5 هتل لوکس اندونزی

5 هتل لوکس اندونزی

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 آذر ، 1397

5 هتل لوکس اندونزی

اگر قصد سفر به اندونزی دارید .برای افرادی که دنبال هتل لوکس هستند اندونزی هتل های لاکچری با امکانات بی نظیر دارد که خدماتی با کیفیتی عالی به مسافران ارائه می دهد. اما برخی از این هتل های شیک و گران کدامند؟ همراه الفبای سفر باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اندونزی با طبیعت زیبایی که دارد جاهای دیدنی برای تماشا کردن و لذت بردن دارد. اگر اهل سفر به کشور اندونزی و تفریح کردن هستید قبل از هر چیزی باید دنبال یک هتل مناسب باشید. برای افرادی که دنبال هتل لوکس هستند اندونزی هتل های بسیار لاکچری و با امکانات بی نظیر دارد که خدماتی با کیفیتی عالی به مسافران ارائه می دهد. اما برخی از این هتل های شیک و گران قیمت کدامند؟ همراه الفبای سفر باشید.

1.هتل سوری بالی

این هتل 5 ستاره کم نظیر در جنوب جزیره بالی قرار دارد و محلی سرشار از آرامش و به دور از هیاهو است. تماشای مناظر و طبیعت بسیار زیبای اطراف این هتل شیک هر مسافری  را سر شوق می آورد. روستای کوچکی در قسمت شرقی هتل سوری قرار دارد به نام کلاتیگ، که گشت و گذار در این محل دنج تجربه بسیار لذت بخشی است. این هتل پنج ستاره به صورت هتل ویلایی  با تمامی امکانات است. مزارع برج در اطراف جزیره و مناظر شگفت انگیزی که در اطراف کوه باتیوکاریو وجود دارد چشم هر بیننده ای را خیره می کند و جزوه جاذبه های گردشگری اندونزی محسوب می شود.

هتل سوری بالی-الفبای سفر

2.هتل اس تی رجیس بالی

این هتل شیک و مدرن در جنوب شبه جزیرۀ ناسا دوآ و محدودۀ ساحل جیجر واقع شده است. در هتل اس تی رجیس، انواع سوئیت ، ویلا، رستوران های لوکس با منوی عالی و سالن اجتماعات بزرگی قرار دارد که هم برای تفریح کردن و هم برای تجارت محل بسیار مناسب و لوکسی است. خدمات این هتل در نوع خود بهترین است و امکانات رفاهی کامل و کم نظیر توسط پیشخدمت ها ارائه می شوند.
معماری هتل اس تی رجیس الهام گرفته از آداب و رسوم مردم این جزیره است به شکلی که در وسط ویلاها یک استخر آب گرم وجود دارد و شنا و رفع خستگی در این استخرهای بزرگ و لاکچری بسیار لذت بخش است.

هتل اس تی رجیس بالی-الفبای سفر

3.هتل بوگاری ریزورت بالی

 محل هتل بوگاری در بخش جنوبی جزیره بالی که یک محل صخره ای است در نزدیکی روستای Pecatuاست. فاصله این هتل پنج ستاره از فرودگاه بین المللی تنها 40 دقیقه است که یک مزیت برای رفت و آمد از فرودگاه محسوب می شود. از دیگر ویژگیهای خوب این هتل بازدید از جاهای دیدنی بالی است .در سمت غربی جزیره بالی آثار کهن تاریخی و معبد دریای Uluwatuقرار دارد که می توانید در سفر با تور مسافرتی بالی از این جاذبه ها دیدن کنید.با رفتن به بخش شمالی جزیره نیز، صرف یک غذای دریایی در یک رستوان شیک یا نوشیدن یک فنجان قهوه و تماشای غروب خورشید در سواحل را میتوانید تجربه کنید.

هتل بوگاری ریزورت بالی-الفبای سفر

4.هتل آناتارا سمیناک بالی

این هتل لوکس  در سال 2008 با مساحتی نزدیک 3500 متر مربع و رو به روی ساحل ساخته شده و  با داشتن پشت بام زیبا و کم نظیر یک تفریحگاه پرطرفدار در میان گردشگران است. چشم انداز زیبا و تماشای غروب خورشید و قدم زدن در سواحل در اطراف هتل آناتارا هر توریستی را مجذوب خود می کند. هتل پنج ستاره آناتارا دارای 59 سوئیت زیبا با تمامی امکانات رفاهی است، همچنین یک استخر بزرگ مدرن و یک رستوارن لوکس به نام وایلد اورکید در همکف قرار دارد که غذاهایی با کیفیت عالی در تمام روز سرو می کند.

هتل آناتارا سمیناک بالی-الفبای سفر

5.هتل گرند حیات بالی

هتل گرند حیات علاوه بر لاکچری و شیک بودن بسیار زیبا و دیدنی است. چشم انداز شگفت انگیز مجاور هتل بسیار زیبا و کم نظیر است از جمله استخرهای بزرگ، برکه های کوچک و بزرگ که انواع ماهی در آن وجود دارد، باغ های گرمسیری سرسبز با درختان و گیاهان سر سبز که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.
دکور اتاق ها، سوئیت ها و ویلاها این هتل با سنگ مرمر، چوب ساج، پارچه های سنتی کار شده تزیین شده است و وجود بالکن در هر اتاقی با چشم انداز رو به اقیانوس، چشمۀ آبگرم و یا باغ، امکان تماشای این مناظر را برای هر گردشگر میسر ساخته است. علاوه بر آن اتاق های 49 متری این هتل لوکس نیز دارای استخر خصوصی نیز می باشد.

هتل گرند حیات بالی-الفبای سفر


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt