مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 بهمن ، 1401

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا، پاساژی بزرگ در منطقه لارا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا در منطقه لارا، بزرگ‌ترین پاساژ این شهر است که گردشگران برای خرید انواع پوشاک، کیف، کفش، جواهرات و لوازم خانگی به آن مراجعه می کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر، خرید کردن و گشت‌وگذار در پاساژهای مختلف است. اغلب افرادی که از ایران به ترکیه سفر می‌کنند، حتما بخشی از بودجه خود را برای خرید پوشاک، کیف و کفش از مراکز خرید این کشور کنار می‌گذارند؛ زیرا مراکز خرید ترکیه بسیار لوکس هستند و انواع برندهای معتبر دنیا در آن‌ها پیدا می‌شوند. آنتالیا یکی از توریستی‌ترین و مهم‌ترین شهرهای ترکیه است که علاوه‌بر سواحل زیبا، مراکز خرید متعددی نیز دارد که یکی از آن‌ها تراسیتی (Terra city) است. تراسیتی، واقع در منطقه لارا، بزرگ‌ترین مرکز خرید آنتالیا به شمار می‌رود و از مقاصد اصلی گردشگران برای خرید انواع پوشاک، کیف، کفش، جواهرات و حتی لوازم خانگی است.

در صورتی که قصد سفر به آنتالیا را دارید، بازدید از این مجموعه را از دست ندهید. در ادامه مقاله با مرکز خرید تراسیتی و دلیل اهمیت آن در آنتالیا بیشتر آشنا می‌شویم. اگر عاشق خرید کردن و پاساژگردی در شهرها و کشورهای مختلف هستید، مطالعه مطلب پیش‌رو را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

نمایی از مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

نمایی از مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا را بیشتر بشناسید

لارا، یکی از مناطق توریستی و بسیار زیبای آنتالیا، در مجاورت دریای مدیترانه واقع شده است. این منطقه سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند و مراکز خرید متعددی دارد. بزرگ‌ترین مرکز خرید این منطقه، تراسیتی است. این مجموعه در اواسط سال 2011 افتتاح و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های آنتالیا تبدیل شد. ترا سیتی یک ساختمان 4 طبقه وسیع با 150 بوتیک است و زیربنایی به وسعت 48000مترمربع دارد. انواع برندهای مطرح جهانی و ترک را در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد.

تراسیتی فقط یک مرکز خرید نیست و 30 رستوران، زمین بازی و فود کورتی با ظرفیت بیش از 1000 نفر را در خود جای داده است. این مرکز خرید حراج‌های فصلی و دوره‌ای متعددی دارد؛ ازاین‌رو اجناس ارزان قیمت و مقرون‌به‌صرفه بسیاری در آن پیدا می‌شوند. همین ویژگی‌ها، تراسیتی را به اصلی‌ترین مرکز خرید در منطقه لارا تبدیل کرده است. انواع فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و اسباب‌بازی را با قیمت مناسب از فروشگاه‌های موجود در تراسیتی خریداری کنید. در اصل با هر سن و سلیقه‌ای که باشید، در تور آنتالیا از پاساژ تراسیتی دست خالی بیرون نخواهید رفت.

پاساژ تراسیتی آنتالیا در خیابان تکلی گولو

پاساژ تراسیتی آنتالیا در خیابان تکلی گولو

چه برندهایی در مرکز خرید ترا سیتی لارا وجود دارند؟ از آدیداس تا بربری

بیش از ۱۵۰ فروشگاه در پاساژ تراسیتی آنتالیا جای گرفته‌اند که اغلب آن‌ها نمایندگان برندهای مطرح دنیا هستند. شما می‌توانید انواع لباس، پوشاک، کیف، کفش، ساعت، جواهرات، لوازم ورزشی، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی اسباب‌بازی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این مجموعه پیدا کنید.

  • لباس و پوشاک بزرگسال: بربری، کالینز، بنتون، کوتون، گپ، زارا، منگو، پیرکاردین
  • لباس و لوازم کودک: آدیداس کیدز، بی اند جی، مادرکر، پنکو، چیکو
  • کیف و کفش: نینا وست، هوتیک، آلدو، دسا، وترینا
  • جواهرات و اکسسوری: سواروسکی، پاندورا، روبرتو براوو، سیکس
  • آرایشی و بهداشتی: فلورمار، گلدن رز، بادی شاپ، امو اپتیک، مک، سفورا، کیلز، می کافور، سویل، واتسون، اپتی سیتی، ییلماز اپتیک
  • لوازم ورزشی: نایکی، آدیداس، هامل، نیو بلنس، فنریوم
  • لوازم دیجیتال و خانگی: تفال، سامسونگ، زارا هوم، انگلیش هوم، اپل استور
  • فروشگاه اسباب بازی: آکتورلند، ارمغان اویونجاک

در این بخش تعدادی از پرطرفدارترین برندهای موجود در تراسیتی را معرفی کردیم. تنوع اجناس در طرح، رنگ، برند و قیمت، باعث جلب توجه بسیاری از افراد محلی و گردشگران می‌شود. مطمئن باشید که با هر سلیقه و بودجه‌ای که باشید، نیازتان در تراسیتی برطرف خواهد شد. این مرکز خرید شما را در سفر با تور آنتالیا نوروز 1403 به‌هیچ‌وجه ناامید نمی‌کند.

برندهای مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

برندهای مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

آشنایی با امکانات خدماتی و رفاهی پاساژ تراسیتی آنتالیا

پاساژ تراسیتی آنتالیا فقط مرکزی برای خرید پوشاک و کیف و کفش نیست، بلکه امکانات خدماتی و رفاهی بسیاری برای راحتی مشتریان ارائه می‌دهد. در این بخش برخی از امکاناتی که در مجموعه موجود هستند را معرفی خواهیم کرد.

  • دستگاه‌های خودپرداز
  • اتاق اشیا گمشده
  • مسجد
  • پارکینگ
  • تلفن عمومی
  • اتاق تعویض پوشک
  • وای فای رایگان
  • نمایندگی اپراتورهای ترکسل و ترک تلکام
  • بیش از ۱۰ کافه و رستوران با منوهای متنوع

همچنین در این مرکز خرید، یک آژانس مسافرتی به نام بلموندو، سوپرمارکت و یک مغازه حیوانات خانگی نیز وجود دارد. وقتی وارد تراسیتی شوید، مطمئن باشید آنجا را دست خالی ترک نخواهید کرد.

فضای داخل پاساژ تراسیتی آنتالیا

فضای داخل پاساژ تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا کجاست؟ آدرس و ساعات کاری آن

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا در مجاورت ساحل مدیترانه، در منطقه مرادپاشا (لارا)، محله فنر، خیابان تکلی گولو قرار گرفته است. برای رسیدن به تراسیتی می‌توانید از انواع وسایل نقلیه عمومی همچون تاکسی، اتوبوس و تراموا استفاده کنید. در ایستگاه ساحلی لارا پیاده شوید و با چند دقیقه پیاده‌روی به مرکز خرید برسید. این مجتمع همه روزه به غیر از اعیاد و روزهای خاص، از ساعت 10:00 تا 22:00 باز است.

خرید بهترین تورهای داخلی و خارجی از سایت الفبای سفر

ترا سیتی لارا از بهترین مراکز خرید آنتالیا است که تنوع برندها و خدمات موجود در مجموعه باعث محبوبیت جهانی آن شده است. شما می‌توانید هرآنچه نیاز دارید را در این مرکز خرید پیدا کنید. اگر با تور آنتالیا به این شهر سفر کردید، مراجعه به تراسیتی را از یاد نبرید.

برای خرید تور داخلی و تور خارجی به شهرهای مختلف دنیا، از طریق سایت الفبای سفر اقدام کنید. ما بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری را به مشتریان وفادار خود عرضه می‌کنیم. سفرهای شیرین و فراموش نشدنی را با تورهای الفبای سفر تجربه کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و رفع هرگونه ابهام نیز می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در صفحه، با کارشناسان حاضر در مجموعه تماس بگیرید. این عزیزان شما را راهنمایی می‌کنند تا باتوجه‌به سلیقه و بودجه‌تان، بهترین تورها را انتخاب و خریداری کنید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt