برگزاری برنامه های فرهنگی در «روز تهران»

برگزاری برنامه های فرهنگی در «روز تهران»

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 مهر ، 1397

برگزاری برنامه های فرهنگی در «روز تهران»

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران به مناسبت «روز تهران» در تاریخ 15 مهر در مورد برگزاری برنامه‌های فرهنگی در 11 نقطه تاریخی و فرهنگی پایتخت خبر داد. در ادامه با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران به مناسبت «روز تهران» در تاریخ 15 مهر در مورد برگزاری برنامه‌های فرهنگی  در 11 نقطه تاریخی و فرهنگی پایتخت خبر داد. در ادامه با الفبای سفر همراه باشید.

اجرای مراسمهای فرهنگی با هویت تاریخی تهران

بر اساس گزارش ایسنا، مهدی سیف با اشاره به برگزاری مراسم ویژه «روز تهران» با اجرای برنامه‌های فرهنگی در نقاط مختلف پایتخت توسط شهرداری تهران گفت:مجموعه برنامه‌های فرهنگی برای آشنایی شهروندان با هویت تاریخی تهران در موزه‌های موسیقی، آب، گرافیک، فرش، مینیاتور، دکتر معین و باغ موزه قصر برگزار خواهد شد. رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران ادامه داد: از دیگر میزبانهای برنامه های روز تهران می توان محوطه بیرونی برج طغرل، باب همایون، تئاتر شهر و برج آزادی را نام برد. 

مهدی سیف در مورد محتوای ویژه برنامه‌های روز تهران در روز یکشنبه 15 مهرماه گفت: در این روز قرار است توضیحاتی در مورد علت و ضرورت نام گذاری روز تهران به مخاطبان ارایه شود و در راستای آن از مفاخر و مشاهیر مرتبط با تهران نیز تجلیل شود.

به مناسبت روز تهران، مراسم آیینی مانند پرده خوانی یا شاهنامه خوانی، خاطره گویی از احوال قدیم تهران، نمایش فیلم مرتبط با تهران، پذیرایی با قهوه به دلیل تقارن این روز با روز جهانی قهوه و بیان پیشینه قهوه خانه در ایران اجرا خواهد شد.

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران در مورد دیگر برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت روز تهران افزود: قرار است برنامه های دیگری از جمله مسابقه مرتبط با شناخت اماکن گردشگری و شاخص منطقه، معرفی پتانسیل‌های گردشگری و مشاهیر منطقه و توزیع کتاب داستان تهران مخصوص کودکان و نوجوانان نیز در این روز اجرا شود.

ویژه برنامه «روز تهران» طبق گزارش شهرنوشت، در تاریخ 15 مهرماه در ساعت 15 در مناطق 1، 3، 4، 6، 7، 8، 9، 11، 12، 14 و 20 برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاع از تورهای مسافرتی آژانس مسافرتی الفبای سفر با ما در ارتباط باشید.

برگزاری برنامه های فرهنگی در «روز تهران»-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt