6 کافی شاپ محبوب دبی

6 کافی شاپ محبوب دبی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 فروردین ، 1398

6 کافی شاپ محبوب دبی

زمانی که به دبی سفر کردید، پس از آنکه در خیابان ها قدم زدید و از جاذبه های گردشگری بازدید کردید، زمان آن رسیده که یک فنجان قهوه و یا چای نوشیده و رفع خستگی کنید، اما کافی شاپهای پرطرفدار دبی کدامند؟؟ الفبای سفر چند مورد را به شما معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

زمانی که برای سفر کردن مقصد خود را یک شهر لوکس مانند دبی را انتخاب کردید، پس از آنکه در خیابان های شیک قدم زدید و از جاذبه های گردشگری دبی بازدید کردید و از سفر خود لذت بردید، زمان آن رسیده که یک فنجان قهوه و یا چای نوشیده و رفع خستگی کنید، بنابراین به دنبال یک کافی شاپ با فضای دنج میگردید. اما کافی شاپهای پرطرفدار دبی کدامند؟؟ الفبای سفر چند مورد را به شما معرفی می کند.

1.تام اند سرژ Tom & Serg

کافی شاپ تام و سرژ به محلی پرطرفدار در بین گردشگران دبی تبدیل شده است. علاوه بر قهوه های خوش عطر، دارای منوی غذایی متنوع نیز است. این کافی شاپ از 2 طبقه تشکیل شده و دارای فضای بزرگ و دلبازی است. طراحی و دکوراسیون داخلی این محل نیز بسیار شیک و مدرن می باشد و همه چیز را برای صرف یک غذای خوشمزه در این محل کامل می کند. کافی شاپ تام اند سرژ در مرکز الجود، الکئوز در جاده شیخ زاید قرار دارد و در منوی آن غذاهای جالبی سرو می شود که از جمله می توان به سالاد سوپر فود و کیک شکلاتی بدون آرد اشاره کرد که برای هر مسافر تور دبی بهار 98 امتحان کردن آنها لذت بخش خواهد بود.

کافی شاپ تام و سرژ دبی-الفبای سفر

2. کرامبز الیزه  Crumbs Elysee

کرامبس الیزه یک انتخاب مناسب برای هر خانواده است چرا که در منوی پربار آن غذای مخصوص کودکان با تنوع زیاد نیز به چشم می خورد. در این کافی شاپ می توانید یک صبحانه انگلیسی مفصل صرف کنید که شامل بیکن ترکیه ای ترد، قارچ کبابی، تخم مرغ، سیب زمینی سرخ شده و پیاز است که طعم و مزه فوق العاده دارد.
اگر به صرف غذا و نوشیدن یک فنجان قهوه همراه با کیک در کافی شاپ کرامبز الیزه پرداختید با سرویس دهی خوب کارکنان آن حتی برای کودکتان مواجه خواهید شد. آنها برای اینکه شما و کودکتان ساعاتی خوش را در تور دبی خرداد 98 کافی شاپ سپری کنید برای راحتی و سرگرمی کودکتان، صندلی مخصوص و مداد رنگی خواهند آورد. این کافی شاپ لوکس و محبوب در جاده شیخ زاید قرار گرفته است.

کافی شاپ کرامبز الیزه دبی-الفبای سفر

3.نوفرا Nofara

نوفرا یکی دیگر از کافی شاپهای محبوب دبی است که برای استقبال، از آب میوه خانگی و دسرهای مخصوص و رنگارنگ برای پیش غذا استفاده می کند. برای لذت بردن از فضا شما می توانید در تراس نشسته و علاوه بر لذت بردن از صرف غذای خود از هوای مطبوع و دلپذیر نیز بهرمند شوید.
برای سرگرمی کودکان نیز تعدادی اسباب بازی و تشک بازی به چشم می خورد که از جمله مزایای این کافی شاپ محسوب می شود. در مورد منوی کافی شاپ نوفرا باید گفت که با انواع غذاهای متنوع و مختلف روبه رو خواهید شد از جمله نان تست فرانسوی استثنایی با بوقلمون  بیکن ترد و کمپوت تمشک و همچنین کلوچه های آجیلی از گزینه های جالب و متفاوت این منو می باشند.

کافی شاپ نوفرا،دبی-الفبای سفر

4. بیکر اند اسپایس Baker & Spice

بیکر و اسپایس در یک محل بسیار دلپذیر یعنی  بازار البهار و در کنار آبنمای دبی قرار دارد. بهترین محل برای نشستن در این کافی شاپ تراس آن است که درست رو به روز آبنما قرار گرفته است که همراه با پذیرایی عالی کافی شاپ بیکر اند اسپایس لحظات خوش را برای شما به جای خواهد گذاشت.
غذاهایی که در این کافی شاپ طبغ می شوند تازه و طبیعی و خانگی است که از مواد غذایی محلی در امارات متحده تهیه می شوند که این به خوش طعم و خاص بودن غذاها می افزاید. از غذاهای لذیذ و خوشمزه این محل گنوچی و نانی که تازه پخته می شود را می توان نام برد؛ علاوه بر آن نوشیدن یک فنجان قهوه را در کافی شاپ بیکر اند اسپایس را به شما توصیه می کنیم.

کافی شاپ بیکر اند اسپایس دبی-الفبای سفر

5. کافی شاپ اندآشپز خانه لایم تری  The Lime Tree Café & Kitchen

کافی شاپ لیم تری در جاده شیخ زاید، المناره، روبروی پارک طلا و جواهر و مشرف به پیاده رو واقع شده و در آنجا می توانید انواع خوراکیهای خانگی خوشمزه و لذیذ را امتحان کنید. این کافی شاپ در گذشته نیز یک محل شلوغ بوده و با وجود غذاهای تازه و خوش طعم یک مکان پر مسافر و پر طرفدار بوده است. سالاد، ساندویچ، سیب زمینی و قهوه این کافی شاپ و همچنین دسرهای جورواجور از غذاهای وسوسه بر انگیز منوی کافی شاپ لایم تری هستند که خوردن آنها در فضای دنج و آرام بسیار لذت بخش است.

کافی شاپ اندآشپز خانه لایم تری دبی-الفبای سفر

6.استوپینگ گراند Stomping Grounds

استوپینگ گراند در فاصله چند دقیقه ای ساحل قرار دارد و یک مکان عالی و دلنشین با فضای آرام است تا پس از گردش و تفریح در این محل دنج به استراحت بپردازید. فضای هنری و خاص این کافی شاپ محبوبیت آن را دوچندان می کند. استوپینگ گراند در نزدیکی جمیرا واقع شده و نوشیدن قهوه و یا سفارش یک غذای سبک و لذیذ در فضای هنری این کافی شاپ یک تجربه خاص و متفاوت است. اگر با تور دبی لحظه آخری به این شهر سفر کردید، رفتن به این کافی شاپ را از دست ندهید.

کافی شاپ استوپینگ گراند،دبی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt