هزینه سفر به آفریقای جنوبی

صفر تا صد هزینه سفر به آفریقای جنوبی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 اردیبهشت ، 1403

هزینه سفر به آفریقای جنوبی | ویزا + بلیط + اقامت + غذا + حمل و نقل

اطلاع از هزینه سفر به آفریقای جنوبی می‌تواند کمکتان کند که به‌خوبی برنامه‌ریزی کنید. در این مقاله، با تمام هزینه‌های سفر به این کشور آشنا خواهید شد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

طبیعت بکر و منحصربه‌فرد، شهرهای مدرن و بزرگ، فرهنگ بومی و سنتی غنی، تنوع طبیعی و جانوری گسترده و سواحل زیبا همگی گوشه‌ای از زیبایی‌هایی هستند که در سفر به آفریقای جنوبی تجربه خواهید کرد. اگر می‌خواهید بدانید هزینه سفر به آفریقای جنوبی برای تجربه این شگفتی‌ها چقدر خواهد بود با ما همراه باشید تا جزئیات هزینه‌های این سفر خاطرانگیز را بررسی کنیم.

هزینه پاسپورت گرفتن برای سفر به آفریقای جنوبی

برای برآورد کردن قیمت سفر به آفریقای جنوبی مانند هر سفر خارجی دیگری، اولین هزینه‌ای که باید به حساب بیاورید، مربوط به گرفتن پاسپورت می‌شود.

اگر پاسپورت دارید و از مدت زمان اعتبار آن کمتر از ۶ ماه باقی مانده است باید پاسپورت خود را تمدید و اگر پاسپورت ندارید باید نسبت به اخذ آن اقدام کنید. برای اخذ پاسپورت یا تمدید آن باید به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنید و مراحل اداری و دریافت مدارک شما در دفتر پلیس ۱۰+ انجام می‌شود. هزینه‌های مراحل دریافت پاسپورت در هر سال، کمی تغییر می‌کند و در حال حاضر (زمستان ۱۴۰۳) این هزینه حدود 480 هزار تومان است.

هزینه ویزا آفریقای جنوبی

گام بعدی برای رسیدن به جاهای دیدنی آفریقای جنوبی، گرفتن ویزای این کشور است. هزینه دریافت ویزای آفریقای جنوبی، ۶۵ یورو به اضافه ۴۵۰ هزار تومان اعلام شده و صدور ویزا حدود ۱۰ الی ۱۲ روز کاری زمان می‌برد.

هزینه تور آفریقای جنوبی

اگر نگران هزینه سفر به آفریقای جنوبی هستید، سفر با تور از برخی جهات می‌تواند شما را در مدیریت بهتر هزینه‌ها یاری کند. قیمت تور آفریقای جنوبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به زمان سفر، تعداد روزهای برگزاری تور، خدمات تور، نوع هتل موردنظر شما، خدمات هتل، تعداد گشت‌های شهری و آپشنال، نوع پروازها و… اشاره کرد.

از محاسن سفر با تور باید به این نکته اشاره کرد که سفر با تور، شما را از پرداخت هزینه‌های متعدد بی‌نیاز می‌کند و شما با یک بار هزینه کردن، همه هزینه‌های پیش رو را می‌پردازید. به علاوه، اخذ ویزا و پیش بردن فرایند دریافت ویزا نیز برعهده مجری تور است و این، کار شما را بسیار راحت می‌کند.

هزینه سفر به آفریقای جنوبی

تصویری از آفریقای جنوبی

هزینه بلیط آفریقای جنوبی

اگر مراحل اخذ پاسپورت و ویزا به خوبی پیش برود، در گام بعدی باید به سراغ خرید بلیط هواپیما به مقصد کشور آفریقای جنوبی بروید. گامی که به تنهایی نقش مهمی در افزایش هزینه‌های سفر دارد.

قیمت بلیط آفریقای جنوبی از مبدأ تهران به عوامل مختلفی وابسته است. مثلاً زمان و فصل سفر، نوع صندلی انتخاب‌شده (اکونومی، بیزنس و فرست کلاس)، شهری که به عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اید و ایرلاینی که مجری پرواز شماست، همگی بر قیمت بلیط پرواز شما تأثیرگذار هستند.

شما می‌توانید بلیط خود را به مقصد شهرهای ژوهانسبورگ یا کیپ‌تاون با ایرلاین‌های مختلفی نظیر ترکیش ایرلاینز، قطر ایرویز، اتحاد، لاتام گروپ و… تهیه کنید. در همین راستا مقاله بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی می‌تواند به شما کمک کند.

هزینه های هتل و نوع اقامت در آفریقای جنوبی 

آفریقای جنوبی از کشورهایی است که هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی دارد. هزینه سفر به آفریقای جنوبی نیز نسبت به بسیاری از کشورهای توریستی کمتر است.

در آفریقای جنوبی،گزینه‌های اقامتی مختلفی همچون هاستل و هتل پیش روی شماست. اقامت در هاستل، گزینه‌ای کاملاً اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌رود؛ به گونه‌ای که هزینه اقامت یک شب در یک اتاق عمومی در هاستل، حدود ۱۵ دلار و هزینه اقامت یک شب در یک اتاق خصوصی در یک هاستل، ۲۶ دلار خواهد بود.

در سفر به آفریقای جنوبی می‌توانید در هتل‌های مختلفی اعم از هتل‌های اقتصادی، میان‌رده و لوکس اقامت داشته باشید. هزینه اقامت در این هتل‌ها بسته به امکانات، ستاره‌های هتل و فصل سفر شما (کم یا زیاد بودن گردشگران) متفاوت خواهد بود.

به صورت کلی، میانگین هزینه‌ای که برای یک شب اقامت در هتل‌های اقتصادی باید در نظر بگیرید، در حدود ۴۲ دلار، برای هتل‌های میان‌رده، ۷۷ دلار، برای هتل‌های لوکس، ۹۲ دلار و برای هتل‌های سوپر لاکچری، ۱۸۸ دلار است.

هزینه های حمل و نقل در آفریقای جنوبی

حمل و نقل عمومی در آفریقای جنوبی به‌خوبی می‌تواند پاسخگوی نیازهای گردشگران باشد و با هزینه‌ای معقول، مسافران را به مقاصد گردشگری، مثل پارک های ملی آفریقای جنوبی برساند. برای مثال، بلیط یک‌طرفه مترو بسته به مسافت طی‌شده، حدود ۱ تا ۳ دلار برای شما هزینه خواهد داشت. بنابراین برای ۳ روز حمل و نقل، می‌توانید انتظار داشته باشید که حدود۶ تا ۱۸ دلار هزینه کنید.

هزینه استفاده از تاکسی در آفریقای جنوبی به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از سایر روش‌های حمل و نقل عمومی است. به طور متوسط، مسافران روزانه به ازای هر نفر حدود ۱۶ دلار برای جابجایی و تردد با تاکسی هزینه می‌کنند.

هزینه سفر به آفریقای جنوبی

تصویری از حمل‌و‌نقل عمومی در آفریقای جنوبی

هزینه غذا در آفریقای جنوبی

وقتی صحبت از غذا و نوشیدنی به میان می‌آید، آفریقای جنوبی گزینه‌های متنوعی برای هر بودجه و سلیقه‌ای فراهم آورده است. در رستوران‌های مقرون‌به‌صرفه، می‌توانید یک وعده غذایی را با قیمتی کمتر از ۵ تا ۱۰ دلار برای هر نفر میل کنید. اگر می‌خواهید غذاهای خیابانی را امتحان کنید یا از یک فروشگاه بزرگ غذا بخورید، هزینه شما از این هم کمتر خواهد شد. در مورد نوشیدنی‌ها نیز بسته به نوع نوشیدنی، هزینه‌ها متفاوت است؛ به عنوان مثال، یک بطری آب می‌تواند حدود ۱ دلار قیمت داشته باشد، در حالی که یک آبجوی محلی می‌تواند بین ۲ تا ۴ دلار باشد. بنابراین هزینه‌های غذا و خورد و خوراک برای ۳ روز در آفریقای جنوبی، به حدود ۶۰ تا ۱۲۰ دلار می‌رسد.

در ادامه پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای درباره واحد پول آفریقای جنوبی را در سایت ما بخوانید.

هزینه غذا در آفریقای جنوبی

عکسی از یک غذای معروف در آفریقای جنوبی

هزینه تفریحات در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی جاذبه‌های فراوانی برای گردشگران دارد؛ از جاذبه‌های طبیعی گرفته تا دیدنی‌های تاریخی و باستانی. برخی از جاذبه‌ها رایگان هستند یا هزینه ورودی کمی دارند. به عنوان مثال، شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای در حدود ۱۰ دلار در کوه تیبل در کیپ تاون، یک گشت‌وگذار پرهیجان داشته باشید.

بازدید جاذبه های دیگر مانند پارک ملی کروگر یا جزیره روبن ممکن است کمی گران‌تر باشند و قیمت آنها از ۲۰ تا ۵۰ دلار برای هر نفر متغیر است. با در نظر گرفتن هزینه فعالیت‌های مختلف، می‌توان انتظار داشت که برای ۳ روز گشت و گذار حدود ۵۰ تا ۱۰۰ دلار هزینه کنید.

برخی تفریحات خاص و هیجان‌انگیز آفریقای جنوبی، به‌طور چشمگیری نسبت به تفریحات معمول گران‌تر هستند. برای مثال، هزینه سافاری در کیپ تاون از ۱۵۶ دلار، سفرهای قایقی و تماشای نهنگ‌ها از ۱۹۷ دلار، پاراگلایدرسواری در کیپ تاون از ۸۶ دلار و… شروع می‌شود. در میان جاذبه‌های این کشور، آبشار توگلا در آفریقای جنوبی نیز می‌تواند توجهتان را جلب کند.

سفر به آفریقای جنوبی؛‌ یک ماجراجویی تمام عیار

آفریقای جنوبی یکی از مقاصد گردشگری لوکس و پرهزینه به شمار می‌رود که به دلیل طبیعت بکر و بی‌نظیر و سنت‌های بومی غنی، کشوری بسیار هیجان‌انگیز و دیدنی برای مسافران است. سفر به این کشور باتوجه به فاصله زیاد و بالا بودن قیمت بلیط هواپیما و همچنین تفریحات خاص این کشور، می‌تواند سفری پرهزینه اما رؤیایی باشد. خرید تور آفریقای جنوبی برای سفر به این کشور، از راه‌هایی است که می‌تواند هزینه‌ سفر به آفریقای جنوبی را اندکی کاهش دهد و سفری بی‌دغدغه و خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند.

سؤالات متداول:

1. هزینه ویزای آفریقای جنوبی چقدر است؟

مبلغی که برای ویزای این کشور زیبا باید پرداخت کنید، در سال ۱۴۰۳، 65 یورو به اضافه 450 هزار تومان است و 11 تا 12 روز کاری زمان می‌برد تا ویزای شما صادر شود.

2. هزینه اقامت در آفریقای جنوبی چقدر است؟

برای اقامت در این کشور باید مبلغی بین شبی 15 دلار تا شبی 200 دلار را در نظر بگیرید. این مبلغ به اقامتگاهی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt