آثار باستانی ساخته شده توسط آدم فضاییها!

آثار باستانی ساخته شده توسط آدم فضاییها!

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 خرداد ، 1400

آثار باستانی ساخته شده توسط آدم فضاییها!

کارشناسان در مورد آدم فضایها و ورود و ثبت آثار باستانی آنها به زمین اعلام کردند که در هنگامی که علم پیشرفت نکرده بوده این موجودات فضایی به زمین می آمدند! همراه با الفبای سفر در ادامه این بحث را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

کارشناسان در مورد آدم فضایها و ورود و ثبت آثار باستانی آنها به زمین اعلام کردند که در هنگامی که علم پیشرفت نکرده بوده این موجودات فضایی به زمین می آمدند! همراه با الفبای سفر در ادامه این بحث را بررسی می کنیم.

رفت آمد آدم فضایها به زمین

در مورد نظر کارشناسان در مورد رفت و آمد آدم فضاییها به زمین، احتمالا باید به این قضیه توجه کنیم که شاید برخی آثار باستانی که در جهان وجود دارد توسط آدم فضاییها ساخته شده است! اما چرا آدم فضایها این آثار باستانی را ساختند و این بناها کدام هستند و در کجا قرار دارند؟

استارگیت (stargate) یا دروازه ی کیهانی به اصطلاح به مکان هایی گفته می شود که در واقع برای علت ساخت و وجود آنها هیچ دلیل واضع و قانع کننده ای بیان نشده است. به بیان دیگر این دروازه های کیهانی، جاهایی هستند که طبق بعضی از فرهنگ های باستانی، نشانه هایی از فرهنگ معماری آدم فضایها در آن دیده می شود.

به بیان دیگر علت وجود این دروازه ها، ورود به سرزمین های دیگر و دنیاهای است که زمانی راه ورود به فضا و دنیای این موجودات بیگانه خواهد بود و قطعا محل سکونت آنها می باشد. با توجه به دانش قرار دادی، کلیه این داستانها تنها افسانه بوده اما اخیرا بر اساس اسناد منتشر شده بیان شده است که این موجودات فضایی وارد زمین شده اند! ناسا به طور سیاستمندانه در مورد این قضیه سکوت کرده اما اعلام کرده که فعالیت میادین مغناطیسی کره ی زمین برعکس همیشه ی خود میباشد.

آثار باستانی ساخته شده توسط موجودات فضایی

و اما آثار باستانی که این موجودات فضایی ساخته اند چه آثاری هستند و در کدام کشورها قرار دارند؟

دروازه ی خدایان،هایومارکا در پرو

خوزه لوئیزدلگا در سال ۱۹۹۶ دروازه ی خدایان واقع در هایومارکا در کشور پرو را کشف کرده بود. قبایل بومی هایومارکا معتقداند که دورازه ی خدایان در اصل درگاهی برای وارد شدن به سرزمین خدایان بوده است. طبق گفته ی محلی ها این منطقه، گذرگاهی که به این دروازه منتهی می شود از مرمر صورتی ساخته شده و از در کوچکی گذشته که از آن نوری آب رنگ ساطع می شده است.

این دروازه دارای دو درگاهی به شکل T است. درگاه بزرگتر دارای پهنا و ارتفاع 7 متری و درگاه کوچکتر که در وسط آن قرار دارد ۲ متر طول دارد. بر اساس افسانه، در کوچکتر مختص افراد میرایی است که با عبور از آن نامیرا شده و به سمت زندگی جاودانه می روند.

دروازه ی خدایان،هایومارکا در پرو-الفبای سفر

اهرام ابوصیر، مصر

اهرام ابوصیر در ابوغُراب و در حومه ی شهر قاهره قرار دارد که یکی از کهن ترین مکان های روی زمین است.سکویی باستانی در این مکان قرار دارد که از لبستر (نوعی کریستال مصری) ساخته شده است و دارای ریتمی یکسان با ارتعاش زمین است. بر اساس افسانه های تطبیقی، این صفحه قادر است گشاینده ی حس ها باشد و باعث پیوند فرد با انرژی های بالا و مقدس کائنات شود.

نشانه های بسیاری در ابوغراب گواه بر این است که این مکان با تکیه بر دانش و توسط تکنولوژی پیشرفته ای ساخته شده است. به طور نمونه می توان گفت که در این مکان علائم حلقوی و دایره ای شکل بسیار دقیقی وجود دارد که با دریل روی کریستال البستر کنده کاری شده اند.

اهرام ابوصیر، مصر-الفبای سفر

سنگ های باستانی دریاچه میشیگان

کشف سنگ های باستانی دریاچه میشیگان با قدمت ۹ هزار ساله، توسط پروفسورهالی استاد باستان شناسی زیردریایی، دانشگاه شمال غربی میشیگان و همکارش صورت گرفت. بر روی یکی از این سنگ ها، یک ماستودون (پستانداری شبیه فیل) که ۱۰ هزار سال پیش منقرض شده کنده کاری شده است.درباره ی قدمت واقعی این اثر، دانشمندان دچار تردید هستند اما خیلی ها معتقد اند که این محل، باقی مانده ی یک استارگیت یا کرمچاله است.

سنگ های باستانی دریاچه میشیگان-الفبای سفر

استون هنج، انگلستان

استون هنج که در ویلشایر انگلستان قرار دارد، چیدمان صخره های باستانی است که طبق حدسیات این نیز از دیگر آثار ساخته شده بدست آدم فضایها است.مورخان ادعا کرده اند که این ساختار ۵ هزار سال قبل تر از سنگ های بلواستون ساخته شده  و از فاصله ای ۳۸۶ کیلومتری به این محل انتقال پیدا کرده است!

استون هنج، انگلستان-الفبای سفر

گوبکلی تپه، ترکیه

گوبکلی تپه در ترکیه با قدمت ۱۲ هزار ساله ،به عبارتی قدیمی ترین تالار دنیا محسوب می شود.این تالار متشکل از چند حلقه ستون های سنگی  است که بر روی هر کدام از آنها حیوانی مانند شیر و یا گوسفند حکاکی شده است. این مکان به عنوان دروازه ای به سوی آسمان دنیا در میان مردم عهد باستانی یاد می شده است.

گوبکلی تپه، ترکیه-الفبای سفر

دروازه ی رانماسو اویانا، سریلانکا

دروازه ی رانماسو اویانا در سریلانکا نیز می تواند یک استارگیت باشد.یک نقشه ی ستاره ای، بر روی دیوار سنگی بزرگ که پوشیده شده با تخته سنگ ها و سیستم غارهای رانماسو اویانا است، حکاکی شده است.
بر روی صخره سمبل هایی کنده کاری شده اند که دروازه ی ستاره ای را باز کرده و به افراد گشاینده اجازه می دهد تا از این جهان به جاهای دیگر این دنیا سفر کند. ۴ صندلی سنگی نیز درست در مقابل این نقشه، قرار گرفته اند.

دروازه ی رانماسو اویانا، سریلانکا-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt