بهترین رستورانهای ناشناخته تفلیس با کلی غذاهای خوشمزه

بهترین رستورانهای ناشناخته تفلیس با کلی غذاهای خوشمزه

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 خرداد ، 1398

بهترین رستورانهای ناشناخته تفلیس با کلی غذاهای خوشمزه

رستوران ها و کافه های مختلفی در تفلیس وجود دارد که غذاهای محلی را میتوانید در آنها امتحان کنید. ولی با این حال برخی از آنها در دل شهر پنهان شدند که نمی توانید آنها را پیدا کنید. الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

رستوران ها و کافه های مختلفی در تفلیس وجود دارد که غذاهای محلی را میتوانید در آنها امتحان کنید. ولی با این حال برخی از آنها در دل شهر پنهان شدند که نمی توانید آنها را پیدا کنید. الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

رستوران Ghumeli تفلیس

Ghumeli در طبقه بالا هتل Iota واقع شده و چشم انداز بی نظیری از تفلیس را ارائه میدهد. کلمه ghumeli به زبان گرجی به معنی فر است؛ در نتیجه، این رستوران بیشتر بر سرو غذاهای داخل فر و پخته شده بیشتر از سرخ شده تمرکز دارد.
 آشپزخانه این رستوران اپن و دارای یک اجاق بزرگ است، بنابراین شما می توانید ببینید که چگونه وعده های غذایی شما را آماده میکنند. در تور تفلیس تابستان 98 میتوانید غذاهای بین المللی و خوشمزه گرجی و همچنین انواع دسرها و نوشیدنیها را در این رستوران امتحان کنید. 

رستوران Ghumeli تفلیس،الفبای سفر

رستوران Bina N37 تفلیس

Bina N37 یکی از رستوران های مخفی تفلیس است. نام باین به معنی یک آپارتمان در گرجستان است و به طور کامل به معنی یک رستوران با محیط و فضایی دنج و آرام است.رستوران بینا در طبقه بالا یک ساختمان مسکونی واقع شده است و دارای فضای و ظروف و وسایل آشپزخانه خانگی و یک تراس است که گلدونهای سبز و زیبا محیط آرام بخشی را ایجاد کردند. در تور گرجستان تابستان 98 امتحان کردن غذاهای این رستوران را از دست ندهید.

رستوران Bina N37 تفلیس،الفبای سفر

رستوران Sofia Melnikova تفلیس 

 رستوران  Sofia Melnikova's Fantastic Douqan که اغلب با نام مخفف Melnikova's نامیده می شود در یک باغ کوچک قرار گرفته است و در طول شبهای گرم بهار و تابستان یک مکان فوق العاده است. حیاط این محل با دکور زیبایی طراحی شده و انواع گل و گلدان و درخت در حیاط محیط زیبایی را به وجود آورده اند.

با این حال، نگران نباشید اگر در پاییز یا زمستان نیز در تفلیس بودید، میتوانید در صندلیهای داخل سالن بنشنید.غذای لذیذ محلی، لیمونادهای خانگی، سوپ ها و ساندویچ های مختلفی در این محل برای گردشگران تور لحظه آخری گرجستان سرو می شود که بیشتر غذاهای محلی گرجستان هستند ولی در منوی آن میتوانید غذاهای بین المللی را نیز پیدا کنید.

رستوران Sofia Melnikova's Fantastic Douqan تفلیس،الفبای سفر

رستوران Academy Lounge تفلیس

رستوران آکادمی در پشت خیابان روستاولی قرار دارد و یک مکان دنج و آرام با فضا و طراحی زیبا است.منو این رستوران متنوع است و غذاهای بین المللی، دسر و طیف گسترده ای از نوشیدنیهای مختلف را سرو میکند. علاوه بر صندلی های داخل سالن، یک حیاط کوچک نیز در بیرون قرار دارد که میتوانید از فضای آن و همچنین خوردن غذاهای خوشمزه رستوران لذت ببرید. با رزرو بلیط پرواز تفلیس و سفر به این شهر، غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

رستوران Academy Lounge تفلیس،الفبای سفر

کافه لیترا Littera تفلیس

کافه لیترا در حیاط خانه یک نویسنده گرجی واقع شده است و ساختمان آن در سال 1905 ساخته شده است که در حال حاضر یکی از بهترین جاها برای امتحان کردن تجربه غذا خوردن غذاهای گرجی است.این کافه متعلق به آشپز مشهور گرجی Tekuna Gachechiladze است که غذاهای  بسیارمنحصر به فرد را ارائه میدهد.

غذاهای سنتی که این آشپز برای میهمانان خود طبخ میکند شبیه به هیچ جا نیست و طعم غذاهای محلی گرجی را که شما اینجا امتحان میکنید با سایر رستورانهای شهر متفاوت است. او با تلفیقی از آخرین دستورالعمل های آشپزی جهان و آشپزی سنتی گرجستان غذاهای خود را طبخ میکند.

کافه-لیترا تفلیس،الفبای سفر

رستوران ایت فلرو Floor 8 تفلیس

این رستوران در بالای یک ساختمان در نزدیکی میدان آزادی قرار گرفته است و چشم انداز باور نکردنی از شهر و جاذبه های دیدنی تفلیس را ارائه میدهد. طراحی داخلی فضای این رستوران بسیار چشم گیر و زیبا است. در منوی رستوران ایت فلرو طیف وسیعی از غذاهای متنوع بین الملی به چشم می خورد و همچنین یکی از معدود رستورانهای است که تا ساعت 3 نیمه شب باز است.

رستوران Floor 8 تفلیس،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt