شرایط اقساطی تور آنتالیا نوروز

با ماهی ۵ میلیون عید نوروز آنتالیا باش

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 دی ، 1402

شرایط تور اقساطی آنتالیا نوروز (با ماهی ۵ میلیون)

اگر می‌خواهید عید نوروز را در سواحل آنتالیا بگذرانید و هزینه سفر را به صورت اقساط و بدون کارمزد بپردازید، برای اطلاع از شرایط این مقاله را بخوانید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تصور کنید قرار است خستگی‌های یک سال خود را در سواحل دریای مدیترانه، به آب بسپارید و سال جدید خود را پرانرژی آغاز کنید. بهترین مکانی که می‌تواند این لذت را برای شما به ارمغان بیاورد، بی‌تردید آنتالیا خواهد بود. اگر شما هم دلتان می‌خواهد یک تعطیلات نوروزی متفاوت داشته باشید، پس خودتان را آماده کنید تا نوروز ۱۴۰۳ را در هتل‌های لاکچری آنتالیا جشن بگیرید. اگر مردد هستید و فکر می‌کنید از پس مخارج این سفر برنخواهید آمد، با ما همراه باشید تا به تردیدهایتان پایان دهیم و راهی را به شما نشان دهیم که با ماهی تنها ۵ میلیون تومان شما را در عید نوروز به آنتالیا خواهد رساند.

سفر نوروزی به آنتالیا چگونه است؟

سفر به آنتالیا در هر زمانی تجربه منحصربه‌‍فردی است اما در نوروز به یادماندنی و لذت‌بخش‌تر هم می‌شود. آنتالیا به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه در ایام عید نوروز میزبان مسافران بسیاری است. چرا که در این ایام هم آب‌وهوا بسیار مساعد و معتدل می‌شود و هم تعطیلات طولانی، مجال یک سفر دلچسب را فراهم می‌کند. آب‌وهوای آنتالیا در عید نوروز برای تفریح و لذت بردن از سواحل و پارک‌های آبی هم مناسب است.

عید نوروز در کشور ترکیه هم به عنوان یک عید باستانی جشن گرفته می‌شود و از این رو ایرانیانی که در تعطیلات عید در آنتالیا حضور داشته باشند، می‌توانند از این جشن لذت ببرند.

هتل‌های آنتالیا انواع تفریحات و سرگرمی‌های متنوع ویژه عید را برای مسافران تدارک می‌بینند و جشن نوروز برای گردشگران بسیار مفرح خواهد بود. معمولاً در این روزها در بسیاری از هتل‌ها سفره هفت‌سین در لابی اصلی هتل‌ها چیده می‌شود و مراسم‌ها و فستیوال‌های مختلفی در سواحل دریای مدیترانه برپا می‌شود. آتش‌بازی در ساحل، نواختن ساز و دهل و پختن غذاهای ترکی و حتی ایرانی از جمله برنامه‌های نوروزی در آنتالیا به شمار می‌رود. برنامه‌هایی نظیر نمایش، کنسرت و رویدادهای مختلف نیز در هتل‌های آنتالیا لذت سفر نوروزی به این شهر را دوچندان می‌کند.

سفر اقساطی به آنتالیا در نوروز

عکسی از سواحل آنتالیا

سفر نوروزی به آنتالیا با ماهی ۵ میلیون

حتماً شما هم می‌دانید که سفر به آنتالیا در کل سفر ارزانی نیست. اساساً آنتالیا به هتل‌های لوکس و لاکچری‌اش معروف است و تجربه تفریحات خاص و منحصربه‌فرد این هتل‌ها باعث گرانی تور آنتالیا می‌شود. علاوه بر این‌ها در ایام عید نوروز، به دلیل طولانی بودن تعطیلات و مساعد بودن شرایط برای سفر، قیمت تورها افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

اما نگران نباشید؛ قرار نیست به خاطر افزایش هزینه‌ها شما فرصت گذراندن تعطیلات نوروز در سواحل مدیترانه را از دست بدهید. شما می‌توانید با پنج میلیون تومان، سال ۱۴۰۳ را در یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های آنتالیا تحویل کنید. تور اقساطی آنتالیا آن هم بدون کارمزد و با شرایط ویژه راهی است که شما را به «شهر آفتاب» می‌رساند.

شرایط اقساطی ویژه تور آنتالیا بدون کارمزد

احتمالاً سوال اصلی شما این است که شرایط خرید تور نوروزی آنتالیا به چه صورت است و چگونه می‌توانید این تور را خریداری کنید. در ادامه شرایط پرداخت و زمان پیش‌فروش این تورها را به اطلاع شما می‌رسانیم.

فراموش نکنید که فرصت برای خرید این تورها محدود است و معمولاً تورهای نوروزی آن هم با شرایط اقساطی بی‌نظیر به سرعت به فروش می‌روند.

 
تاریخ ثبت نام پیش فروش پیش پرداخت قسط اول قسط دوم قسط سوم قسط چهارم قسط پنجم
۶ دی الی ۱۵ دی ۲۰٪ ۲۵ بهمن ۲۵ اسفند ۲۵ فروردین ۲۵ اردیبهشت ۲۵ خرداد
۱۶ دی الی ۲۵ دی ۳۰٪ ۱۷ بهمن ۱۷ اسفند ۱۷ فروردین ۱۷ اردیبهشت ۱۷ خرداد
۲۶ دی الی ۵ بهمن ۴۰٪ ۱۰ بهمن ۱۰ اسفند ۱۰ فروردین ۱۰ اردیبهشت ۱۰ خرداد
۶ بهمن الی ۲۰ اسفند ۵۰٪ اقساط ۳ الی ۶ ماهه + ۴٪ کارمزد ماهیانه

جدول شرایط اقساطی ویژه تور آنتالیا نوروز 

اگر از تاریخ 6 دی تا 5 بهمن برای خرید تور آنتالیا نوروز اقدام کنید، اقساط آن بدون کارمزد خواهد بود. اما با خرید تور در لحظات پایانی 4 درصد کارمزد به اقساط ماهانه اضافه خواهد شد.

نکات مهم برای خرید تور آنتالیا با قیمت مناسب

برای اینکه بتوانید تور آنتالیا نوروز را با بهترین قیمت و امکانات خریداری کنید، حتماً نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • خرید اقساطی تور آنتالیا

یکی از راه‌های بسیار خوب برای اینکه بتوانید با هر بودجه‌ای راهی این سفر شوید، این است که به سراغ تورهای اقساطی بروید. یکی از نکات مثبت تور نوروزی آنتالیا این است که از کارمزد خبری نیست و می‌توانید این تور را با منصفانه‌ترین قیمت تهیه کنید.

  • خرید تور از آژانسی که مجری مستقیم تور آنتالیا است

هنگام خریدن تور نوروزی آنتالیا حتماً این مسئله را در نظر داشته باشید که این تور را از آژانسی تهیه کنید که مجری مستقیم تور آنتالیا باشد.

اگر این آژانس، خود مجری تور باشد در واقع همه خدمات را بدون واسطه به گردشگران ارائه می‌کند و شما مستقیماً با خود آژانس در ارتباط هستید. و این مسئله باعث کاهش هزینه‌های خرید تور برای شما می‌شود.

  • پیش خرید تور آنتالیا در زمستان

اگر تور خود را در اولین فرصت خریداری کنید، چند مزیت برای شما خواهد داشت. اول اینکه فرصت را از دست نمی‌دهید و دوم اینکه هر چه زودتر پیش‌خرید انجام دهید، میزان مبلغ پیش‌پرداخت کمتر است.

به علاوه اگر خرید خود را به روزهای پایانی موکول کنید، هم پیش‌پرداخت شما بیشتر می‌شود و هم کارمزد ۴ درصد به اقساط شما اضافه خواهد شد. بنابراین فرصت را از دست ندهید و در اولین فرصت نامتان را در جمع مسافران تور نوروزی آنتالیا ثبت کنید.

سفر اقساطی به آنتالیا نوروز

سفر به آنتالیا

در تور نوروزی آنتالیا در کدام هتل ها اقامت کنیم؟

تور آنتالیا، تور هتل‌های لاکچری است. اگر می‌خواهید بدانید اقامت در کدام هتل‌ها سفر شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند، باید بگوییم هتل‌های لوکس و full exclusive گروه پگاسوس از بهترین گزینه‌ها هستند. در ادامه لیست بهترین هتل‌های تور آنتالیا را مشاهده می‌کنید:

  • هتل لیماک آتلانتیس (Limak Atlantis)

این هتل یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا است که ساحل اختصاصی دارد. در این هتل پذیرش کودکان تا ۱۴ سال رایگان بوده و انواع ورزش‌های آبی به همراه موسیقی و نمایش‌های زنده، کلاب کودکان، کتابخانه و… در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

  • هتل لیماک لارا دلوکس (limak deluxe lara)

این هتل مجلل ۵ ستاره در اقامتگاه ساحلی لارا واقع شده و دارای ۸ نوع اتاق، ۴ رستوران، استخرهای سرپوشیده و حمام‌ها آبگرم وسیع است.

  • هتل کایا بلک (Kaya Belek)

هتل ۵ ستاره کایا بلک در کنار دریا واقع شده و دارای ساحل خصوصی است. در این هتل ۵۰۶ اتاق، ۲ استخر روباز، استخر سرپوشیده آبگرم، استخر کودکان، ۵ سرسره آبی، یک مرکز اسپا با سونا و حمام ترکی وجود دارد.

  • هتل سوئنو گلف بلک (sueno golf belek)

این هتل ۵ ستاره در فاصله ۴۰۰ متری دریای مدیترانه قرار دارد و دارای ۱۷۴ اتاق، استخر روباز، آلاچیق‌های اختصاصی، پارک آبی، دو زمین گلف اختصاصی بسیار وسیع و۳ زمین فوتبال است.

  • هتل آدالیا الیت (adalya elit)

این هتل ۵ ستاره دارای ۶ نوع اتاق مختلف بوده و در منطقه گردشگری لارا قرار دارد. در این هتل می‌توانید علاوه بر استفاده از ساحل اختصاصی، استخر، اسپا و باشگاه ورزشی، از برنامه‌های ویژه نوروز نیز استفاده کنید.

  • هتل سوئنو دلوکس (sueno deluxe)

این هتل با ۴۵۸ اتاق در ۴ نوع در منطقه ساحلی زیبای بلک قرار گرفته است. در این هتل ساحل اختصاصی، استخر روباز، مرکز اسپا و برنامه‌های ویژه نوروزی در انتظار مسافران است.

  • هتل کایا پلازا (Kaya palaza)

این هتل ۵ ستاره در منطقه بلک واقع شده و با دارا بودن ۶۳۹ اتاق، ساحل اختصاصی، ۸ رستوران، استخر و باشگاه گلف از بهترین هتل‌های آنتالیا به حساب می‌آید.

در تور آنتالیا هتل مهم است

اگر مسافر آنتالیا هستید، باید بدانید در تور آنتالیا انتخاب هتل موضوع بسیار مهمی است. بیشتر جذابیت سفر به آنتالیا در هتل‌های آن خلاصه می‌شود. اگر دوست دارید لذت آرامش در کنار سواحل مدیترانه را تجربه کنید، هتل‌های ساحلی و یوآل آنتالیا را انتخاب کنید. در هتل‌های یوآل شما دیگر دغدغه‌ای بابت غذا و نوشیدنی نخواهید داشت. همچنین هتل‌های آنتالیا تفریحات متنوع و برنامه‌های مختلفی برای مدت اقامت شما در آنتالیا در نظر گرفته‌اند. خلاصه سفر به آنتالیا بدون اقامت در هتل‌های یوآل قطعا چیزی کم دارد اما نمی‌توان منکر جاهای دیدنی آنتالیا شد.

تور آنتالیا با پرواز ترکیش ارزش بیشتری دارد

به طور کلی تور آنتالیا با پرواز ایرانی و ترکیش برگزار می‌شود. شاید علت تفاوت قیمت پرواز ایرانی و ترکیش را ندانید؛ پرواز ترکیش به صورت مستقیم در فوردگاه شهر آنتالیا به زمین می‌نشیند اما پروازهای ایرانی به مقصد فرودگاه‌های دنیزلی یا اسپارتا می‌روند. دنیزلی و اسپارتا حدودا 3 تا 4 ساعت تا آنتالیا فاصله دارند و به همین دلیل بخشی از زمان سفر شما در رفت‌وآمد بین شهرها هدر خواهد رفت. الفبای سفر تور آنتالیا را با پرواز پگاسوس برگزار می‌کند که مستقیما به آنتالیا می‌رود. ساعت پرواز هم طوری انتخاب شده که شما کمترین اتلاف وقت را داشته باشید. به همین دلیل است که می‌گوییم تور آنتالیا با پرواز ترکیش ارزشش را دارد!

تور آنتالیا نوروز الفبای سفر؛ بهترین فرصت برای سفر عید!

آنتالیا، پایتخت گردشگری ترکیه و معروف به شهر آفتاب، یکی از بهترین مقاصد گردشگران ایرانی برای لذت بردن از تعطیلات نوروز است. آب‌وهوای مساعد و طولانی بودن زمان تعطیلات باعث می‌شود مسافران بتوانند یک تجربه خاطرانگیز را در این شهر زیبای ساحلی رقم بزنند. اگر برای رقم زدن این تجربه به‌یادماندنی، نگرانی‌های مالی دارید، آژانس هواپیمایی الفبای سفر با تور اقساطی آنتالیا این مشکل را حل کرده است.

آژانس هواپیمایی الفبای سفر، تور نوروزی آنتالیا را به صورت اقساطی، با شرایط ویژه و بدون کارمزد به فروش می‌رساند. اگر عزمتان را جزم کرده‌اید که نوروز را در سواحل مدیترانه بگذرانید، پس فرصت پیش‌خرید تور اقساطی آنتالیا نوروز الفبای سفر را از دست ندهید و با پرداخت تنها ۵ میلیون تومان راهی آنتالیا شوید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt