کلبه وحشت انزلی و رمز و رازهای آن

کلبه وحشت انزلی و رمز و رازهای آن

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 خرداد ، 1400

کلبه وحشت انزلی و رمز و رازهای آن + عکس

راز کلبه وحشت انزلی چیست و متعلق به چه کسی است؟ ماجرای چهار پسر دانشجو در کلبه وحشت از چه قرار است؟ هر آنچه که می خواهید از این بنا بدانید را در این جا بخوانید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

راز کلبه وحشت انزلی چیست؟ ماجرای چهار پسر دانشجو در کلبه وحشت از چه قرار است؟ سرنوشت دخترانی که وارد کلبه وحشت گیلان شدند چه شد؟ در شمال ایران و نزدیکی انزلی در داخل جنگل کلبه ای قرار دارد که داستانهای ترسناکی در مورد آن روایت شده است. همراه با الفبای سفر با این کلبه مخوف آشنا شوید.

داستانهای رعب آور در کلبه وحشت انزلی

در ۲۵ کیلومتری غرب صومعه‌سرا در نزدیکی انزلی، یک روستای تاریخی و قدیمی به نام هفت دغنان وجود دارد . این روستا یکی از بزرگترین و کهن‌ترین روستاهای تاریخی در شمال ایران به شمار می رود. در این منطقه درست در وسط جنگل یک کلبه متروکه وجود دارد که به محلی ترسناک و اسرار آمیز تبدیل شده است.

به گفته مردم محلی در این کلبه شبها صداهای عجیب و ترسناک به گوش می رسد و همچنین سنگینی هوا و سختی تنفس در اطراف آن احساس می شود. مردم معتقد هستند در این کلبه ارواح زندگی می کنند و اگر کسی داوم بیاورد و شب را در این کلبه به صبح برساند ثروتمند خواهد شد. ولی با این حال کسی جرات نزدیک شدن به این کلبه متروک را نداشت. تا اینکه در سال 1365 اتفاقی افتاد که به ترسناک بودن و جادویی بودن آن افزود.( با مجله گردشگری الفبای سفر همراه باشید)

روستای هفت دغنان،انزلی-الفبای سفر

نمایی از روستای هفت دعنان

اقامت ۴ پسر دانشجو در کلبه وحشت انزلی

4 پسر دانشجو به این روستا رفته و تصمیم گرفتند تا برای خاتمه دادن به داستانها این کلبه ترسناکف شبی را به صبح برسانند، غافل از آنکه سرنوشت چیز دیگری را برایشان رقم زده بود.پس از اینکه این 4 پسر دانشجو به این کلبه می روند شبهنگام به دلیل نامعلومی دو نفر از آنها از کلبه بیرون زده و فرار می کنند. ولی برای دو نفر دیگر سرنوشت غم انگیزی اتفاق می افتد. این طور که به نظر می رسد یکی از آنها از ترس جان خود را از دست داده بود که دلیل آن هرگز مشخص نشد و نفر چهارم نیز دیوانه می شود و دیگر هیچ وقت به شرایط عادی بر نمی گردد.
 داستان ناراحت کننده این 4 جوان به ترسناکتر و راز آلود بودن این محل دامن می زند و برای مدتها این کلبه پلمپ شده و کسی جرات نداشت تا حتی به این جنگل نزدیک شود. ولی ماجرای چهار دانشجو در کلبه وحشت آخر داستان نبود بلکه افراد دیگری  نیز تلاش کردند تا در این کلبه بمانند.

 دوست دارید با یکی از عجایب دنیا آشنا شوید؟ حقایقی از مثلث برمودا را بخوانید تا با این محدوده اسرار آمیز آشنا شوید. 

از عجایب ترسناک ایران چه می دانید؟

ماجرای ۳ دختر در کلبه وحشت انزلی

پس از 4 سال باز هم افرادی تصمیم گرفتند تا اسرار این خانه را کشف کنند و شب در این کلبه اقامت داشته باشند. این بار 3 دختر بودند که به روستای هفت دغنان رفتند و در مورد وحشتناک بودن و شوم بودن و ماجرای سرنوشت 4 جوان دانشجو در این کلبه شایعاتی را شنیدند. آنها تصمیم گرفتند تا شجاعت خود را محک زده و ثابت کنند که در این محل ترسی وجود ندارد.در نتیجه به شکل پنهانی در شب به این کلبه رفته و از در پشتی داخل شدند تا شب را در کلبه بگذرانند. اما بار دیگر سرنوشت تاسف باری در انتظار آنها بود. ماجرا به این شکل اتفاق افتاد که مردم محلی 2 روز بعد در نزدیکی کلبه دختری را می بینند که شوکه بوده و از ترس به خودش می لرزید و مرتبا به سمت کلبه اشاره می کرد.

مردم محلی پلمپ را شکسته و وارد کلبه شدند و با جسد دو دختر دیگر مواجه شدند. این دو نفر بر اثر سکته جان خود را از دست دادند و گفته شده هر دو آنها چشمشان باز بوده و به نقطه ای خیر شده بودند، متاسفانه دختر دیگر که جان سالم به در برده بود، پس از 4 روز خودکشی کرد.ماجرا به حدی سرو صدا کرد که حتی پلیس نیز به محل آمد تا فضای عجیب آن محل را بررسی کند و محل را تخلیه کند. پس از آن بود که دیگر کسی اجازه ندارد به این کلبه نزدیک شود.

کلبه وحشت انزلی،الفبای سفر

راز کلبه وحشت انزلی چیست؟

واقعیت یا خیال در کلبه وحشت انزلی

داستانهایی که در مورد کلبه وحشت انزلی روایت شده، به نظر دور از ذهن می آید ولی بر اساس گفته خیلی ها واقعیت دارد از طرفی نیز هیچ مدرک یا شاهدی وجود ندارد که درستی این داستانها را اثبات کند. در هر صورت برای اثبات درستی و صحت این گفته ها باید تحقیقات بیشتر و گسترده تری صورت بگیرد تا واقعیت آن مشخص شود.( برای اطلاع از قیمت تورهای مسافرتی الفبای سفر را دنبال کنید.)

جنگلهای انزلی،الفبای سفر

هفت دغنان انزلی

  دیگر مطالب گردشگری را بخوانید

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt