غواصی و بازدید از تایتانیک پس از یک قرن

غواصی و بازدید از تایتانیک پس از یک قرن

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 شهریور ، 1397

غواصی و بازدید از تایتانیک پس از یک قرن

بعد از گذشت 100 سال از قدمت تایتانیک در میان اقیانوس اطلس، در سال 2019 افراد می توانند به تماشای این کشتی افسانه ای بپردازند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بعد از گذشت 100 سال از قدمت تایتانیک در میان اقیانوس اطلس، در سال 2019 افراد می توانند به تماشای این کشتی افسانه ای بپردازند. دو تور مجهز و لوکس  Blue Marble Private و  The Bluefish  آمادگی خود را برای تور بازدید از لاشه ی این کشتی اعلام کردند.تور  Blue Marble Private در همکاری با دستگاه کاوشگر اقیانوس قصد داشتند تا امسال همراه با  این دستگاه به اکتشاف تایتانیک در اعماق اقیانوس بپردازند اما به دلایلی عقب نشینی کردند. در حالی که این دستگاه کاوشگرآماده تست شدن برای این سفر دریایی بود، ضربه ای که توسط رعد و برق به آب وارد شد به بیش از 70 درصد از الکترونیک این دستگاه صدمه وارد کرد.

پس از آن، کاوشگران در ماموریت های تحقیقاتی 11 روزه،  با استفاده از سونار( دستگاه کاشف زیر دریایی) به پردازش دادههای کشف شده پرداختند. پس از آن، شرکت Blue Marble Private از برگزاری این تورها در سال آینده خبر داد.طول این سفر 13 روز بوده که با 6 روز غواصی در اعماق اقیانوس و بازدید از تایتانیک کامل می شود. این شرکت قبلا رزرو تور خود را برای سفر و غواصی در سال 2019 تایید کرده است.
زمان رزرو تور بازدید از تایتانیک می تواند به سرعت به پایان برسد. بر اساس گفته های یک اقیانوس نگار، میکروبهای که در این کشتی وجود دارند قادر هستند تا بدنه و فلز کشتی را از بین  ببرند، به اندازه ای که تا 20 سال آینده اثری از تایتانیک به جا نخواهد ماند. اگر تایتانیک به طور کامل از بین می رود، قرار است یک شرکت چینی بر روی تکه تکه های از تایتانیک کار می کند تا لحظه وحشتناک برخورد تایتانیک با کوه یخ را باز سازی کند.

تایتانیک-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt