مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 آذر ، 1402

مرکز خرید میگروس آنتالیا + عکس و اطلاعات کامل

مرکز خرید میگروس (Migros Shopping Center) یکی از پرطرفدارترین پاساژهای آنتالیا است. این مجموعه خدمات رفاهی و تفریحی بسیاری را به مراجعه‌کنندگان عرضه می‌کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر عاشق خرید کردن و گشت‌وگذار در پاساژهای مختلف هستید، بد نیست با بهترین مراکز خرید در سایر شهرها نیز آشنا شوید. آنتالیا یکی از مهم‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای ترکیه است که سالانه گردشگران بسیاری برای تفریح و خرید به آن مراجعه می‌کنند. این شهر مراکز خرید متعددی دارد و شما می‌توانید انواع پوشاک، جواهرات و حتی لوازم خانگی را در این مراکز پیدا کنید. یکی از دلایل اصلی علاقه ایرانیان به پاساژهای ترکیه، وجود برندهای معتبر جهانی در بوتیک‌های این مراکز است.

حالا که صحبت از آنتالیا شد، یکی از بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید آن به نام میگروس (Migros Shopping Center) را به شما معرفی خواهیم کرد. این مجموعه فقط برای خرید نیست و خدمات رفاهی و تفریحی بسیاری نیز به مراجعه‌کنندگان عرضه می‌کند. لطفا با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب بیشتر با میگروس آشنا شوید.

تصویری از مرکز خرید میگروس

تصویری از مرکز خرید میگروس آنتالیا در کمر

با مرکز خرید میگروس آنتالیا آشنا شوید

اگر به آنتالیا سفر کرده‌اید و قصد خرید دارید، مرکز خرید میگروس را فراموش نکنید؛ زیرا این مجموعه تجاری‌تفریحی فرصت مناسبی برای خرید، تفریح و سرگرمی در اختیار شما قرار می‌دهد. با ورود به میگروس، با یک ساختمان سه طبقه وسیع مواجه خواهید شد. تنوع برندها و فروشگاه‌ها به شما اثبات می‌کند که جای اشتباهی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید.

برای ورود به میگروس سه در مجزا تعبیه شده است. یکی از ورودی‌ها به طبقه اصلی و دو ورودی دیگر شما را به طبقه همکف هدایت می‌کنند. برای جابه‌جایی در بین طبقات نیز می‌توانید از 12 پله موجود یا دو آسانسور مجموعه استفاده کنید. مرکز خرید میگروس 130 فروشگاه از برندهای بین‌المللی و ترک را در خود جای داده است؛ همچنین وجود 23 رستوران و کافه با منوهای غذایی و نوشیدنی‌ها متنوع، میگروس را به یک مرکز خرید خاص و همه چیز تمام تبدیل می‌کند.

البته جذابیت‌های میگروس به همینجا ختم نمی‌شود. این مرکز خرید شامل یک پردیس سینمایی به نام ماکسیموم و شهربازی آکتورلند است. برگزاری انواع جشنواره‌ها و رویدادهای سالانه نیز مردم بسیاری را از شهرها و کشورهای مختلف وادار به بازدید از این مرکز خرید می‌کند. شما می توانید با بهترین قیمت تور آنتالیا به این شهر سفر کرده و علاوه بر سواحل، از مراکز خرید آن نیز بازدید کنید.

محوطه بیرونی مرکز خرید میگروس

محوطه بیرونی مرکز خرید میگروس

چه برندهای در پاساژ میگروس وجود دارند؟

پاساژ میگروس، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید آنتالیا، بیش از ۱۳۰ فروشگاه را در خود جای داده است. شما می‌توانید در تور سفر خود با تور آنتالیا نوروز 1403 بهترین برندهای ترک و بین‌المللی را در میگروس پیدا کنید. در این بخش به تعدادی از شناخته شده‌ترین برندهای موجود در این مرکز خرید اشاره خواهیم کرد.

  • پوشاک خانم‌ها و آقایان: کالینز، منگو، زارا، لاگوست، کوتون، اویشو،  لویس
  • پوشاک و لوازم کودک: زارا، لی وایز، ال سی وایکیکی، بوینز، پانچو
  • کیف و کفش: بامبی، دریمود، دسا، سامسونیت، کیفیدیس، بامبی
  • لوازم آرایشی و بهداشتی: مک، ایوروشه، گلدن رز، فلورمار، سفورا
  • پوشاک و لوازم ورزشی: آدیداس، نایکی، آندرآرمور، فنریوم، بوینر
  • زیورآلات و اکسسوری: سواچ، پاندورا، آتاسای، اکسسورایز
  • لوازم خانگی: مادام کوکو، انگلیش هوم، کاراچا، مودو، موموسو، برناردو، بوینر

در کنار این برندها می‌توانید فروشگاه‌های دیگری همچون اسباب بازی تویز شاپ، هایپر مارکت ۵ام میگروس، نمایندگی سیم‌کارت‌های ترکسل و وودافون، نمایندگی سامسونگ، فروشگاه تنباکو و بسیاری موارد دیگر را نیز مشاهده کنید.

نمایندگی سفورا در مرکز خرید میگروس آنتالیا

نمایندگی سفورا در مرکز خرید میگروس آنتالیا

آشنایی با سایر امکانات مجتمع تفریحی میگروس

میگروس فقط مکانی برای خرید نیست، بلکه امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری نیز به مشتریان عرضه می‌کند. برای مثال اگر پس از یک خرید طولانی، خسته یا گرسنه شوید، رستوران‌های این مجموعه در خدمت‌رسانی به شما آماده هستند.

  • اتاق مادر و کودک
  • خشکشویی
  • خودپرداز
  • خیاطی
  • زمین بازی
  • محوطه استراحت
  • بخش گمشده‌ها
  • سرویس بهداشتی مخصوص معلولین
  • آژانس‌های مسافرتی
  • سینما ماکسیموس
  • شهربازی آکتورلند
  • بیش از ۳۰ رستوران و فودکورت با منوی ترکی و بین‌المللی

میگروس یک مرکز خرید همه چیز تمام و ایده‌آل است که خدمات بسیار مطلوبی به مشتریان عرضه می‌کند. در سفر به آنتالیا، بازدید از این مجموعه را حتما در برنامه خود قرار دهید.

فودکورت و رستوران های پاساژ میگروس آنتالیا

فودکورت و رستوران های پاساژ میگروس آنتالیا

ساعت کار و آدرس مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا در بلوار آتاتورک، محله آراپسویو واقع شده است. این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به مشتریان خدمات عرضه می‌کند؛ البته در نیمه اول سال می‌توانید تا ساعت ۱۱ شب نیز از خدمات مجموعه بهره‌مند شوید.

برای رسیدن به میگروس می‌توانید از انواع وسیله نقلیه عمومی استفاده کنید یا با ماشین شخصی به آنجا بروید. پارکینگ این مجموعه با ظرفیت بیش از ۱۳۰۰ ماشین، گنجایش کافی برای کلیه مشتریان دارد.

سفر به آنتالیا، با تورهای ارزان قیمت الفبای سفر

مرکز خرید میگروس آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید این شهر است؛ زیرا برندهای جهانی متنوعی را در خود جای داده  و تنوع اجناس بسیار بالایی دارد. دسترسی به میگروس ساده است و خدمات رفاهی و تفریحی جذابی به مشتریان عرضه می‌کند. حتما تا به اینجا متوجه شده‌اید که در سفر به آنتالیا، نباید بازدید از مرکز خرید میگروس را از دست بدهید.

برای خرید بلیط آنتالیا، تور آنتالیا و رزرو هتل در آنتالیا، همین حالا از طریق سایت آژانس هواپیمایی الفبای سفر اقدام کنید. در این مجموعه، بهترین خدمات مسافرتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در انتظار شما هستند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt