7 منظره رنگارنگ خیره کننده جهان

7 منظره رنگارنگ خیره کننده جهان

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

7 منظره رنگارنگ خیره کننده جهان

جاذبه های تاریخی با معماری و هنر منحصر به فرد و جاذبه های طبیعی با شگفتی و زیبایهایش هر کشور به نوبه خود دیدنی هستند.در میان همه جاهای دیدنی دنیا قصد داریم چند منظره فوق العاده رنگارنگ را معرفی کنیم.الفبای سفر را همراهی کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

جاذبه های هر شهر و دیاری در خود جذابیت خاصی نهفته است. جاذبه های تاریخی با معماری و هنر منحصر به فرد و جاذبه های طبیعی با شگفتی و زیبایهایش هر کدام به نوبه خود تماشایی و دیدنی هستند. در میان همه جاهای دیدنی دنیا قصد داریم چند منظره فوق العاده رنگارنگ را معرفی کنیم. الفبای سفر را همراهی کنید.

1.دانکیسیا لندفُورد، ژانگیه، چین

در استان گانسو در چین صخره های وجود دارد که مانند رنگین کمان به صورت راه راه از چندین رنگ تشکیل شده است. علت چند رنگه و زیبا بودن این صخره ها رنگ طبیعی خود صخره ها و مواد معدنی مربوط به میلیون ها سال قبل می باشد که این منظره زیبا را به وجود آورده است.

دانکیسیا لندفُورد، ژانگیه، چین-الفبای سفر

2. تریس رایس فیلد، یائونیانگ، چین

در این منطقه از چین شالیزاهای رنگی رنگی وجود دارد که با دیدن آنها انگار به یک تابلو نقاشی خیره شده اید. مردمی که به هانی ها (Hani) معروف هستند این مزارع را در هزاران سال قبل به این اشکال دراورده اند که انعکاس کم نظیری را دارد و رنگ این زمین ها در فصل های مختلف سال نیز تغییر می کند. در سفر به تور مسافرتی چین حتما از این منظره زیبا دیدن کنید.

تریس رایس فیلد، یائونیانگ، چین-الفبای سفر

3.رودخانه کانیو کریستالس، کلمبیا

این رودخانه ای بی نظیر در ماه های ژوئن و نوامبر به چندین رنگ مختلف در می آید. دلیل این زیبایی این است که موقعی که سطح آب رودخانه بالا می آید جلبک های رنگی پراکنده شده و تصویری از طیف های قرمز رنگ تشکیل می دهند. این روخانه به رنگین کمان مایع شهرت دارد.


رودخانه کانیو کریستالس، کلمبیا-الفبای سفر

4.زمین های گل، هُکایدُو، ژاپن 

زمین های این منطقه پر است از گل های رنگارنگ به شکلی که انگار آن محل را با مداد رنگی رنگ آمیزی کرده اند. قدم زدن و تماشای این محل بسیار دیدنی و لذت بخش است.

زمین های گل، هُکایدُو، ژاپن -الفبای سفر

5.دریاچه بایکال آیس، سیبری، روسیه

 در این دریاچه نزدیک به 20 درصد از دخایر آب یخ نزده در کره زمین قرار دارد. دریاچه بالکان بیش از بیش از ۱٫۶۰۰ متر عمق دارد که پر عمق ترین دریاچه دنیا محسوب می شود. در موقعی که آب های این محل یخ می زند رنگ آبی سبز و سفید با هم ترکیب شده و منظره بسیار زیبایی را به وجود می آورند. در طول سفر به تور لحظه آخری روسیه می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این دریاچه کسب کنید.

دریاچه بایکال آیس، سیبری، روسیه-الفبای سفر

6.سرزمین گل های لاله، لیسِ، هلند

فصل بهار در هلند با وجود گل های لاله به رنگ های مختلف به تکه ای از بهشت تبدیل می شود و بازدید از این محل در میان گردشگران طرفدان زیادی پیدا کرده و تماشای این منظره چشم هر کسی را خیره خواهد کرد.

سرزمین گل های لاله، لیسِ، هلند-الفبای سفر

7.فلای گیسر، نوادا، آمریکا

این مکان حیرت انگیز در واشو نوادا قرار دارد و یک ملک شخصی می باشد.  بازدید از این محل برای عموم آزاد نیست و به همین دلیل این محل ناشناخته بوده و اطلاعاتی زیادی در مورد آن در دسترس نیست. تنها گاهی با اجازه مالک آن برخی تورها گردشگری می توانند از جاده این محل بازدید کنند.

فلای گیسر، نوادا، آمریکا-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt