8 اپلیکیشن مسافرتی که بدون اینترنت کار می کنند

8 اپلیکیشن مسافرتی که بدون اینترنت کار می کنند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 آذر ، 1402

8 تا از بهترین اپلیکیشن های مسافرتی بدون نیاز به اینترنت

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
 

هنگام سفر ، مواقعی وجود دارد که خود را بدون دسترسی به اینترنت پیدا می کنید. پروازهای طولانی یا سفرهای اتوبوس در حومه اغلب باعث می شود تا چندین ساعت قطع ارتباط شوید.شاید در حال جابجایی بین مقاصد هستید و با سیم کارت کار نمی کنید ، یا به تازگی وارد کشور جدیدی شده اید و هنوز نتوانسته اید آن را خریداری کنید. البته ، این معمولاً زمانی است که شما به آن بیشتر نیاز دارید.حتی در این دنیای متصل به هم ، زمان های زیادی در جاده ها وجود دارد که نمی توانید آنلاین شوید. خبر خوب این است که ده ها از بهترین اپلیکیشن های آفلاین مسافرتی وجود دارد که با قطع شدن خط نجات اینترنت شما مفید خواهند بود. در اینجا 8 مورد از مفیدترین نمونه ها وجود دارد و بسیاری دیگر نیز بسته به نیاز شما وجود دارد. همه آنها حداقل در iOS و Android در دسترس هستند. 

حال در ادامه با بهترین اپ رزرو هتل و گردشگری و همچنین بهترین نرم افزارهای گردشگری بدون نیاز به اینترنت آشنا خواهید شد.

گوگل مپ (Google map)

اگرچه برنامه google map بیشتر به صورت آنلاین استفاده می شود ، اما دارای ویژگی آفلاین نیز می باشد. قبل از حرکت به مقصد ، نقشه کشوری را که می خواهید به حافظه داخلی یا کارت SD که می توانید در صورت عدم اتصال به اینترنت استفاده کنید بارگیری کنید. احتمالاً این برنامه رایگان را همگان در موبایلتان دارید که می تواند تعداد نامحدودی از نقشه های آفلاین را ذخیره کند. از آنجا که GPS به اینترنت متکی نیست ، این نقطه آبی جادویی همچنان به شما نشان می دهد که حتی در صورت قطع ارتباط نیز کجا هستید. 

اپ رایگان گوگل مپ

اپ مسافرتی گوگل مپ بدون نیاز به اینترنت

تریپیت (Tripit)

همه ایمیل های تأیید سفر خود را از رزرو هتل ، تأییدیه پرواز ، اجاره ماشین ، به plans@tripit.com ارسال کنید. سفر با آن به طور خودکار یک برنامه سفر از ایمیل های تأیید شما ایجاد می کند و هروقت به اینترنت متصل شوید بصورت خودکار آپدیت می شود.

Tripit سالهاست که وجود دارد و هنوز هم بهترین راه برای مدیریت برنامه سفر شما با یا بدون اتصال به اینترنت است. این برنامه می تواند ایمیل شما را برای رزروها و به روزرسانی های سفر نظارت کند - یا در صورت تمایل می توانید تأییدیه ها را به صورت دستی ارسال کنید - و برنامه هر زمان که به اینترنت متصل است به همگام سازی آخرین به روز رسانی ها ادامه می دهد.هتل ها ، پروازها ، کرایه اتومبیل و موارد دیگر همه در یک مکان ذخیره می شوند و این سرویس به طور خودکار یک برنامه سفر برای شما ایجاد می کند. 

نرم افزار سفر برای موبایل بدون نیاز به اینترنت

نرم افزار سفر برای موبایل بدون نیاز به اینترنت

هیر وی گو (Here WeGo)

این برنامه در اصل توسط نوکیا توسعه داده شد ، Here WeGo احتمالاً بهترین برنامه ناوبری آفلاین است. بر خلاف Google Maps ، می تواند مسیرهایی را برای پیاده روی ، دوچرخه سواری و حمل و نقل عمومی حتی در حالت آفلاین ارائه دهد و بارگیری داده های نقشه برای کل مناطق یا کشورها بسیار ساده است.
دستورالعمل ها به طور کلی دقیق هستند. با این حال ، هنگامی که آفلاین هستید ، داشتن آدرس دقیق مکانی که می خواهید کمک کند ، و نه فقط یک نام. همچنین ، به شرایط ذخیره سازی این برنامه توجه کنید زیرا اگر می خواهید نقشه های چندین کشور را بارگیری کنید ، به فضای زیادی در تلفن خود نیاز دارید.

تریپوسو (Triposo)

Triposo بیشتر یک برنامه برای راهنمای سفر است. این اطلاعات را از وب سایت های محبوب مانند ویکی پدیا دریافت می کند و به شما امکان می دهد همه آنها را بصورت آفلاین دسترسی پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بسته مقصد تعطیلات خود را در حالی که به اینترنت دسترسی دارید بارگیری کنید ، و سپس می توانید به تمام اطلاعات و راهنمای کامل سفر حتی در صورت عدم اتصال به اینترنت دسترسی پیدا کنید.

راهنمای سفر الفبای سفر

راهنمای سفر به آنتالیا

راهنمای سفر به وارنا بلغارستان

تریپ هوپو (TripHopo)

این یک برنامه برنامه ریز سفر رایگان است که سفر شما را شخصی می کند. منافع ، بودجه ، مقصد خود را در نظر بگیرید و بهترین برنامه سفر را که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای شما طراحی شده است ، ارائه می دهد. Triphobo فقط یک برنامه سفر شخصی ایجاد نمی کند ، همچنین رزرو هتل ها و فعالیت هایی را که می توان در آن منطقه خاص انجام داد به علاوه زمان بازدید ، زمان اقامت در آنجا و موقعیت مکانی روی نقشه ارائه می دهد. Triphobo یک برنامه برنامه ریزی سفر است که دارای یک ماشین حساب نیز می باشد تا به شما کمک کند با استفاده از اطلاعات ارائه شده ، میزان هزینه سفر خود را محاسبه کنید.در مجموع می توان گفت یکی از بهترین سایت های گردشگری خارجی در کنار تریپ ادوایزر نیز می باشد.

اپلیکیشن‌ مسافرتی که می‌توان بدون اینترنت از آن استفاده کرد

از اپلیکیشن های پرکاربرد در سفر بدون نیاز به اینترنت 

گوگل ترنسلیت (Google translate)

اگر به کشور دیگری سفر می کنید و احساس می کنید ممکن است در قسمت زبان به کمک احتیاج داشته باشید، اپلیکیشن مورد نیاز برای سفرتان Google Translate است. شما می توانید به صورت آفلاین نیز به آن دسترسی داشته باشید و فقط کلماتی را که می خواهید ترجمه کنید تایپ کنید یا فقط دوربین تلفن خود را به سمت کلماتی که می خواهید معنی آنها را بدانید ، نشان دهید.

اونزامپ (Avenza Maps)

برنامه Avenza Maps برای کار نیازی به اتصال به اینترنت ندارد ، به این معنی که از فناوری GPS برای مکان یابی کاربران و راهنمایی آنها در محیط اطراف خود استفاده می کند.Avenza Maps دارای ویژگی است که به کاربران امکان می دهد نقشه هایی را که استفاده کرده اند ذخیره کنند. آنها می توانند بازیابی شوند ، بنابراین اگر تصمیم به بازبینی مجدد مکانی دارید ، نقشه ها قبلاً بارگیری شده و برای شما ذخیره می شوند

اپلیکیشن آفلاین سفر

از بهترین اپلیکیشن های آفلاین سفر

پاکت (Pocket)

Pocket بسیار شبیه به Triposo است. این به شما امکان می دهد تمام اطلاعاتی را که در مورد مقصد سفر خود نشانه گذاری یا ذخیره کرده اید ذخیره کنید- از گزینه های هتل تا رستوران ها ، که می توانید حتی در سفر نیز به آنها دسترسی پیدا کنید.  هر زمان که قصد سفر دارید ، به ناچار اطلاعات زیادی در مورد مقصد مورد نظر خود ذخیره خواهید کرد - توصیه های رستوران ، مکان های رفتنی ، اطلاعات ناوبری و موارد دیگر. برای اطمینان از دسترسی آفلاین به همه ، افزونه و برنامه مرورگر Pocket را نصب کنید.با یک کلیک یا ضربه زدن صفحه وب فعلی شما ذخیره می شود و سپس برنامه هر زمان که اتصال WiFi دارد همه چیز را به طور خودکار همگام سازی می کند. همه اطلاعات ذخیره شده در تلفن شما در هر کجا و هر زمان که به آن نیاز دارید در دسترس می ماند. برنامه Pocket همچنین یک ابزار عالی برای ذخیره سرگرمی از Youtube ، مقالات خبری از Vox و نیویورک تایمز و حتی تصاویر جالبی از توییتر و Reddit است.

سوالات متداول

از چه برنامه ناوبری بدون اینترنت کار می کند؟
Google Maps قطعاً مشهورترین و محبوب ترین برنامه نقشه است و به طور پیش فرض برای اکثر گوشی های اندرویدی ارائه می شود. همچنین شامل یک ویژگی ناوبری آفلاین است ، اما در مقایسه با سایر برنامه های موجود در این لیست کمی محدود است. شما فقط مجاز به ذخیره یک منطقه آفلاین به مساحت 120،000 کیلومتر مربع هستید 

آیا می توان از GPS بدون اتصال به اینترنت استفاده کرد؟ 
آره. در هر دو تلفن iOS و Android ، هر برنامه نقشه برداری می تواند موقعیت مکانی شما را بدون نیاز به اتصال به اینترنت ردیابی کند.
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt