با چند رستوران ساحلی محبوب بدروم آشنا شوید

با چند رستوران ساحلی محبوب بدروم آشنا شوید

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 آبان ، 1397

با چند رستوران ساحلی محبوب بدروم آشنا شوید

بدروم یکی از بهترین مقاصد ترکیه با سواحل زیبا و هتل های لوکس و رستوانهای محبوب است. همراه با الفبای سفر، با رستورانهای ساحلی بدروم که می توانید در آنجا غذاهای عالی را میل کنید آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بدروم یکی از بهترین مقاصد ترکیه با سواحل زیبا و هتل های لوکس و رستوانهای محبوب محلی است.زمانی که در این شهر سفر می کنید غذاهای تازه دریایی را حتما امتحان کنید. همراه با الفبای سفر، با رستورانهای ساحلی بدروم که می توانید در آنجا غذاهای عالی را میل کنید و خورشید را در افق دریای مدیترانه تماشا کنید آشنا خواهید شد.

رستوران Memedof

 این رستوران قطعا یکی از محبوب ترین رستوران های غذای دریایی در تور بدروم است، برای رفتن به این رستوران باید از قبل میز رزرو کنید، به ویژه میزی که چشم اندازی رو به دریا داشته باشد. به محض آنکه وارد رستوران Memedof می شوید با انواع غذاهای دریایی خوشمزه رو به رو خواهید شد که بسیار اشتها بر انگیز است، در کنار صرف غذای خوشمزه یک نوشیدنی خنک سفارش دهید و به صدای امواجی که به صخره ها می خورند گوش بسپارید.

رستوران MEMEDOF بدروم-الفبای سفر

 رستوران میام MIAM   

رستوران میام در منطقه لوکس خلیج ترک بوکو Turkbuku قرار دارد و یک رستوران درجه یک با میزهای چوبی زیبا است که در روبه روی دریای مدیترانه قرار دارد. در این رستوران لاکچری می توانید بازتاب نور ماه رو بر روی سطح دریا در فضای رومانتیک که با نور شمع روشن است مشاهده کنید. غذای دریایی مورد علاقه خود را در آشپرخانه ای که داخل آن قابل مشاهده است سفارش بدهید و شب بسیار خوبی را در تور لحظه آخری بدروم سپری کنید.

رستوران MIAM بدروم-الفبای سفر

رستوران MAÇAKIZI

لوکس ترین هتل بوتیک بدروم دارای یکی از بهترین رستورانهای شهر با قیمت به نسبت گران است. برای رفتن به این رستوران از قبل یک میز رزرو کنید تا یک غذای لذیذ در رستورانی با معماری داخلی مدرن و زیبا با چشم انداز رو به دریای اژه امتحان کنید.اگر قصد دارید در اطراف ساحل اختصاصی MAÇAKIZI گشتی بزنید می توانید از بوفه آنجا یک غذای با کیفیت همراه با نوشیدنی سفارش دهید و لذت ببرید.

 رستوران macakizi بدروم-الفبای سفر

رستوران Soğan Sarmısak

یکی دیگر از رستورانهای ساحلی محبوب و پر جمعیت بدروم در پایین ساحل محله گموشلوک Gümüşlük قرار دارد که پذیرای مسافران تور ارزان بدروم در ناهار و شام است.رستوران Soğan Sarmısak ( که به معنی پیاز و سیر است) عالی ترین غذاهای ترکی را که به بهترین شکل طبخ شده و دارای منوی غذاهای روز مختلف و متنوع است را سرو می کند. می توانید پای خود را نیز داخل ماسه های شنی بگذارید و حس لذت بخشی را تجربه کنید.

رستوران sogan sarimsak بدروم-الفبای سفر

رستوران ÇETIMEK

یکی دیگر از رستورانهای مجلل بدروم که در خلیج ترک بوکو Turkbuku واقع شده رستوران ÇETIMEK است که در جایی آرام و خلوت و به دور از شلوغی و جمعیت است.  این رستوان در زیر سایه درختان که با فانوس های زیبا تزیین شده قرار دارد که فضای بسیار دل پذیری را به وجود آورده است. میز خود را رزور کرده و قایق های رنگارنگ اطراف ساحل را تماشا کنید و غذای دریایی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

رستورانÇETIMEK بدروم-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt