بازدید رایگان موزه ها در 28 اردیبهشت

بازدید رایگان موزه ها در 28 اردیبهشت

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 اردیبهشت ، 1400

بازدید رایگان موزه ها در 28 اردیبهشت

دبیرکل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی اعلام کرد: بازدید از موزه‌های تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری در تاریخ ۲۸ اردیبهشت رایگان می باشد.در ادامه الفبای سفر را همراهی کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دبیرکل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی اعلام کرد: بازدید از موزه‌های تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تاریخ ۲۸ اردیبهشت رایگان می باشد.در ادامه الفبای سفر را همراهی کنید.

بازدید رایگان موزه ها در روز جهانی موزه

حمیدرضا کارگر مدیر کل امور موزه‌های کشور، برنامه‌های اداره کل امور موزه‌های کشور برای روز جهانی موزه‌ها اعلام کرد و گفت: روز جهانی موزه‌ها ۲۸ اردیبهشت می باشد و بازدید همه موزه‌ها در سطح کشور در این روز رایگان بوده و همه مردم می‌توانند از موزه‌ها بازدید کنند.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم که ساعت کار موزه‌های کشور را در روز جهانی موزه‌ها تا دو ساعت بیفزایم تا در این روز مردم بتوانند تا ساعت ۸ شب از موزه‌های کشور بازدید کنند.مدیر کل امور موزه‌ های کشور با اشاره به فرارسیدن هفته میراث فرهنگی در مورد برنامه‌های اداره کل موزه‌ ها گفت: برای شرکت در مراسم تعداد زیادی از افراد در این هفته باید از شهرستان‌ها به تهران می‌آمدند، در نتیجه این معاونت میراث فرهنگی تصمیم گرفت که این مراسم را به تعویق انداخته و زمان اجرای آن به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.

کارگر تصریح کرد: موزه‌ها یکی پس از دیگری افتتاح خواهند شد. ما در هفته پیش رو در استانهای گلستان، استان اصفهان و استان خراسان رضوی و بسیاری از استان‌ها و شهر‌های دیگر شاهد افتتاح موزه‌های جدید خواهیم بود.( اخبار گردشگری را در الفبای سفر دنبال کنید)

 روز جهانی موزه،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt