5  شهربازی برتر آسیا

5 شهربازی برتر آسیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 آذر ، 1397

5 شهربازی برتر آسیا

هر کشوری دارای انواع جاذبه های طبیعی و تاریخی گوناگون و متفاوتی است که هر کدام از زیباییها و جذابیت منحصر به فرد برخوردار است. از میان قاره ها و کشور این بار همراه با الفبای سفرمی خواهیم تا چند شهر بازی جذاب را به شما معرفی کنیم

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هر کشوری دارای انواع جاذبه های طبیعی و تاریخی گوناگون و متفاوتی است که هر کدام از زیباییها و جذابیت منحصر به فرد برخوردار است.  از میان قاره ها و کشور این بار همراه با الفبای سفر می خواهیم تا چند شهر بازی جذاب را به شما معرفی کنیم تا در سفر به این شهرها، افرادی که به دنبال ماجراجویی هستند یک تجربه لذت بخش را کسب کنند.

۱. Universal Studios سنگاپور

یک پارک بسیار تماشایی است که از زمان تاسیس آن مدت کوتاهی می گذرد. این پارک، یک پارک موضوعی است که سالانه نزدیک به ده میلیون توریست از آن بازدید می کنند.  Universal Studios
علاقه مندان خود را از اندونزی،مالزی و سایر شهرها به سوی خود می کشاند. این پارک برگرفته شده از تعداد زیادی کارتون و سریال های مشهور است و از تم و قسمت های مختلف مانند پارک ژوراسیک،شرک، میکی موس، باب اسفنجی و... تشکیل شده است و از جاذبه های گردشگری  سنگاپور محسوب می شود.

پارک Universal Studios سنگاپور-الفبای سفر

۲. Everland کره جنوبی

سرمایه گذار این مجموعه سامسونگ است که متشکل از پارک آبی و باغ وحش است و در سئول کره جنوبی قرار دارد. بزرگترین ترن هوایی کره جنوبی در این پارک قرار دارد و بر طبق آمار سال 2006 از هر 6 کره ای 1 نفر از این محل بازدید که این آمار به حدود 8 میلیون نفر می رسد.
در قسمتی از پارک اورلند شخصیت های کارتونی با لباس های سنتی قرار دارد که به جذابیت این پارک افزوده است. در زمستان تفریحاتی مانند سورتمه سواری و در تابستان فستیوال رز و لاله در این مکان برگزار می شود.

پارک Everland کره جنوبی-الفبای سفر

۳. Ocean Park هنگ کنگ

 بازدیدکنندگان این پارک که در هنگ کنگ واقع شده، حتی به نسبت دیزنی لند بیشتر است و سرمایه گذاری زیادی حدود 750 دلاربرای تجهیزات این پارک صرف شده است. ۴ خرس پاندای بزرگ، یک آکواریوم زیبا ، ترن هواییی با سرعت ۴۸ مایل در ساعت و دالان خانه های نفرین شده (در فصل هالووین) برخی از جاذبه های این پارک هستند. علاقه مندان زیادی از کشور چین نیز به تماشای این پارک می روند. همراه سفر با تور چین بازدید از این پارک را از دست ندهید.

Ocean Park هنگ کنگ-الفبای سفر

4.  Siam Park City بانکوک

سیام پارک در نزدیکی فرودگاه بانکوک قرار دارد که در سفر با تور تایلند بهار 97 می توانید از آن بازدید کنید. در این پارک، ترن های هوایی بزرگ برای یک تفریح هیجان انگیز، مرکز آب درمانی و ماساژ مجهز و سافاری در جنگل وجود دارد که هر توریستی را مجذوب خود می کند. برج آسمان خراشی با چشم اندازی به کل شهر بانکوک در سیام پارک قرار دارد که می توانید در بالای آن به تماشای این پارک زیبا بپردازدید. این پارک به عنوان بزرگ ترین استخر مواج دنیا در سال 2009 درفهرست کتاب گینس به ثبت رسیده است.

Siam Park City بانکوک-الفبای سفر

5. Essel World بمبئی

 Essel World در بمبئی هند در سواحل گواری قرار داد. جنگل ها، انواع مختلف گیاهان و گل های رنگارنگ و پرندهای مختلف در این پارک وجود دارد که بسیار دیدنی است. با استفاده از قایق می توان از قسمت های مختلف این پارک بازدید کرد. از جاهای دیدنی این پارک می توان به ترن هوایی، مسیر های آبی، اسکیت روی آب، سالن بولینگ و سالن نمایش اشاره کرد. درسفر با تورهند  تماشای این پارک زیبا را جزو لیست  جاذبه ها قرار دهید.


پارک Essel World بمبئی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt