هزینه های سفر به کانادا

هزینه های سفر به کانادا

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 شهریور ، 1400

هزینه های سفر به کانادا

کانادا، دومین کشور بزرگ جهان، سرزمینی که تنوع فوق العاده ای از فرهنگ، تاریخ و همچنین جاذبه های طبیعی که امروزه هرکسی از اقصی نقاط دنیا دوست دارد این سرزمین را از نزدیک مشاهده کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

راهنمای سفر به کانادا

کانادا، دومین کشور بزرگ جهان، سرزمینی که تنوع فوق العاده ای از فرهنگ، تاریخ  و همچنین جاذبه های طبیعی و ساخته شده توسط بشر پیدا خواهید کرد.
رشته کوههای مرتفع، فلات های پراکنده، مناطقی مانند کویر، دره های جنگلی، دریاچه های خیره کننده، چمنزارهای به ظاهر بی پایان، شهرهای مدرن و همچنین مجموعه ای فوق العاده از گیاهان و جانوران در این سرزمین وجود دارد. ناگفته نماند، تقریباً در هر شهر و شهر کشور، یک تیم هورتونز (فروشگاه دوست داشتنی قهوه و پیراشکی کانادا وجود دارد که به نام تیم هاکی بازیکن فقید NHL تیم هورتون نامگذاری شد).
خواه مایل باشید وقت خود را به کوهپیمایی در راکی ​​ها، یادگیری تاریخ دریایی سواحل شرقی و یا گشت و گذار در شهرهای جهانی تورنتو، مونترال و ونکوور بگذرانید، این کشوری است که هر مسافر چیزی دلخواه خود پیدا می کند.اگر قصد سفر به کانادا را دارید ، ممکن است نگران بودجه سفر خود باشید زیرا کانادا دقیقاً به عنوان یک مقصد ارزان شناخته نمی شود. اما ناامید نشوید زیرا در این جا قصد داریم هزینه سفر به کانادا با هواپیما را به صورت کامل بگوییم و در نهایت بتوانید مبلغ قابل توجهی را پس انداز داشته باشید.

شرایط سفر به کانادا

راهنمای پرکردن فرم ویزای کانادا

اطلاعات جامع وقت سفارت کانادا در استانبول

واحد پول کانادا

گر به کانادا سفر می کنید ، دانستن کمی درمورد پولی که هنگام حضور در آنجا استفاده می کنید مفید است. کل کانادا از دلار کانادا (CA $ یا CAD) استفاده می کند. اسکناس ها یا اسکناس های بانکی کانادا معمولاً در اسکناس های 5 دلاری ، 10 دلار ، 20 دلار، 50 دلار و 100 دلار موجود است.

واحد پول کانادا

اسکناس های رایج در کانادا

هزینه اقامت در کانادا

اقامت در کانادا احتمالاً باید حدود نیمی از هزینه های روزانه شما را تأمین کند. این کشور طیف گسترده ای از هاستل، خوابگاه، اجاره تعطیلات تختخواب و صبحانه و هتل دارد، از جمله اکثر مارک های بین المللی مانندHoliday Inn ، Sheraton  Hilton  Four Seasons و ...
برای صرفه جویی در هزینه های اقامت می توان خوابگاه ها، خوابگاه های دانشگاه (که صرفه جویی خوبی در هزینه ها هستند، به خصوص در تابستان که دانشجویان خارج از خانه هستند)، اردوگاه ها، متل ها و هتل های ارزان قیمت (2 ستاره)  مانند Super 8 و Days Inn (هر دو بخشی از برند Wyndham Worldwide) ، Travelodge یا مسافرخانه راحتی. این گزینه های اقامتی متوسط ​​گاهی اوقات شامل صبحانه می شود و هزینه آن برای هر شب بین 25 تا 100 دلار را انتخاب کرد.
متل های خارج از شهرهای بزرگ اغلب اتاق هایی با قیمت کمتر از 100 دلار در هر شب ارائه می دهند.
اجاره های تعطیلات اگرچه قیمت بالایی دارند اما فرصتی عالی برای صرفه جویی در هزینه صرف غذا در رستوران، پارکینگ، وای فای و سایر هزینه هایی که در هتل می پردازید ، فراهم می کنند.
هتل ها و تختخواب و صبحانه های میان برد (3 یا 4 ستاره) در کانادا در محدوده 100 تا 250 دلار برای شهرهای بزرگ و کمتر در شهرها یا شهرهای کوچکتر اجرا می شوند. قیمت هتل ممکن است شامل صبحانه باشد.
محل اقامت لوکس شامل استراحتگاه ها، هتل های سطح بالا، اقامتگاه ها و صبحانه های تختخواب و صبحانه (4 یا 5 ستاره) است که می تواند از 200 تا 500 دلار + متغیر باشد. این هتل ها ممکن است صبحانه داشته باشند یا نداشته باشند. بسیاری از قیمت های اقامتگاه حداقل شامل یک وعده غذایی می شود.
به یاد داشته باشید که مالیات در محدوده 18 درصد به صورتحساب هتل شما اضافه می شود، بنابراین اقامت 100 دلاری در هتل در واقع نزدیک به 120 دلار است.

اقامت در هتل های لوکس کانادا

هتل لاکچری در کانادا

هزینه حمل و نقل در کانادا

مهم ترین موضوع در این مورد قیمت بلیط هواپیما کانادا می باشد. هزینه های حمل و نقل می تواند در کانادا بسیار زیاد باشد. به خصوص با توجه به کشور بسیار گسترده، عبور از آن می تواند هزینه های بلیط هواپیما، بلیط قطار یا گاز باشد. اکثر مردم سفر خود به کانادا را محدود می کنند و فقط مناطق خاص جغرافیایی مانند ساحل غربی ، منطقه تورنتو، نیاگارا، یا مونترال کبک و یا ساحل شرقی را مشاهده می کنند.
بیشتر افراد هنگام مراجعه به کانادا اتومبیل کرایه می کنند زیرا این امر انعطاف پذیری زیادی را برای آنها فراهم می کند و هزینه حمل و نقل نسبتاً زیاد است. اگر می توانید بازدید خود را در یک شهر بزرگ ، مانند تورنتو یا مونترال شروع یا به پایان برسانید ، ماشین معمولاً غیرضروری است.
کانادایی ها از قطار به همان روشی که اروپایی ها استفاده می کنند، استفاده نمی کنند. بلکه، یک سیستم قطار ملی وجود دارد، اما مقصد، ارتباطات و نظم آن خصوصاً با توجه به هزینه های زیاد زیاد نیست. با این وجود، قطار VIA راهی آرامش بخش ترین و دیدنی ترین مناطق برای جابجایی در کانادا است و از طریق آن دسترسی به WiFi رایگان می بشد.
اتوبوس ها قطعاً ارزان ترین راه برای انجام یک سفر طولانی هستند اما البته نکته منفی این است که به سرعتی قطار نیستند. Megabus یک خط اتوبوس است که خدمات و تخفیف را در جنوب انتاریو و کبک ارائه می دهد. همه اتوبوس ها وای فای رایگان دارند و کرایه ها می توانند به اندازه چند دلار در ساعت مسافرت باشند.
تاکسی راهی سریع برای گشت و گذار در شهرهای بزرگ است ، اما هرچه روستایی تر باشید کمتر در دسترس است. هزینه های تاکسی معمولاً با کنتور تعیین می شود مگر در مواردی که از فرودگاه های بزرگ قیمت های ثابت وجود دارد.

  • تاکسی در کانادا با نرخ ثابت حدود 3.50 دلار شروع می شود و پس از آن برای هر کیلومتر 1.75 تا 2 دلار هزینه می شود. Uber و Lyft نیز به راحتی در دسترس هستند.
  • هزینه اجاره اتومبیل روزانه در کانادا: 30 تا 75 دلار.
  • هزینه برگشت بلیط قطار VIA قطار تورنتو به مونترال: 100 تا 300 دلار.
  • بلیط هواپیما یک طرفه از تورنتو به ونکوور 220 تا 700 دلار.
  • هزینه قطار مسافربری از همیلتون به تورنتو (حدود 1.5 ساعت) 12.10 دلار است.
  • راه آهن سبک از فرودگاه بین المللی ونکوور به مرکز شهر ونکوور (30 دقیقه) 7 تا 10 دلار هزینه دارد.

حمل و نقل عمومی در کانادا

حمل و نقل عمومی در تورنتو کانادا

    هزینه غذا در کانادا

    هزینه های غذا در کانادا اندکی گران تر از ایالات متحده است، بخشی از این مالیات 10 تا 15 درصد است که در پایان غذا به صورتحساب رستوران شما اضافه می شود. قیمت های ذکر شده در منو معمولاً قبل از کسر مالیات هستند. این بدان معناست که اگر یک برگر 10 دلاری سفارش دهید، صورتحساب شما بسته به استان ، چیزی در حدود 11.30 دلار خواهد بود. سپس 2 دلار دیگر برای نکته اضافه می کنید، بنابراین کل هزینه 13.30 دلار است.
    بازارهای غذای تازه و سوپرمارکت های روباز در فضای باز فرصتی را برای خرید کرایه محلی و صرفه جویی در هزینه های صرف غذا برای رستوران ارائه می دهند.

    • صبحانه در یک ناهارخوری: 15 دلار.
    • قهوه در استارباکس: 3 تا 7 دلار.
    • شام برای دو نفر در رستوران غذاخوری خوب: 200 دلار +

    در حالی که قیمت غذا در کانادا می تواند متفاوت باشد ، متوسط ​​هزینه غذا در کانادا 42 دلار CA در روز است. بر اساس عادت هزینه مسافران قبلی ، هنگام صرف یک وعده غذایی متوسط ​​در کانادا باید حدود 17 دلار CA برای هر نفر هزینه شود. قیمت صبحانه معمولاً کمی ارزانتر از ناهار یا شام است. قیمت غذا در رستوران های نشسته در کانادا اغلب بیشتر از قیمت فست فود یا قیمت غذاهای خیابانی است

    چگونه برای خوراک هزینه کمتری پرداخت کنیم؟

    برای اینکه هزینه های مواد غذایی خود را در کانادا به حداقل برسانید ، از خرید در سوپرمارکت های کوچک محلی خودداری کنید (به عنوان مثال فروشگاه در دریاچه لوئیز بسیار گران است). از طرف دیگر ، اگر می خواهید از صاحبان فروشگاه های محلی حمایت کنید ، بهتر است به جای خرید در یک زنجیره بزرگ ، از فروشگاه های محلی خرید کنید ...

    خوراک معروف در کانادا

    غذا و خوراکی های معروف در کانادا

    سرگرمی و جاذبه ها ، هزینه های نمونه در کانادا

    • بلیط های سینما: 12 تا 18 دلار.
    • هزینه ورودی معمولی موزه: 12 تا 22 دلار.
    • هزینه ورودی پارک موضوعی Wonderland کانادا بدون مالیات (شامل سواری ، اما بدون پارکینگ یا غذا): 39.99 دلار (برای پس انداز با این نرخ خرید آنلاین کنید).
    • گشت و گذار در تماشای نهنگ (3 ساعت): 50 تا 120 دلار ، بسته به اندازه قایق و تعداد مسافران.

    بسیاری از شهرهای بزرگ کانادا دارای گذرگاه جاذبه هستند که اگر در یک بازه زمانی خاص از تعدادی از جاذبه ها بازدید کنید ، در هزینه شما صرفه جویی می کند.

    • پارکینگ 3 تا 10 دلار در هر ساعت یا 25 دلار در روز. هتل های شهرهای بزرگ برای پارک ماشین شما روزانه حدود 45 دلار هزینه می گیرند.
    • کارت اسکی بزرگسالان برای یک روز در ویستلر: 139 دلار ، کارت اسکی بزرگسالان برای یک روز در کوه Tremblant: 99 دلار.

    دیدنی های کانادا

    دریاچه پیتو کانادا، از جاذبه های دیدنی این سرزمین

      خرج تصادفی در کانادا

      همیشه ایده خوبی است که برای هزینه های تصادفی کمی بیشتر در بودجه خود داشته باشید. چه برای تهیه برخی سوغاتی ها برای بردن به خانه ، خودتان را با یک وعده غذایی یا فعالیت خاص تدارک ببینید ، یا فقط درصورت نیاز به هزینه غیر منتظره. من توصیه می کنم حداقل 100 دلار در اختیار داشته باشید تا به صورت تصادفی پول خرج کنید.

      سایر هزینه های سفر

      هزینه های سفر به پاریس فرانسه

      هزینه های سفر به استانبول

      هزینه های سفر به آلمان

      6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt