جزیره بورا بورا کجاست

جزیره بورا بورا کجاست

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 شهریور ، 1399

جزیره بورا بورا کجاست

اگر به دنبال کشف یک قطعه واقعی از بهشت هستید، در این بخش با ما همراه باشید تا جزیره بورا بورا را بشناسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ممکن است کلمه "یک قطعه از بهشت روی زمین" را بارها شنیده باشید. به این شکل که هرکسی هر شهر یا کشور زیبایی را که می بیند به آن مکان، این لقب را می دهد. اما دراین بخش قصد داریم تا به شما یک نقطه بر روی کره زمین را معرفی کنیم تا تمامی آن چه که با نام یک تکه از بهشت تصور می کردید، را کاملا در ذهن خود پاک کنید و آن قطعه واقعی را کشف کنید.

bora bora

هتل های بورا بورا

نام این قطعه از بهشت چیست و کجاست؟

در جنوب اقیانوس آرام بین در قاره آمریکا و استرالیا بهشتی گمشده با نام جزیره بورا بورا وجود دارد که تحت سیطره فرانسه می باشد. جزیره بورا بورا در 240 کیلومتری شمال غرب تاهیتی قرار دارد و در واقع بزرگ‌ ترین جزیره کشور پلینزی فرانسه با مساحت 30.55 کیلومتر مربع است. امروزه این جزیره یک مقصد محبوب به ویژه برای افراد ثروتمند می باشد که قصد دارند در لاکچری ترین هتل ها اقامت کنند و لحظات تکرار نشدنی در یکی از زیباترین نقاط کره زمین تجربه کنند. جالب است که بدانید برای افراد محلی بورا بورا این منطقه یک جزیره مقدس است؛ زیرا که بر طبق باور و افسانه‌های محلی، جزیره بورا بورا اولین جزیره‌ای بود که از دریا برخاسته شده است.

آب های جزیره بورا بورا

سفر با تور جزیره بورا بورا

جزیره بورا بورا توسط چه کسی کشف شد؟

جزیره بورا بورا که به عنوان یکی از زیباترین جزایر دنیا نامیده شده است، برای نخستین بار در سال 1722 توسط کاوشگر هلندی یعنی Jacob Roggeveen کشف شده و تا سال 1888 یک پادشاهی مستقل بود و آخرین ملكه آن Teriimaevarua سوم نام داشت.

دیگر سواحل زیبا در دنیا را با رجوع به مطالب زیر بشناسید

آشنایی با سواحلی که تنها در نقاشی ها دیده اید

سفر به مارماریس 

چرا بورا بورا را یکی از زیباترین جزایر دنیا می نامند؟

جزیره بورا بورا توسط صخره‌های مرجانی شگفت انگیز و یک مرداب بهشتی محافظت‌شده و دارای آب‌های زلال دست ‌نخورده می‌باشد. شفافیت آب آن به گونه ای است که امکان تماشای طبیعت و حیوانات آبزی از سطح دریا وجود دارد. جالب است که بدانید در سال 2013 با اعلام CNN ساحل ماتیرا (matira) جزیره بورابورا در بین 10 ساحل زیبای دنیا قرار گرفت.

جزیره زیبای بورا بورا

عکس های جزیره بورا بورا

نحوه سفر به جزیره بورا بورا

برای سفر به این جزیره باید از تاهیتی به بورا بورا پروازی انجام داد که معمولا حدود 50 دقیقه زمان می برد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان امکان خستگی مخصوصا در طول پرواز برایتان وجود ندارد، زیرا در ابتدا از روی چند جزیره خارق العاده عبور می کنید و سپس در زیباترین محلی که یک فرودگاه می‌تواند در آن ساخته شود فرود می آیید. جالب است که بدانید وقتی از هواپیما خارج می شوید آب‌های زلال این جزیره را مشاهده خواهید کرد.
لازم به ذکر است که پس از رسیدن به فرودگاه، شما می بایست سوار یک کشتی رایگان شده و به روستای وایتاپه که روستای اصلی جزیره بورا بورا است، سفر کنید. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که درست در روبری محلی که کشتی فرودگاه شما را در وایتاپه پیاده می‌کند، یک مرکز اطلاعاتی توریستی وجود دارد که میتوان یک راهنمای رایگان جزیره بورا بورا را دریافت کرد.

فرودگاه بورا بورا

چگونه به بورا بورا برویم

دانستنی های جالب از جزیره بورا بورا

  1. در دهه 1940 در جریان جنگ جهانی دوم این جزیره به عنوان پایگاه آمریکا و محل استقرار بیش از 5000 سرباز این کشور بوده است.
  2. در جزیره بورا بورا هیچ حیوان از جمله مار سمی و حشره موذی وجود ندارد.
  3. معروف ترین سوغاتی این جزیره، مرواریدهای تیره رنگ می باشد.
  4. درخت روح (BanyanBanian) در 5 دقیقه ای روستای وایتاپه قرار دارد. که جیمز کامرون کارگردان معروف هالیوودی پس از مشاهده این درخت در طول سفر خود به بورا بورا برای ساختن فیلم آواتار الهام گرفته است.
  5. یکی از محبوترین تفریحات مسافران جزیره بورا بورا، پیاده روی و دوچرخه سواری در اطراف جزیره می باشد.
  6. این جزیره دارای دو فصل بوده که فصل تابستان آن از نوامبر تا آوریل می باشد و اغلب هوا ابری و بارانی بوده و فصل زمستان در این جزیره فصل خشک است، که دمای هوا کمی پایین تر است و بارش باران به ندرت اتفاق می افتد.
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt