فستیوال های ترکیه در تابستان

فستیوال های ترکیه در تابستان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 مرداد ، 1401

فستیوال های ترکیه در تابستان【راهنما و تصاویر】

فستیوال های ترکیه در تابستان همچون جشنواره های موسیقی، فیلم، فرهنگی و خرید را که قرار است برگزار شوند را چرا در آن ها شرکت نکنید. مطمئنا از تعطیلات خود لذت می برید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

آیا می خواهید از تعطیلات خود در ترکیه بهره بیشتری ببرید؟ چرا بلیط بسیاری از جشنواره های موسیقی ، فیلم و فرهنگی را که تابستان امسال برگزار می شود رزرو نکنید! از آنجایی که فصل تابستان تقریباً در نوسان است ، وقت آن است که فصل تعطیلات خود را برنامه ریزی کنید و چرا این کار را در جشنواره های موسیقی بزرگ که در مقاصد مختلف تعطیلات برگزار می شود انجام ندهید. جشنواره های تابستانی در ترکیه برای همه سنین و سبک ها وجود دارد ، از راک گرفته تا پاپ ، جاز تا کلاسیک ، که تضمین می شود زیر ستارگان برگزار شود. ترکیه سالانه جشنواره ها و رویدادهای مختلفی را در طول سال ، از هنر و موسیقی گرفته تا ورزش و اوقات فراغت ، ارائه می دهد و اینها در سراسر کشور برگزار می شود. انتخاب های زیادی وجود دارد ، کجا می خواهید بروید؟ خوب ، در اینجا برترین جشنواره های تابستانی در ترکیه وجود دارد که به شما مسافران تور ترکیه لحظاتی بی نظیر را هدیه می دهد.

جشنواره معماری درب باز

اگر در ماه ژوئن از استانبول دیدن می کنید (که به هر حال زمان خوبی است!) ، مطمئناً باید از جشنواره سالانه معماری درب باز استفاده کنید. استانبول مملو از شگفت انگیزترین معماری است ، اما بیشتر آن معمولاً پشت درهای بسته است و برای عموم غیرقابل دسترسی است. با این حال ، در طول جشنواره درهای باز ، برخی از درهای بسته معمولاً باز می شوند و در داخل ساختمانهای مهم معماری و تاریخی قابل مشاهده هستند. درهای باز شامل مسجد اورتاکوی است که مستقیماً در بسفر واقع شده و بین سالهای 1854 تا 1856 ساخته شده است. این مسجد نمونه ای عالی از معماری عثمانی است.

مکان: استانبول 
زمان: ژوئن

جشنواره معماری ترکیه

فستیوال معماری ترکیه

جشنواره Chill-Out

مگر میشود تور استانبول در تابستان خریداری کرد و از جشنواره جیل اوت دیدن نکرد؟ این رویداد از دیگر فستیوال های ترکیه است که در دو مکان سرگرم کننده در ترکیه برگزار می شود. استانبول و بدروم ، جشنواره Chill-Out یک جشنواره تابستانی 2 روزه است که هر دو در کنار ساحل واقع شده اند. طرفداران رقص ، قطعات الکترونیکی و موسیقی خانگی این جشنواره با انرژی خوب را دوست خواهند داشت و بازدیدکنندگان جشنواره حتی سگ های خود را نیز با خود می آورند. جشنواره تابستانی محبوب در ترکیه از نام هایی مانند کریستین لوفلر ، نیکولا کروز و بلوند استقبال کرد: سال گذشته ، اما هنوز برنامه اعلام نشده است. در جشنواره فعالیت های مختلفی مانند یوگا و نقاشی وجود دارد.

کجا و کی: استانبول در ماه ژوئن و بدروم در ژوئیه

فستیوال موسیقی استانبول

جشنواره موسیقی استانبول یکی از طولانی ترین و محبوب ترین جشنواره های شهر است که بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جلب می کند. این جشنواره در سال 2016 با غنی بودن از موسیقی کلاسیک ، علاوه بر اپرا ، باله و موسیقی سنتی ترکی ، چهل و سومین سال خود را جشن می گیرد. جشنواره تابستانی معروف در ترکیه در بسیاری از مکان های شهر برگزار می شود و اغلب با دیگر رویدادهای تئاتری و موسیقی همزمان است ، بنابراین معمولاً چندین اتفاق همزمان برگزار می شود. در حقیقت ، جشنواره های فرهنگی دیگر در استانبول بیشتر تابستان برگزار می شود ، بنابراین حتی اگر در ماه ژوئیه به آنجا بروید ، می توانید این رویدادها را تجربه کنید.

زمان: ژوئن، جولای
مکان: استانبول

فستیوال موسیقی ترکیه

جشنواره معروف موسیقی در ترکیه

جشنواره جاز استانبول و جشنواره جاز بوزکادا (Bozcaada)

فستیوال جاز استانبول یا معروفترین فستیوال ترکیه که اکثرا در 29 ژوئن آغاز می شود و تا 18 ژوئیه در مکان های مختلف استانبول ادامه دارد. همراه با کشتی جاز در تنگه بسفر و اجرای موسیقی جاز در پارک های شهر ، کنسرت هایی نیز در عمارت های تاریخی عثمانی مانند کاخ فرییه و عمارت اسما سلطان برگزار می شود. جشنواره جاز بوزکادا، که از 19 تا 21 ژوئیه برگزار می شود ، فرصتی فوق العاده برای کشف این جزیره عجیب اژه در چاناککاله ارائه می دهد. اجرای موسیقی دانان برجسته جاز ترکیه در صومعه آیازما و همچنین کلاس های یوگا در پارک اطراف و قلعه بوتیک زیبا ، زنده می شود.

مکان: استانبول و بوزکادا
زمان: ژوئن/ژوئیه

فستیوال موسیقی جاز

فستیوال موسیقی جاز استانبول معروف ترین جشنواره تابستانی ترکیه

جشنواره کاس لیسیا

جشنواره سه روزه Kas Lycia در کاس ، در جنوب ترکیه ، در سواحل مدیترانه برگزار می شود. به هر حال تابستان یک مقصد گردشگری محبوب است ، اما این محبوب ترین جشنواره تابستانی در ترکیه برای خانواده هایی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرهنگ و میراث ترکیه در آغاز فصل پر جنب و جوش تابستان هستند ، ضروری است. علاوه بر اجراهای اپرا ، باله و نمایشگاه های هنری در سطح شهر ، می توانید رقص های محلی و بین المللی محلی را مشاهده کنید و این را با روزهایی در ساحل ، پارک آبی یا خرید سوغاتی ترکیب کنید.

کجا: کاس
زمان: ژوئن

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی

شاید باورش سخت باشد ، اما کشتی در واقع یکی از ورزش های محبوب ترکیه است! هر ساله مسابقات کشتی های زیادی در سراسر کشور برگزار می شود و هر کدام بسیار محبوب هستند و صدها رقبا و هزاران تماشاچی را به خود جذب می کنند ، اما مشهورترین و شناخته شده ترین مسابقه در شهر ادیرنه ، درست در مرز ترکیه با ترکیه است. این مسابقات خاص Kirkpinar نام دارد و در تاریخ غنی است ، که از سال 1346 در اینجا برگزار می شود! کشتی نفتی یک مسابقه عجولانه است که مردان در آن شلوار چرمی مشکی کوتاه می پوشند و خود را در روغن زیتون می ریزند. آنها سپس کشتی می گیرند ، با این هدف که حریف خود را به زمین بیاورند و آنها را در موقعیت خود نگه دارند. علاوه بر کشتی ، که بسیار دیدنی است ، جشن های دیگری نیز وجود دارد ، مانند موسیقی ، رقص و غذاهای افسانه ای ، بنابراین این بهترین جشنواره در ترکیه واقعاً یک معرفی عالی برای فرهنگ ترکیه است!

کجا: ادیرنه
زمان: ژوئن/ژوئیه

مسابقات بومی کشتی فرنگی در ترکیه

مسابقات بومی کشتی فرنگی در ترکیه

جشنواره راک زیتینلی Zeytinli

جشنواره راک Zeytinli مهمترین تجربه جشنواره موسیقی راک در ترکیه را ارائه می دهد. در ساحل اردو بزنید و از صبح تا شب به اجرای زنده موسیقی گوش دهید. در چهار روز ساحل Zeytinli در Akçay Balıkesir ، یک شهر تفریحی کمتر شناخته شده در اژه ، همه در جهان موسیقی راک در میان ده ها بازیگر اصلی اجرا می کنند در حالی که هزاران نفر در جمعیت تشویق می کنند.

مکان: ساحل Zeytinli در Akçay Balıkesir
زمان: ژوئن

سایر فستیوال های جذاب ترکیه

فستیوال گلدن پیگون یا کبوتر طلایی کوش آداسی

بهترین فستیوال ها و کنسرت های استانبول

جشنواره بالن سواری کاپادوکیا

جشنواره الکترونیک

جشنواره الکترونیک نیز در استانبول و شهر محبوب تعطیلات تابستانی چشمه برگزار می شود. این جشنواره در استانبول در پارک زندگی در ساریر در تاریخ 13-14 ژوئیه برگزار می شود و پس از آن از 12 تا 13 آگوست به ساحل تفریحی چشمه می رود.

سوالات متداول

بزرگترین جشنواره در ترکیه کدام است؟
جشنواره های مذهبی در ترکیه، مهمترین جشن مذهبی ماه رمضان (رمضان به زبان ترکی) است ، ماه مسلمانان در روز روشن از خوردن غذا ، نوشیدن آب و دخانیات خودداری می کنند

مهمترین جشن در ترکیه کدام است؟
روز جمهوری، بسیاری از مردم در ترکیه روز جمهوری را در 29 اکتبر با حضور در اجراها و شرکت در راهپیمایی های سنتی با پرچم و گروه های موسیقی جشن می گیرند. مصطفی کمال آتاتورک بنیانگذار جمهوری ترکیه روز جمهوری را مهمترین تعطیلات ترکیه اعلام کرد

برخی از جشنواره های محبوب در ترکیه کدامند؟
برخی دیگر میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 
نمایشگاه جهانی ازمیر
رمضان
کادیر گیسسی.
جشنواره های سکر و قربان.
جشنواره های رقص محلی
کشتی شتر.
جشنواره های موسیقی
راکین کک.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt