گردش و خوشگذرانی باور نکردنی در کوش آداسی

گردش و خوشگذرانی باور نکردنی در کوش آداسی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 اسفند ، 1398

گردش و خوشگذرانی باور نکردنی در کوش آداسی

کوش آداسی به عنوان یک مقصد توریستی محبوب میزبان میلیون ها گردشگر در سال است، کوش آداسی از فعالیت های جالب و تورهایی مختلف و جاهای دیدنی جذاب چیزی کم ندارد. الفبای سفر تعدادی از تفریحات خوب و به یاد ماندی در این شهر را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

کوش آداسی به عنوان یک مقصد توریستی محبوب میزبان میلیون ها گردشگر در سال است، کوش آداسی از فعالیت های جالب و تورهایی مختلف و جاهای دیدنی جذاب چیزی کم ندارد. الفبای سفر تعدادی از تفریحات خوب و به یاد ماندی در این شهر به همراه مناطق دیدنی کوش آداسی را به شما معرفی میکند.

خانه ویرجین ماری را کشف کنید

خانه ویرجین ماری House of Virgin Mary بر روی تپه های سبز سلجوک و در نزدیکی شهر افسوس قرار گرفته است.، یک خانه سنگ کوچک با معماری رومی یک مکان مقدس و زیارتگاه کاتولیک ها می باشد و راهبه ها از این محل نگهداری میکنند.طبق روایتها مردم بومی معتقد هستند این خانه جایی است که مریم مقدس آخرین روزهای خود را در آن سپری کرده است.

شاید این مکان یک خانه عادی به نظر می رسد ولی تاثیری زیادی بر روی کسانی که از این مکان بازدید می کنند می گذارد. در تور کوش آداسی بهار 98 از این مکان مقدس که دور تا دور آن فضای سبز زیبایی وجود دارد دیدن کنید.

خانه ویرجین ماری کوش آداسی،الفبای سفر

 از کلیسای سنت جان دیدن کنید

کلیسای سنت جان Basilica of St. John در نزدیکی شهر افسوس قرار گرفته است که قدمت آن به قرن 4 می رسد. کلیسای سنت جان از آجر و سنگ و ستون های مرمری ساخته شده است. بازدید از این کلیسا یکی از مواردی است که باید در کوش آداسی انجام دهید. کل زمان اکتشاف این مکان حدود 2-3 ساعت بیشتر زمان نمی برد، شما می توانید در طول چند ساعت سه تمدن مختلف، یونانی، رومی و اسلامی را در این محل در تور کوش آداسی  مشاهده کنید.

کلیسای سنت جان،الفبای سفر

در مراکز خرید کوش آداسی خرید کنید

نزدیک بندر کوش آداسی منطقه معروفی با مراکز مختلف خرید بین الملی و مد روز وجود دارد که بسیار شناخته شده است.برای خرید به خیابان های نزدیکی بندر بروید. فروشگاهای برند مختلف مانند دیزل و زارا در این محل وجود دارد که طبق سلیقه خود می توانید از آنها خرید کنید. اگر قصد خرید از فروشندگان خیابانی را دارید حتما سعی کنید که کمی چانه بزنید.این مکان برای چانه زنی بسیار شناخته شده است و جالب اینکه مکان های زیادی در جهان وجود ندارد که در آن شما بتوانید مهارت های چانه زنی خود را در تور کوش آزادی بهار 98 تست کنید.

مراکز خرید کوش آداسی،الفبای سفر

در شهر تاریخی پرینه گشتی بزنید

یکی دیگر از جاهایی که در سفر به کوش آداسی باید از آن دیدن کنید شهر پرینه است.شهر باستانی پرینه Priene یک شهر یونانی است که در اطراف کوش آداسی قرار گرفته است.این شهر روزهای طلایی خود را بین 300 تا 45 قبل از میلاد در طول دوره زمانی که بندر تجاری بود گذراند.

تغییر مسیر رودخانه منجر به نابودی شهر شد تا زمانی که در قرن دوم میلادی به طور کامل رها شد. جاذبه های این شهر ویران شده باستانی، خرابه های معبد آپولو و سالن آمفی تئاتر یونان از نقاط دیدنی کوش آداسی با 6500 صندلی است.

پرینه، کوش آداسی،الفبای سفر

ماساژ ترکی را تجربه کنید

سفر به شهرهای ترکیه بدون ماساژ ترکی کامل نمی شود. ماساژ مشهور ترکی را در شهر کوش آداسی نیز میتوانید تجربه کنید. اگرچه این محل زادگاه اصلی ماساژ مانند کشور تایلند نیست ولی بعد پس از اینکه همه ماجراهای خود را در این شهر انجام دادید، نیاز به یک ماساژ دارید. بنابراین بدن خود را ریلکس کنید و برای رفع خستگی لذت بخش خود را آماده کنید. مکانهای که در کوش آداسی خدمات اسپا انجام بدهند نیاز به رزرو دارند، بنابراین به یاد داشته باشید که یکی  را انتخاب و رزرو کنید.

ماساژ ترکی،الفبای سفر

هنر و معماری در شهر دیدیما مشاهده کنید

دیدیما یک مرکز مذهبی هلنیستی است که در جنوب کوش آداسی قرار گرفته است.معبد آپولو واقع در شهر دیدیما Didyma دومین معبد باستانی معروف یونان در این شهر قرار دارد که هنوز هم ویرانه های آن در این محل قابل مشاهده است .تعداد ستونهای این بنای مقدس باستانی 122 عدد بوده که از آن به خوبی نگه داری می شود.

این شهر به داشتن مشهور ترین معبد یونانی در ترکیه شناخته شده بود.دیدیما دومین و مهم ترین شهر دنیای باستانی بود که هنوز هم برای معتقدان اسطوره ی یونانی از اهمیت زیادی برخوردار است. میتوانید یک روز سفر خود را به تماشای این شهر و هنر معماری باستانی اختصاص دهید.( برای رزرو بلیط هواپیما الفبای سفر را دنبال کنید)

دیدما،کوش آداسی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt