در پشت بام کدام رستورانهای بانکوک لحظاتی خوش سپری کنیم؟

در پشت بام کدام رستورانهای بانکوک لحظاتی خوش سپری کنیم؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 فروردین ، 1398

در پشت بام کدام رستورانهای بانکوک لحظاتی خوش سپری کنیم

برای تماشای چشم انداز نفس گیر رو به شهر بانکوک پایتخت تایلند بر فراز پشت بام رستوران و همچنین خوردن یک غذای خوشمزه و گذراندن ساعاتی خوش، الفبای سفر برای شما پیشنهاداتی دارد با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

برای تماشای چشم انداز نفس گیر رو به شهر بانکوک پایتخت تایلند بر فراز پشت بام رستوران و همچنین خوردن یک غذای خوشمزه و گذراندن ساعاتی خوش، الفبای سفر برای شما پیشنهاداتی دارد با ما همراه باشید.

رستوران ورتیگو گریل بانکوک Vertigo Grill 

رستوران ورتیگو گریل در طبقه 61هم هتل بانیان تری قرار دارد. رفتن به این رستوران در تراسی بزرگ و فضایی باز با نمایی مشرف به شهر، تجربه بی نظیری را برای شما به جای می گذارد. خوردن غذاهای خوشمزه مانند ماهی و غذاهای دریایی گریل و یا استیک در هوایی  دل انگیز بسیار لذت بخش خواهد بود. همچنین می توانید همراه با تماشای غروب خورشید نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشید و از سفر خود در تور تایلند بهار98 لذت ببرید.

رستوران ورتیگو گریل بانکوک-الفبای سفر

رستوران پارک سوسایتی بانکوک Park Society 

این رستوران در طبقه 29 هتل سوفیتل واقع شده و یک رستوران است که در پشت بام هتل قرار گرفته است. از آن بالا می توانید پارک زیبای Lumphini از اماکن توریستی بانکوک که در منطقه سیلوم را تماشا کنید. دیدن شهر رنگارنگ با نورهای مختلف به همراه صرف نوشیدنی برای هر گردشگر تور بانکوک جذاب خواهد بود. این رستوران بار، انواع غذاهای فرانسوی و گیاهی را ارائه می دهد که می توانید در منو یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

رستوران پارک سوسایتی بانکوک-الفبای سفر

رستوران بار زوم اسکای بانکوک ZOOM Sky Restaurant

این رستوران در هتل آنانتار قرار دارد و نمایی بی نظیر 360 درجه پانوراما رو به شهر را ارائه می دهد.کافه بار زوم اسکای دارای یک فضای شگفت انگیز برای لذت بردن از یک نوشیدنی و یک شب پر خاطره است. مسافران تور بانکوک بهار 98 می توانند از تماشای غروب خورشید به همراه نوشیدنی خود و یا اسنکهای مختلف خاطرات خوش برای خود به جای بگذارند. این رستوران انواع غذاهای مدیترانه ای، فرانسوی و آسیایی را سرو می کند که بسیار لذید و خوشمزه هستند.

رستوران بار زوم اسکای بانکوک-الفبای سفر

رستوران بار DISTIL بانکوک

این رستوران نوشیدنیهای مناسب هر فصل را ارائه می دهد و با توجه به این که بر روی پشت بام قرار دارد یکی از محبوب ترین بارهای بانکوک به شمار می رود. این بار در طبقه 64 برج Lebua قرار دارد که یکی از مرتفع ترین آسمان خراشهای این شهر محسوب می شود. از پنیر های این بار امتحان کنید و از دیدن چشم انداز خیره کننده  رستوران DISTIL شب خوشی را در تور بانکوک عید 98 سپری کنید.

رستوران بار DISTIL بانکوک-الفبای سفر

رستوران بار OCTAVE بانکوک

رستوران اکتاو روف تاپ در منطقه تونگلور و پشت بام هتل ماریوت قرار دارد.این رستوران نمای ۳۶۰ درجه از کل شهر بانکوک را ارائه می دهد و محلی رویایی برای دیدن غروب خورشید است.انواع غذاهای آسیایی و دریایی  را می توانید در این رستوران امتحان کنید. این بار فضایی دنج دارد و به دور از شلوغی شهر است و با انواع نوشیدنیها از میهمانان خود پذیرایی میکند.( برای شروع سفر خود بلیط هواپیما بانکوک را رزرو کنید.)

رستوران بار OCTAVE بانکوک-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt