مرکز خرید مجستیک سیتی

مرکز خرید مجستیک سیتی؛ شهر جادویی سریلانکا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 شهریور ، 1402

مرکز خرید مجستیک سیتی سریلانکا + امکانات

مرکز خرید مجستیک سیتی یکی از مراکز خرید مشهور در سریلانکا است که در این مقاله به‌طور کامل این پاساژ را بررسی می‌کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

یکی از بخش‌های جذاب هر سفر، خرید کردن است. بسیاری از افراد و به‌ویژه خانم‌ها در سفر به هر شهر و کشور جدید از بازارها و مراکز خرید آن مکان نیز بازدید می‌کنند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید، در سفر به سریلانکا حتماً به پاساژ مجستیک سیتی (Majestic City) یا شهر جادویی سربزنید. این مکان از قدیمی‌ترین مراکز خرید سریلانکا به شمار می‌رود و از گذشته تا‌به‌حال محبوبیت خود را حفظ کرده است. در این مقاله از مجله گردشگری الفبای سفر به معرفی مرکز خرید مجستیک سیتی در پایتخت سریلانکا می‌پردازیم. اگر عاشق خرید و گشت‌وگذار در پاساژهای مختلف هستید، حتماً تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی مرکز خرید مجستیک سیتی؛ یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید سریلانکا

مرکز خرید مجستیک سیتی در سال 1990 در شهر کلمبو، پایتخت سریلانکا، راه‌اندازی شد. این مرکز خرید در هفت طبقه ساخته شده است، حدود 90هزار فوت مربع وسعت دارد و از بزرگ‌ترین مراکز خرید سریلانکا به شمار می‌رود. اغلب ساکنان کلمبو، تا اواخر دهه نود میلادی برای خرید اجناس اورجینال از برندهای جهانی، به مجستیک سیتی مراجعه می‌کردند. این مرکز خرید همچنان بعد از گذشت بیش از سه دهه فعالیت، محبوبیت خود را از دست نداده است.

بیش از 95 فروشگاه بزرگ و کوچک در مجستیک سیتی فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با خرید تور سریلانکا و بازدید از پاساژ مجستیک سیتی انواع لباس و پوشاک، کیف، کفش، عینک، اکسسوری، عطر و ادکلن، لباس و لوازم ورزشی، مواد غذایی، جواهرات، لوازم الکترونیکی، اسباب‌بازی و بسیاری از اجناس دیگر را در مغازه‌های این مرکز خرید پیدا کنید. همچنین فروشگاه‌های مجستیک سیتی انواع سوغاتی‌های سریلانکا را در این مرکز خرید به فروش می‌رسانند.

مجستیک سیتی یک مرکز خرید معمولی نیست؛ بلکه امکانات رفاهی و تفریحی متعددی همچون رستوران، بانک، پارکینگ و فضای بازی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

مرکز خرید مجستیک سیتی سریلانکا

تصویری از مرکز خرید مجستیک سیتی سریلانکا

برندهای مشهور موجود در مرکز خرید مجستیک سیتی

مجستیک سیتی تا اواخر دهه 90 میلادی یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید سریلانکا محسوب می‌شد؛ چراکه اغلب برندهای بین‌المللی در آن شعبه داشتند. در ادامه، برندهای مطرح پاساژ مجستیک سیتی را برای شما لیست کرده‌ایم.

  • نایکی
  • آدیداس
  • گوچی
  • گلدن رز
  • فلورمار

نگران نباشید؛ قیمت‌های اجناس در مرکز خرید Majestic City بسیار متنوع و متناسب با نیاز کلیه اقشار جامعه هستند. با خرید تور خارجی و بازدید از مجستیک سیتی برای خود و خانواده سوغاتی‌های متنوع بخرید.

امکانات خدماتی و تفریحی موجود در مرکز خرید مجستیک سیتی

مراجعه‌کنندگان به Majestic City یا شهر جادویی می‌توانند کلیه مایحتاج ضروری و غیرضروری خود را از این پاساژ خریداری کنند و همچنین به تفریح بپردازند. در ادامه امکانات خدماتی، رفاهی و تفریحی این مرکز خرید را به شما معرفی می‌کنیم.

  • بانک
  • دستگاه‌های خودپرداز
  • سوپرمارکت
  • رستوران
  • فست‌فود
  • پارکینگ
  • سالن سینما
  • سالن بولینگ
  • استخر
  • بازی‌های آرکید

مرکز خرید مجستیک سیتی یکی از جاهای دیدنی سریلانکا است و از معروف‌ترین پاساژهای این شهر محسوب می‌شود. در سفر به سریلانکا حتماً به مجستیک سیتی بروید و هرچه را می‌خواهید خریداری کنید. تنوع اجناس در این مرکز خرید به اندازه‌ای بالا است که شما را شگفت‌زده می‌کند. در شهر جادویی به خرید، گشت‌وگذار و تفریح بپردازید و از سفرتان لذت ببرید.

مرکز خرید مجستیک سیتی سریلانکا

تصویری از نمای داخلی مرکز خرید مجستیک سیتی 

آدرس و نحوه دسترسی به مرکز خرید شهر جادویی

مجستیک سیتی در پایتخت سریلانکا و در جاده گاله واقع شده است. این مرکز خرید همه‌روزه از ساعت 09:00 تا 21:00 باز و آماده عرضه خدمات به مشتریان است. برای دسترسی به مجستیک سیتی می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس و تاکسی استفاده کنید؛ همچنین اجاره خودرو نیز یکی از راه‌های تردد در سریلانکا است. البته برای داشتن یک سفر اقتصادی، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

موقعیت جغرافیایی مرکز خرید مسجتیک سیتی سریلانکا روی نقشه گوگل

تجربه گشت‌وگذار در مجستیک سیتی در سفر به سریلانکا

در این مقاله از مجله گردشگری الفبای سفر به معرفی کامل مرکز خرید مجستیک سیتی، یکی از جاهای دیدنی سریلانکا، پرداختیم. مجستیک سیتی پس از گذشت سه دهه فعالیت، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است و توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. شما می‌توانید انواع لباس، پوشاک، کیف، کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی، اجناس چرم، اسباب بازی و حتی مواد غذایی را از فروشگاه‌های مجستیک سیتی بخرید. مطمئن باشید در مراجعه به مجستیک سیتی، دست‌خالی آنجا را ترک نمی‌کنید.

با خرید تور سریلانکا از آژانس الفبای سفر، یک تعطیلات جذاب و فراموش نشدنی برای خود رقم بزنید. کلیه تورهای داخلی و خارجی این مجموعه با بهترین خدمات و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آژانس مسافرتی الفبای سفر تماس بگیرید.

سؤالات متداول:

1. فروشگاه مجستیک سیتی تا چه ساعتی باز است؟

پاساژ مجستیک سیتی همه‌روزه از ساعت 09:00 تا 21:00 باز و آماده عرضه خدمات به مشتریان است.

2. محصولات چه برندهایی در مجستیک سیتی به فروش می‌رسند؟

محصولات برندهای معروفی از جمله نایکی، آدیداس، گوچی، گلدن رز و فلورمار در مجستیک سیتی به فروش می‌رسند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt