آیا نوروز بهترین زمان سفر به مسکو است؟

آیا نوروز بهترین زمان سفر به مسکو است؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 آذر ، 1400

آیا نوروز بهترین زمان سفر به مسکو است؟

سفر به مسکو در نوروز برای خیلی ها این سوال است که آیا از نظر آب و هوایی و شرایط مناسب است یا خیر، اگر قصد سفر با تور روسیه نوروز را دارید همراه ما باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سفر به مسکو برای ایرانیان در نوروز

مسکو یکی از زیباترین شهرهای جهان به حساب می آید تعداد گردشگران زیادی را از همه کشورها جذب می کند. سالن‌های تئاتر، موزه‌ها، گالری‌های هنری و همچنین مکان‌های مختلفی را ارائه می‌کند که فرد می‌تواند در آن بنشیند و استراحت کند. بازدید از مسکو در  اواخر ماه مارچ و ماه آوریل برای کسانی که می خواهند از زیبایی های طبیعت به درستی لذت ببرند بسیار مناسب است. علاقه مندان به خرید می توانند به دنبال فروشگاه های طراح باشند که بتوانند بهترین لباس های طراح را به راحتی تهیه کنند. حتی یک نفر هم می تواند بدون صرف هزینه زیاد به دنبال این کار باشد. این شهر در گذشته رابطه ای با شوروی دارد. این یکی از قدیمی ترین شهرهای روسیه است و تعداد n فعالیت برای گردشگران ارائه می دهد تا بتوانند بدون هیچ زحمتی از تعطیلات خود لذت ببرند.
مسکو نه تنها زیبا است، بلکه حتی یک شهر توسعه یافته است که تعداد چیزهایی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد تا آنها بتوانند احساس رضایت کنند. اما، پیشنهاد می شود برای اولین بار از این مکان دیدن کنید، سپس حتما در ماه آوریل برنامه ریزی کنید. به این دلیل است که مسکو در ماه آوریل واقعاً برای چشمان دلپذیر به نظر می رسد. همراه ما باشید برای نحوه گردش و سفر به مسکو در بهار و نوروز.

مسکو روسیه در نوروز

مسکو در نوروز

کارهایی که باید در ماه آوریل در مسکو انجام دهید

اگر می‌خواهید با خرید تور مسکو نوروز در ماه آوریل بدانید چه کاری انجام دهید، در اینجا چند فعالیت برای کشف پایتخت روسیه و آشنایی با تاریخ عمیق و معماری آن وجود دارد

گشت و گذار در شهر مسکو

برای کشف شهر به شیوه ای مناسب، همیشه پیشنهاد می شود که گشت و گذار را با اتوبوس دو طبقه انجام دهید. بنابراین، اگر قصد دارید در ماه آوریل به مسکو سفر کنید، حتما بلیط دو روزه اتوبوس را انتخاب کنید تا از منظره دیدنی های باورنکردنی از اتوبوس سقف باز لذت ببرید. در مجموع 9 ایستگاه در اطراف مسکو وجود دارد که همه گردشگران را به راحتی جذب می کند.
• می توان برنامه سفر شخصی خود را از گشت و گذار تهیه کرد تا بتواند بدون هیچ زحمتی همه مکان ها را به خاطر بسپارد.
• به بازدیدکنندگان پیشنهاد می شود که به جاذبه های اصلی مانند میدان سرخ، کلیسای جامع و باغ الکساندرا و غیره نگاهی بیندازند.
• گردشگران می توانند به راحتی در هر نقطه از زمان به بیرون بروند. او می تواند به راحتی از 9 ایستگاه خارج شود.
• از صدا استفاده کنید زیرا بهترین اطلاعات را در اتوبوس ارائه می دهد.
• بلیط ها برای یک یا دو روز اعتبار دارند.

گشت و گذار و پیاده روی در مسکو

گشت و گذار و تفریح در مسکو در نوروز

پیاده روی در شهر مسکو

با کمک راهنمای متخصص تور روسیه نوروز می توان مکان های دیدنی را پیدا کرد و تاریخچه ای که در آن قرار دارد را شناخت. هوای مسکو در ماه آوریل دلپذیر است، بنابراین مردم می توانند به راحتی از میدان سرخ، کرملین، مقبره لنین و همچنین کلیسای جامع سنت ریحان گنبدی پیازی و مکان های مختلف دیدن کنند. این مکان ها همه چیزهای مربوط به گذشته را بیان می کنند تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی چیزهای مختلف را بدانند. در این فعالیت پیاده روی شهری، یک گروه کوچک 10 نفره تشکیل شده است تا بتوانند به درستی از مکان لذت ببرند. حتی به ایجاد یک محیط شخصی کمک می کند تا مردم بتوانند به راحتی از آن لذت ببرند.
• یک راهنمای محلی با گروه کوچک همراه می شود تا اطلاعات کاملی در مورد مکان ها و تاریخچه به آنها بدهد.
• همه علاقه مندان به تاریخ می توانند به راحتی از راهنما چیزهای مختلف مربوط به گذشته و همچنین حکایات فراوان را بدانند. به این دلیل است که این راهنماها تمام اطلاعات مربوط به مکان های مختلف در مسکو را دارند.
• حتماً از جاذبه های برتر مسکو مانند کلیسای جامع سنت باسیل، تئاتر بولشوی و کرملین دیدن کنید.

دانستنی های سفر به مسکو

هزینه سفر به روسیه

مترو مسکو روسیه

چه چیزهایی را برای مسکو در نوروز همراه خود داشته باشیم

در ماه آوریل، دمای شهرها نه خیلی سرد یا نه خیلی گرم است. زمان مناسبی برای بازدیدکنندگانی است که می خواهند بدون هیچ زحمتی فعالیت های مختلف را انجام دهند. اما، باید مراقب لباسی بود که آنها باید حمل کنند. آیا به این فکر می کنید که در ماه آوریل در مسکو چه بپوشید؟ در اینجا لیستی از لباس هایی که باید در سفر به همراه داشته باشید آمده است:
کت ترنچ آستر
کاپشن های زمستانی
شلوار جین
5. پلیورهای پنبه ای و تاپ های آستین بلند
در زمان گشت و گذار، پیشنهاد می شود که فرد چکمه های مچ پا بلند یا کفش های ساپورت را انتخاب کند تا بتوانید مدت طولانی راه بروید و بتوانید تمام فعالیت ها را به راحتی انجام دهید.

وسایل مورد نیاز سفر به مسکو

لوازم مورد نیاز سفر به روسیه در بهار

تور روسیه نوروز

تور مسکو نوروز

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt