تنبل ترین کشورهای جهان کدامند

تنبل ترین کشورهای جهان کدامند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 مرداد ، 1400

تنبل ترین کشورهای جهان کدامند؟【لیستی از تنبل ترین مردم دنیا】

تنبل ترین کشور جهان کدام است؟ سخت کوش ترین مردم دنیا چطور؟ مطمئنا دانستن فعال ترین و تنبل ترین مردم جهان در این بخش شما را متعجب می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ما در اعماق درون خود تنبل هستیم و وقتی پای تنبلی به میان می آید ، همه خود را تنبل ترین موجودات روی کره زمین می دانیم. اما طبق بررسی های انجام شده این تحقیقات آمارهای جالب را درباره تنبل ترین مردم جهان نشان میدهد که کمی بهم شباهت دارند.

اما از نظر شما تنبل ترین کشور جهان کدام هستند؟ حدستان چیست؟

یافته ها نشان داده است که در سال 2016 ، حدود یک چهارم از همه بزرگسالان - یا 1.4 میلیارد نفر - فعالیت کافی نداشتند و آنها را در معرض 'خطر ابتلا یا تشدید بیماریهای مرتبط با بی تحرکی' قرار می داد. این شامل شرایطی مانند دیابت نوع و برخی از سرطان ها می شود.فعال بودن توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) به عنوان انجام حداقل 75 دقیقه فعالیت شدید در هفته ، 150 دقیقه فعالیت متوسط ​​یا ترکیبی از این دو تعریف شده است. با استفاده از این تعریف ، تنبل ترین کشور کویت بود ، جایی که 67 درصد مردم فعالیت کافی در هفته نداشتند. ساموآ آمریکایی با 53.5 درصد دوم و عربستان سعودی ، عراق و برزیل در رتبه های بعدی قرار دارند.

جذابترین ها را در اینجا بخوانید

بی ادب ترین و باادب ترین کشورهای جهان

توریستی ترین و زیباترین کشورهای جهان

لیست کشورهای جهان

لیست 10 تا از تنبل ترین کشورهای دنیا

  1. کویت (67 درصد فعالیت کافی در هفته انجام نمی دهند)
  2. ساموآ آمریکایی (53.4 درصد)
  3. عربستان (53 درصد)
  4. عراق (52 درصد)
  5. برزیل (47 درصد)
  6. کاستاریکا (46.1 درصد)
  7. قبرس (44.4 درصد)
  8. سورینام (44.4 درصد)
  9. کلمبیا (44 درصد)
  10. جزایر مارشال (43.5 درصد)

ایالات متحده در رتبه 143 قرار دارد و تنها 40 درصد از بزرگسالان آن به اندازه کافی ورزش نمی کنند. و انگلستان نیز به همین ترتیب بد بود و در رتبه 123 با 35.9 درصد از کشور به اندازه کافی کار نکرد. اوگاندا کشوری بود که بهترین کار را انجام داد ، زیرا تنها 5.5 درصد از مردم در هفته ورزش کافی انجام نمی دادند. پس از آنها موزامبیک ، لسوتو ، تانزانیا و نیوئه قرار گرفتند.

توریست تنبل

تنبل ترین توریست ها کدام هستند؟

10 تا از سخت کوش ترین کشورهای جهان

  1. اوگاندا (5.5 درصد)
  2. موزامبیک (5.6 درصد)
  3. لسوتو (6.3 درصد)
  4. تانزانیا (6.5 درصد)
  5. نیوئه (6.9 درصد)
  6. وانواتو (8 درصد)
  7. توگو (9.8 درصد)
  8. کامبوج (10.5 درصد)
  9. میانمار (10.7 درصد)
  10. توکلو (11.1 درصد)

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که نتایج آنها نشان می دهد تلاش جهانی برای کاهش 10 درصدی فعالیت بدنی در سال 2025 'در مسیر درست نیست'. آنها خاطرنشان کردند که فعالیت بدنی به ویژه در کشورهای کم درآمد و فقسر زیاد است و زنان تمایل به فعالیت کمتری نسبت به مردان دارند. با این حال WHO از مردم می خواهد حداقل 150 دقیقه ورزش متوسط ​​در هفته مانند دوچرخه سواری یا پیاده روی سریع یا 75 دقیقه ورزش شدید مانند دویدن انجام دهند.

دیگر تحقیقات بدست آمده درمورد تنبل تربن مردم جهان 

محققان دانشگاه استنفورد در ایالات متحده تلفن های هوشمند 717،000 نفر را در 111 کشور ردیابی کردند. گفته می شود که این بزرگترین مطالعه در مورد جنبش انسان است. نتایج نشان داد که انگلیسی ها نسبت به سایر کشورها با میانگین 5444 قدم در روز نسبتاً فعال هستند ، در حالی که اندونزی با متوسط ​​3513 قدم در روز کمترین فعالیت را دارد. هنگ کنگ با 6880 پله از موقعیت فعالترین کشور برخوردار است. از طرف دیگر ، هند با متوسط ​​4500 قدم در روز جز هیچ کشوری فعال نیست.

مردم ایالات متحده به طور متوسط ​​روزانه 4774 قدم پیاده روی می کنند اما تفاوت زیادی بین تنبل ترین و فعال ترین جمعیت وجود دارد. این نشان دهنده میزان بالای چاقی در این کشور است. سوئد ، جایی که تفاوت بین غیرفعال ترین و فعال ترین جمعیت زیاد نیست ، میزان چاقی پایینی دارد. طراحی یک شهر همچنین بر سطح سلامت و چاقی تأثیر می گذارد. جاهایی که راه رفتن راحت تر است دارای سطح چاقی پایینی هستند. شهرهای دوستدار پیاده مانند نیویورک جمعیت فعال تری دارند. محققان به این نتیجه می رسند که برنامه ریزی شهری می تواند بر فعالیت بدنی مردم تأثیر زیادی بگذارد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt