بهترین کارهایی که در آنتالیا با کودکتان میتوانید انجام دهید

بهترین کارهایی که در آنتالیا با کودکتان میتوانید انجام دهید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 بهمن ، 1401

بهترین کارهایی که در آنتالیا با کودکتان میتوانید انجام دهید

به غیر از سرگرمیهای برخی از هتلها برای کودکان، تفریحات زیادی برای آنها در این شهر وجود دارد که الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

به غیر از تماشای خرابه های به جای مانده از آنتالیا، خرید و گشت زنی، سفر به آنتالیا همراه با خانواده تفریحات سرگرم کننده زیادی دارد. به غیر از سرگرمیهای برخی از هتلها برای کودکان، تفریحات زیادی برای آنها در این شهر وجود دارد که الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

 سرزمین شنی آنتالیا Sandland

اگر در ماه های می و دسامبر به آنتالیا سفر میکنید حتما در جشنواره سالانه مجسمه های شنی شگفت انگیز که برگزار می شود حضور داشته باشید. مجسمه سازانی که در سراسر جهان در این محل حضور پیدا میکنند و با بیش از 10000 تن شن و ماسه مجسمه های غول پیکر و بی نظیری میسازند. مجسمه های زیبایی که بسیار استادانه خلق شدند و دیدنی جذاب هستند. در تور آنتالیا با کودکتان میتوانید از این سرزمین شنی آنتالیا دیدن کنید.

سرزمین شنی آنتالیا،الفبای سفر

هتل The Land of Legends آنتالیا

یکی دیگر از کارهای که میتوانید در سفر به آنتالیا با کودکتان انجام دهید رزرو اتاق در هتل سرزمین افسانه ها یکی از هتل های آنتالیا است که یک مکان عالی برای کودک شما در انتالیا می باشد. بخشی از این محل هتل و بخش دیگر پارک است. این هتل علاوه بر ارائه خدمات یک هتل لوکس یک سرزمین افسانه ایی با کلی تفریحات سرگرم کننده برای کودکان نیز فراهم کرده است.

پارکی بزرگ با بیش از 70 وسیله بازی، سینمای پنج بعدی و بسیار از فعالیتهای روزانه ی برنامه ریزی شده برای کودکان که در تور لحظه آخری آنتالیا کودکتان میتواند بسیار با آنها ذوق زده شود.

سرزمین افسانه- ها آنتالیا،الفبای سفر

آکواریوم آنتالیا Antalya Aquarium

با توجه به نزدیکی آنتالیا به دریا، پس غیر ممکن است که این شهر یک آکواریوم نداشته باشد. یکی از بهترین مکان ها برای سرگرم کردن کودکان، آکواریوم آنتالیا است با یکی از بزرگترین تونل در جهان است که طول آن 131 متر است.
 با 40 آکواریوم های موضوعی، موزه ی برف و یخ (که در آن بچه ها می توانند با برف واقعی بازی کنند)، سینمای Oceanride XD که در آن شما می توانید جهان زیر آب را تجربه کنید. بنابراین چیزهای سرگرم کننده و هیجان انگیز زیادی در این محل در تور ارازن آنتالیا برای کودک شما وجود دارد.

آکواریوم آنتالیا،الفبای سفر

آکوالند و پارک دلفینها آنتالیا

پارک آبی آکوالاند با کلی وسایل رنگارنگ مانند استخر کودکان،سرسره ها یک جای بی نظیر برای کودکان شما در آنتالیا است تا یک روز کامل را با تفریحات آبی حسابی بازی کنند و خوش بگذرانند. علاوه بر این پارک آبی، پارک دلفینها نیز در نزدیکی این محل قرار دارد که کودکان شانس آن را پیدا میکنند که در آنها با این دلفینهای دوست داشتنی بازی کنند و سرگرم شوند. هر روز ساعت 2 بعد از ظهر نیز دلفین های پارک نمایشهای بامزه و جالبی را اجرا میکنند.

پارک دلفین آنتالیا،الفبای سفر

لوناپارک اکتور Aktur Lunapark آنتالیا

لوناپارک اکتور یکی از مکانهای رویایی برای کودکان در سفر به آنتالیا محسوب می شود. جایی که میتوانند ساعتها با وسایل مختلف مانند سرسره، سورتمه و چرخ و فلک حسابی تفریح کنند. این پارک در سال 1986 افتتاح شد و برای بزرگسالان نیز وسایل سرگرم کنند مهیج دارد. مانند حلقه که 30 متر از زمین بالا می رود و یا تونل وحشت که قطاری از بین این تونل ترسناک عبور میکند که در شب نیز مهیج تر می شود.( بلیط پرواز آنتالیا را از الفبای سفر بخواهید

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt