6 غذای لذیذ و وسوسه انگیز دنیا

6 غذای لذیذ و وسوسه انگیز دنیا

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 اردیبهشت ، 1400

6 غذای لذیذ و وسوسه انگیز دنیا

از سوشی گرفته تا انواع بستی و فست و فود های خوش طعم و خوشمزه در تمام دنیا، همراه با الفبای سفر قصد داریم که 7 غذای رنگارنگ لذیذ را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

از سوشی گرفته تا انواع بستی و فست و فود های خوش طعم و خوشمزه در تمام  دنیا، همراه با الفبای سفر قصد داریم که 7 غذای رنگارنگ لذیذ را به شما معرفی کنیم.

1.پیتزا پوتین Poutine Pizza

زمانی که در کانادا هستید، امکان ندارد تا این غذای خوشمزه را بارها امتحان نکنید. پیتزا فروشی های کانادا، با شیوه پخت و طبخ این پیتزای فوق العاده که همراه با سس مخصوص، گوشت مرغ یا بوقلمون و سیب زمینی است نسبت به آمریکا در رقابت هستند و برتری ویژه ای دارند.حتما شگفت زده می شوید وقتی بفهمید که طبق اطلاعات تغذیه ای Pizza Hut، این پیتزا تنها 690 کالری دارد و به راحتی می توانید آن را میل کنید و نگران رژیم غذایی خود نباشید.

پیتزا پوتین-الفبای سفر

2.وفاول ماکارونی و پنیر Mac and Cheese Waffles

اگر شما می خواهید برای صبحانه وافل و برای ناهار ماکارونی با پنیر میل کنید برای شما یک پیشنهاد عالی داریم. پیشنهاد ویژه ما خوردن  پنیر و ماکارونی است که در شکل و فرم وافل سرو می شود که دارای طعم فوق العاده ایی است.
این وافل های ماکارونی و پنیر وسوسه انگیز هر فردی را راغب به امتحان کردن این غذا می کند. تصور کنید طعم ماکارونی با پنیر در لابه به لای وافل به همراه یک نوشیدنی خنک یک وعده ی غذایی بی نظیر است. حتما امتحان کنید.

وفاول ماکارونی و پنیر-الفبای سفر

 3.دونات بستنی قیفی Ice Cream Trdelnik

یک کافش شاپ در شهر پراگ به اسم  Good Food Coffee and Bakery با خلاقیت ویژه، با ترکیب دو خوراکی شیرین و خوشمزه، یک دسر عالی را به وجود آورد. دونات بستنی قیفی که در لابه لای آن تکه های شکلات قرار دارد و طعم بی نظیر آن را دوچندان کرده است و چیزی است که کسی که حتی رژیم غذایی دارد هم تحریک می کند تا یکبار آن را امتحان کند.

دونات بستنی قیفی-الفبای سفر

4.دونات پنیر Donut Grilled Cheese

دوناتها بیشتر به نوعی ساندویچ و پیراشکیهایی شیرین شناخته شده هستند اما، آیا ترجیح نمی دهید به جای مواد شیرین، مواد خوراکی متفاوتی در میان دناتها را امتحان کنید؟به طور مثال پنیر چدار و کره به همراه گوجه فرنگیهای پخته شده و بیکن و گوشت و سس گرم در لابه لابه ی دونات شگفت انگیز به نظر می رسد.این مواد غذایی، طعم متفاوت و بی نظیر به دناتها می بخشند که علاوه بر خوردن دونات های شیرین می توانید این دوناتهای پنیر را امتحان کنید.

دونات پنیر-الفبای سفر

5.رامن بیگر Ramen Burger

زمانی که اسم رامن را می شنوید تصوری از نودل در داخل سوپ ماهی یا گوشت دارید|، اما نه رامن بیگر یک غذای متفاوت و لذیذ و اشتها آور است. این غذا متشکل از برگر گوشت و سس مخصوص  و تخم مرغ که به  شکل ساندویج در میان نودهای پخته و سرخ شده قرار دارند که بسیار وسوسه انگیز هستند.به خصوص اگر این غذای خوش طعم را در کالیفرنیا سفارش دهید که به همراه گوشت گاو و تخم مرغ و پیازچه در لابه لای آن سرو می شود هیچ گاه طعم و مزه آن را فراموش نخواهید کرد.

رامن بیگر-الفبای سفر

6.پیتزا سوشی Sushi Pizza

در میان انواع غذاهای خوشمزه، آیا به غیر از پیتزا غذاهای دیگر هم وجود دارد که در رده بالاتری از آن قرار بگیرد؟ اگر جواب شما نه است باید بگوییم که اشتباه کرده اید آن غذای فوق العاده پیتزا سوشی است.
این پیتزا سوشی های لذیذ را در باستون می توانید امتحان کنید که شامل برنجهای سرخ شده است که به شکل کیک با سس گوجه فرنگی، پنیر و انواع ماهی ها پر شده است. این پیتزاهای خوشمزه یک خلاقیت جدید است که طعم خاصی از پیتزا را ارائه می دهد.

پیتزا سوشی-الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt