با اپلیکیشن گوگل تریپس آشنا شوید

با اپلیکیشن گوگل تریپس آشنا شوید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 مهر ، 1397

با اپلیکیشن گوگل تریپس آشنا شوید

امروزه استفاده از تکنولوژی و اپلیکیشنهای مختلف، سفر شما را آسان تر می کند و با برنامه ریزی و خیال آسوده تری می توانید سفرتان را آغاز کنید. الفبای سفر، اپلیکیشن گوگل تریپس را به شما معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

امروزه استفاده از تکنولوژی و اپلیکیشنهای مختلف، سفر شما را آسان تر می کند و با برنامه ریزی و خیال آسوده تری می توانید سفرتان را آغاز کنید. الفبای سفر، اپلیکیشن گوگل تریپس را به شما معرفی می کند.

آشنایی کلی با اپلیکیشن گوگل تریپس، google trips

اپلیکیشن گوگل تریپس google trips که اخیرا توسط گوگل ایجاد شده به شما برای برنامه ریزی بهتر سفرتان کمک زیادی می کند که این برنامه قابل نصب هم روی پلتفرم iOS و هم Android بوده و حتی اطلاعات گوگل مپ را جمع آوری می کند.

گوگل تریپس اطلاعاتی مانند جاذبه ها، رستورانها، رزروها و... را در اختیار شما قرار می دهد.صفحه اولیه این اپلیکیشن دارای یک بخش جستجو در صفحه اولیه خود است که سوال اصلی آن، «کجا می خواهید بروید» می باشد، همچنین قسمت های دیگر دارد که شما را از وقایع و تعطیلات آینده آگاه می کند.

 نمایش رزروهای گوگل تریپس 

اپلیکیشن گوگل تریپس در یکی از قسمتهای خود رزورهایی را که انجام دادید را قرار می دهد، مانند بلیط هواپیما، رزرو هتل یا هاستل و..  به طور مثال در این قسمت زمانی که روی رزرو بلیط هواپیما کلیک کنید اطلاعاتی مانند باجه و ترمینال را نشان می دهد. علاوه بر آن، کد رهگیری یا ثبت را نیز نشان داده و همچنین لینکی که این اطلاعات از روی آن برداشته شده مانند جعبه دریافت ایمیل های شما را نمایش خواهد داد. 

گوگل تریپس-الفبای سفر

 راهنمایی شما با قسمت گشت و گذار

از کاربردی ترین قسمت های این برنامه، بخش گشت و گذار (Getting Around) است. در این بخش از برنامه، اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه می توانید از فرودگاه به مرکز شهر بروید و از چه وسایل نقلیه عمومی (تاکسی، اتوبوس و …) می توانید استفاده کنید را در اختیارتان قرار می دهد.در قسمت تاکسی نیز، هزینه ها را تا حدی نشان داده  است و حتی این قابلیت را در استفاده از تاکسیهای خود شهر نیز نشان می دهد.

قسمت چه کارهای می توانید انجام دهید

قسمت «Things to Do» فهرستی از بهترین نقاط دیدنی شهر را طبق جمع آوری داده ها و نظرات کاربران و همچنین بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید را به همراه چند توصیه شخصی ارایه می دهد. با استفاده از این گزینه می توانید در مقصد خود بهترین جاذبه های شهر را ببینید و برای بازدید آنها را انتخاب کنید.

اپلیکیشن گوگل تیریپس-الفبای سفر

 انتخاب غذا

همانطور که از نامش مشخص است، این قسمت پیشنهادهایی برای صرف غذا را نشان می دهد.اگرچه ممکن است غذاهایی را که پیشنهاد می کند زیاد مورد پسند شما نباشد اما، به عنوان یک اپلیکیشین سفری می توان از پیشنهادات آن استفاده کرد و حتی با غذاهای محلی مقصد سفر نیز آشنا شد.

برنامه ریزی روزانه برای سفر

برنامه Day Plans به شما یک برنامه سفر بر اساس زمانی که در سفر هستید و بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید را ارایه می دهد. مثلا این اپلیکیشن در طی یک سفر 2 روزه جاهایی که می توانید بازدید کنید و استفاده بهینه برای بازدید از آنها را به شما نشان می دهد.

 حتی می توانید این بخش را کاملا شخصی سازی کنید؛ مثلا تعدادی از جاذبه ها را حذف کرده و مکانهای دیگری را که می خواهید بازدید کنید را به فهرست اضافه می کنید.یکی از ویژگی های خوب این اپلیکیشن این است به شما این امکان را می دهد که اگر با هدف خاصی سفر کرده اید مانند سفر کاری یا فقط دیدن جاذبه های تاریخی، به راحتی آن را در برنامه مسافرتی خود پیاده کنید.

بخش کاربردی و مهم دیگر این اپلیکیشن، استفاده از آن به صورت آفلاین است. برای استفاده از این قابلیت، باید شهر مورد نظر را دانلود کنید و بدون استفاده از اینترنت از امکانات گوگل تریپس استفاده کنید.

برای آگاهای از قیمت تورهای خارجی و تورهای لحظه آخری با آژانس الفبای سفر در ارتباط باشید.

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt