستان تا این هاستل تنها چند دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای یک تراز زیبا، و یک کافه بار است. همچنین از آشپزخانه مشترک و سالن اجتماعات هاستل کوون می توانید استفاده کنید. برای رزرو اتاق نیز اتاق های مشترک و همچنین عمومی وجود دارند.

هاستل کوون تفلیس-الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt