5 هتل برتر مارماریس

5 هتل برتر مارماریس

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 اسفند ، 1398

5 هتل برتر مارماریس

قبل از سفر رزور و پیدا کردن یک هتل مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است اینکه آن هتل دارای چه امکانات و ویژگی های است و مسافت هتل تا مرکز شهر چه میزان است.با الفبای سفر همراه باشید تا از امکانات برخی از هتل های مارماریس آگاه شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

کشور همسایه ترکیه یک انتخاب پر طرفدار در میان ایرانیان برای سفر کردن است. قبل از سفر رزور و پیدا کردن یک هتل مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است اینکه آن هتل دارای چه امکانات و ویژگی های است و مسافت هتل تا مرکز شهر چه میزان است.با الفبای سفر همراه باشید تا از امکانات برخی از هتل های مارماریس آگاه شوید.

۱.هتل الگانس اینترنشنال مارماریس

هتل الگانس اینترنشنال مارماریس در فاصله 3 کیلومتری مرکز شهر و در حاشیه خلیج مارماریس واقع شده است. این هتل 5 ستاره از امکانات تفریحی و ورزشی خوبی برخوردار است. دکور و فضای داخلی این هتل زیبا و شیک بوده و نمای خارجی آن مدرن می باشد. در هنگام خوردن یک غذای خوشمزه و لذید، از تماشای موسیقی زنده  ترکی دررستوران  این هتل لذت ببرید. سرویس دهی و پذیرایی درآن نیز به طور منظم انجام می شود. فاصله هتل الگانس تا بندر تنها چند دقیقه است همچنین برای تفریح و گشت و گذر در پارک ملی ماریس با 10 دقیقه پیاده روی به این پارک در تور ارزان مارماریس خواهید رسید.

هتل الگانس اینترنشنال مارماریس-الفبای سفر

 2.هتل گرین نیچر دیاموند مارماریس 

هتل گرین دیاموند در نزدیکی مرکز شهر و رو به دریا قرار دارد. این هتل شیک 8 طبقه و تازه تاسیس است. از امکانات آن می توان به استخر روباز و سرپوشیده ، مرکز بدنسازی و امکانات آبگرم و ماساژ  و سرویس دهی به صورتUALL اشاره کرد. 

سرو وعدهای غذایی، صبحانه ، ناهار و شام به صورت بوفه و منوی باز است. وجود زمین بازی برای کودکان از دیگر مزایای این هتل است. ورزش های متنوع مانند بیلیارد ، تنیس روی میز ، اسکواش، دارت و دوچرخه سواری را می توانید در این هتل امتحان کنید، همچنین به دلیل نزدیکی به ساحل، انواع تفریحات آبی مانند قایق سواری و موج سواری نیز وجود دارد. در فاصله حدود 100 کیلومتری نیز فرودگاه دالامان قرار دارد.

هتل گرین نیچر دیاموند مارماریس-الفبای سفر

۳.هتل ماریتایم گرند آزور مارماریس

هتل 5 ستاره ماریتایم در  فاصله چند قدمی دریای زیبای مدیترانه و در 2 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. این هتل با باغ های سر سبز احاطه شده که چشم اندازه زیبایی را به وجود آورده است. طراحی داخلی این هتل بسیار شیک است. رستوران هتل ماریتایم انواع غذاهای ترکی سنتی و بین المللی را سرو می کند که می توانید غذاهای مورد نظر خود را سفارش دهید.

از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده حمام ترکی و بخار سونا و یا امکانات ورشی مانند مرکز بدنسازی ، بیلیارد تنیس اشاره کرد. از دیگر خدمات این هتل بخش نگهداری از کودکان است تا خانواده ها به راحتی به تفریح و گشت و گذار در تور مارماریس تعطیلات خرداد بپردازند.

هتل ماریتایم گرند آزور مارماریس-الفبای سفر

۴.هتل مارتی ریزورت دیلوکس مارماریس 

هتل مارتی یک هتل 5 ستاره در فاصله 7 کیلومتری این شهر و اطراف دریا واقع شده است. درختان کاج اطراف آن نیز به چشم اندازه زیبایی به این هتل بخشیده اند. 261 اتاق در این هتل وجود دارد که آماده پذیرایی از مسافران با امکانات عالی می باشند. از انجام ورزش های متنوع مانند پینگ پنگ ، بیلیارد ، تنیس ، پرتاب دارت، بولینگ، والیبال ساحلی  و...می توانید لذت ببرید.

ماساژ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی خدمات مرکز آبگرم ،از جمله برخی از امکانات این هتل هستند. انواع غذاهای متنوع و خوش طعم را می توانید در رستوان این هتل سفارش دهید. وجود  یک آمفی تئاتر با ظرفیت 250 نفر، نمایش های سرگرم کننده جذاب،  اجرای موسیقی زنده در لابی تفریحات در این هتل را برای شما کامل می کند. در سفر با تور مارماریس و رزرو این هتل از امکانات آن بهرمند شوید

هتل مارتی ریزورت دیلوکس مارماریس-الفبای سفر

۵. هتل دولوکس پینتا پارک مار ماریس 

هتل دولوکس پینتا در فاصله 3 کیلومتری شهر مارماریس و چند قدمی ساحل قرار دارد. این هتل 6 طبقه با اتاق و سوئیت های مختلف با امکانات خوب از مسافران خود پذیرایی می کند. در اطراف آن نیز استخر و تراس آفتاب گیر وجود دارد تا پس از شنا از حمام آفتاب لذت ببرید.

مرکز سلامت و سونا ، مرکز آبگرم ،‌ ماساژ، فروشگاه و مرکز تجارت ، صرافی، آرایشگاه، محل  نگهداری کودکان واتاق بازی های کامپیوتری از جمله برخی از امکانات رفاهی هتل 5 ستاره  پنیتا می باشد. در ۲۰۰ متری هتل رستوران ها ، کافه ها و مغازه ها وجود دارد.تنیس مرکز بدنسازی  بیلیارد آماده استقبال از ورزش دوستدان این هتل می باشد.

هتل دولوکس پینتا پارک مار ماریس-الفبای سفر

🔍  مشاهده تورهای مار ماریس

🔍 تفریحات و سرگرمیهایی که در کوش آداسی نباید از دست دهید

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt