تفریحات لذت بخش در 9 فرودگاه هنگام تاخیر پرواز

تفریحات لذت بخش در 9 فرودگاه هنگام تاخیر پرواز

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

تفریحات لذت بخش در 9 فرودگاه هنگام تاخیر پرواز

تاخیر در پرواز با هواپیما امری اجتناب ناپذیر است..بعضی از فرودگاها دارای امکانات تفریحی هستند که می توانند تاخیر در پرواز را به یک تجربه شیرین تبدیل کنند. اما این فرودگاه کدام هستند؟؟ همراه الفبای سفر آنها را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تاخیر در پرواز در موقع سفر با هواپیما امری اجتناب ناپذیر است. مشکلاتی از قبیل نامساعد بودن آب و هوا، نقص فنی هواپیما و یا به وجود آمدن اختلال در سیستم های ارتباطی ممکن است برای هر پروازی اتفاق بیافتد. تاخیر در پرواز و معطل شدن در فرودگاه امری ناخوشایند است و به طور معمول مسافران از آن احساس نارضایتی می کنند. اگر در طول سفرتان با هواپیما پرواز به تاخیر افتاد، انتظار در برخی فردگاه های می تواند جذاب و خوشایند باشد. بعضی از فردگاه دارای امکانات تفریحی و سرگرم کننده هستند که می توانند تاخیر در پرواز را به یک تجربه شیرین تبدیل کنند.آنها علاوه بر فروشگاهای مختلف، مجهز به سالن سینما، زمین گلف و استخرهای سرپوشیده هستند. اما این فرودگاه کدام هستند؟؟ همراه الفبای سفر چند مورد از آنها را بررسی می کنیم.

۱- فرودگاه چانگی سنگاپور

در سفر با تور سنگاپور فرودگاه چانگی سنگاپور، فرودگاهی  با طراحی فوق العاده که در سال 2000 ساخته شده است. نورگیرهای به شکل و فرم پروانه در این فرودگاه وجود دارد که علاوه بر تامین نور، حرارت محیط داخل فرودگاه را نیز کنترل می کند. فرودگاه چانگی دارای فضای سبز عمودی ۵ طبقه ای است که به دیوار سبز شهرت دارد. در این محیط آبشاری با ارتفاع 8 متر و حدود 40 نوع گل در این محل وجود دارد.  وجود استخر سرپوشیده، هتل و همچنین بلندترین سرسره ی فرودگاهی چهار طبقه که جزو جاذبه های گردشگری سنگاپور محسوب می شود این فرودگاه را در سالهای متوالی در رتبه اول قرار داده است.

فرودگاه چانگی سنگاپور-الفبای سفر

۲- فرودگاه شیفول آمستردام

موزه ی  “Riijkmuseum” که موزه هنر،ادبیات و موسیقی هلند است در فرودگاه شیفول قرار دارد که تماشای آن جذاب و سرگرم کننده است. وجود سالن تئاتر۶XD نیز با نمایش فیلم هایی با افکت های مخصوص  به مدت زمان 5 دقیقه از دیگر ویژگی های این فرودگاه است.

فرودگاه شیفول آمستردام-الفبای سفر

۳- فرودگاه بین المللی مک کاران لاس وگاس

حدود 1300 دستگاه بازی در ترمینال 1و2 این فرودگاه قرار دارد. موزه ی هواپیمایی دبلیو کانون که تاریخ هواپیمایی نوادای جنوبی است دارای عکاس و تصاویر زیبا و جالبی است که برای مسافران میتواند جذاب و دیدنی باشد.

فرودگاه بین المللی مک کاران لاس وگاس-الفبای سفر

۴- فرودگاه بین المللی دبی

فرودگاه دبی دارای بزرگترین فروشگاه دنیا با مساحتی بر ۵۳۸۸ متر و همچنین استخر، مکانی بسیار سرگرم کننده برای مسافران است که در هنگام تاخیر پرواز خود می توانند در این فروشگاه بزرگ به گشت و گذار بپردازند.

فرودگاه بین المللی دبی-الفبای سفر

۵- فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو

مجموعه ی ارزشمندی از کتاب های موزه هواپیمایی و سالن یوگا در این فرودگاه قرار دارد که میزبان مسافران می باشد.

فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو-الفبای سفر

۶- فرودگاه هانه دای توکیو

در فرودگاه هانه دا میلیونها ستاره  در مرکز ستاره شناسی برای مسافران قابل مشاهده و سرگرم کننده خواهد بود. غذاهای ستنی ژاپنی را نیز در رستوران استری می توانید امتحان کنید.

فرودگاه هانه دای توکیو-الفبای سفر

۷- فرودگاه مونیخ

 در فرودگاه مونیخ امکان موج سواری برای شما مهیا است که بسیار هیجان انگیز می باشد اگر پرواز شما با تاخیر مواجهه شد می توانید مهارت  موج سواری را در این فردوگاه امتحان کنید.

فرودگاه مونیخ-الفبای سفر

8-فرودگاه بین المللی آستین- برگستروم

  تماشای کنسرتهای موسیقی زنده در سبک های مختلف در طول تاخیر پرواز تجربه ای متفاوت است.

فرودگاه بین المللی آستین- برگستروم-الفبای سفر

9-فرودگاه اینچئون سئول

 دو سالن تئاتر، یک زمین اسکیت  روی یخ و هفت باغ در این فردگاه وجود دارد که این فرودگاه را بسیار منحصر به فرد کرده است. معماری این فرودگاه نیز تحت تاثیر فرهنگ کره ای است همچنین اجرای موسیقی زنده در فرودگاه اینچئون سئول برای علاقه مندان لذت بخش و جذاب است.

فرودگاه اینچئون سئول-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt