اشاره ای به هتل بیلت مور تفلیس

اشاره ای به هتل بیلت مور تفلیس

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

اشاره ای به هتل بیلت مور تفلیس

در تفلیس هتلی وجود دارد به نام هتل بیلت مور که در بالای خط افق این شهر قرار داشته و مثل یک سفینه فضایی به نظر می‌رسد که بسیار دیدنی است. نمای ظاهری آن به صورت کامل با شیشه پوشانده شده و بسیار مدرن و شیک است و این هتل آسمان خراش مانند نگینی در شهر تفلیس خود نمایی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در پایتخت زیبای گرجستان، تفلیس هتلی وجود دارد به نام هتل بیلت مور که در بالای خط افق این شهر قرار داشته و مثل یک سفینه فضایی به نظر می‌رسد که بسیار جذاب و دیدنی است.
شهری که روز به روز در میان گردشگران طرفدارن زیادی پیدا می کند که  با توجه به این موضوع هتل بیلت مور تفلیس، نقطه شروع به کار گروه هتل‌های Millennium & Copthorne در گرجستان می باشد. نما و شکل ظاهری آن  به صورت کامل با شیشه پوشانده شده و بسیار مدرن و شیک است و این هتل آسمان خراش مانند نگینی  در شهر تفلیس خود نمایی می کند.

هتل بیلت مور به دست صاحبان هتل یعنی گروه Dhabi که در امارات متحده عربی قرار دارد  و با پشتیبانی بانک ترا افتتاح شده است که در پی افتتاحیه این هتل، مراسمی برگزار شد که جمعیتی بالغ بر 5هزار نفر به تماشای آتش‌بازی و کنسرت‌های ستاره‌های محبوب در خیابان روستالی  پرداختند. در میان مهمانان نیز نخست‌وزیر گرجستان، گیورگی کویریکاشویلی و وزیر توسعه فرهنگ و دانش امارات متحده عربی، شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان نیز حضور داشتند.

هتل بیلت مور تفلیس-الفبای سفر

هتل بیلت مور تفلیس در خیابان روستاولی و نزدیک بودن به رود کرقرار دارد که با توجه به اینکه دور تا دور آن  را مغازهای لوکس، گالری‌های هنری، ساختمان‌های تجاری و دولتی در بر گرفته، دارای موقعیت مکانی بی نظیری است که هر توریست را مجذوب خود می کند و در کنار جاذبه ها گردشگری گرجستان اقامت در این هتل لذت سفر را دوچندان می کند.

طراحی این هتل که بسیار لوکس و مدرن است و با توجه به قدمت کهن و تاریخی تفلیس با وجود انواع جاذبه ها تاریخی و بناهای قدیمی ترکیبی زیبای از سنت و مدرن این شهر را به تصویر می کشد. لابی‌های باشکوه  به همراه کف‌پوش سنگ مرمر و چهل‌چراغ‌های بلورین، طراحی دکوراسیون پر زرق و برق و عبور مسافران از یک  مسیر شیشه ای تنها بخشی از زیبایی ها هتل بیلت مور است.
این هتل دارای ۲۱۴ اتاق و سوییت با چشم اندازهای کم نظیر است و به همراه 8 رده اتاق با تمامی امکانات و خدمات رفاهی موجود که توسط مسافران انتخاب می شود همچنین در میان آنها سوییت های نیز وجود دارد که نهایت تجملات و لوکس بودن را در خود جای داده است .در سفر با تور گرجستان می توانید در این هتل اقامت داشته باشید.

هتل بیلت مور تفلیس-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt