تورینگ برد، ابزار سهولت در گردشگری

تورینگ برد، ابزار سهولت در گردشگری

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 شهریور ، 1397

تورینگ برد، ابزار سهولت در گردشگری

گوگل به تازگی ابزاری را معرفی کرده که با معرفی فعالیت و سرگرمی ها مختلف در مقاصد گردشگری گوناگون، در صنعت گردشگری سهولت ایجاد کرده است. همراه با الفبای سفر با این ابزار آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

گوگل به تازگی ابزاری را معرفی کرده که با معرفی فعالیت و سرگرمی ها مختلف در مقاصد گردشگری گوناگون، در صنعت گردشگری سهولت ایجاد کرده است. همراه با الفبای سفر با این ابزار آشنا شوید.

گوگل و معرفی سایت تورینگ برد

تورینگ برد (Touring Bird) که به تازگی توسط  کارگاه تجربی Area 120 گوگل معرفی شده، ابزار جدیدی است که به جستجوی فعالیت ها و سرگرمیهای مختلف در نقاط گوناگون گردشگری سهولت بخشیده است.سایت تورینگ برد (Touring Bird) با جمع آوری اطلاعاتی مانند تور ها، جاذبه های توریستی در مقاصد برتر گردشگری جهان، برای مخاطبان کاربران موبایل، موتور جستجویی ساده با تصویر با کاربردی آسان ایجاد می کند. 

هدف از ایجاد این سایت، ایجاد فیلتر ها بر اساس قیمت از جمله فعالیت های رایگان و راهنمایی های که افراد محلی پیشنهاد می کنند، فراهم کردن روشی آسان برای گردشگران است تا به راحتی برای سفر خود و فعالیت های که قرار است در طول سفرشان انجام دهند برنامه ریزی کنند. رهبر تیم  تورینگ برد که لکس پوجاری (Lax Poojary) نام دارد در مورد این ابزار گفته است که سفرهای تفریحی معمولا بین سه تا هشت روز است و گردشگران می خواهند که در چند روز اول سفرشان بهترین کارها را انجام داده و مشهورترین جاهای دیدنی را ببینند؛ ولی پس از آن می‌خواهند که چند تجربه‌ی غیرمعمول هم کسب کنند.

 سایت تورینگ برد ابتدا مشهورترین جاذبه‌های هر منطقه را معرفی می کند بعد از آن، پیشنهادات که مردم محلی به گردشگرها معرفی می کند را ارائه می‌کنند. وی ادامه داد که در میان شرکت‌های مختلف اجاره‌ی مستغلات و خطوط هواپیمایی، جستجو آنلاین پروازها و هتل‌های مختلف کار آسانی است؛ ولی این فعالیت‌ها در سایت مختلف پراکنده هستند در نتیجه گردشگران برای پیدا کردن این اطلاعات، دائما در سایتهای مختلف در حال جستجو و مقایسه سایتها هستند.تورینگ برد همچنین اپلیکیشن مستقلی نیست؛ ولی مانند یک مرورگر اینترنت قادر است تا فهرست علاقه‌مندی‌های کاربران را در خود ذخیره کند و امکان رزرو مستقیم از سایت را فراهم کند؛ همچنین هدف این ابزار بیشتر ساده‌ کردن جستجوهای پیشرفته روی نقشه‌ها و تبدیل آن‌ها به صورت یکپارچه است.

یکی دیگر از امکانات مفید این اپلیکیشن، ارائه فعالیت های رایگان است که پوجاری در مورد آن اظهار کرده است: برخی از فعالیت‌ها هستند که به صورت رایگان انجام می‌شوند؛ اما جستجوی آنها گاهی زمان زیادی می برد و یکی از ویژگیهای که باعث تمایز تورینگ برد با ابزارهای دیگر می شود، ارائه فعالیت های رایگان در مقاصد گردشگری است. به عبارت دیگر، تورینگ برد فقط  ابزاری برای رزرو کردن نیست، بلکه علاوه بر اینکه فعالیت های رایگان را معرفی می کند، تورها متنوع با فعالیتها و قیمت های متفاوت آن را معرفی کرده و بر خلاف سایر ابزارها، هر کدام از آن‌ها را تفکیک کرده و بهترین قیمت را برای فعالیت یا فعالیت‌های انتخابی را نشان می‌دهد.

تورینگ برد، ابزار سهولت در گردشگری-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt