پیوستن شرکت های هواپیمایی به ERA برای جبران اثرات فاجعه آمیز ویروس کرونا

پیوستن شرکت های هواپیمایی به ERA برای جبران اثرات فاجعه آمیز ویروس کرونا

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 اردیبهشت ، 1399

پیوستن شرکت های هواپیمایی به ERA برای جبران اثرات فاجعه آمیز ویروس کر

9 شرکت هواپیمایی اروپا به ERA (انجمن هواپیمایی منطقه ای اروپا) پیوستند تا در این مواقع بی سابقه برای اقدامات استثنایی آماده باشند و اطمینان داشته باشند که حمل و نقل هوایی زنده خواهد ماند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

9 شرکت هواپیمایی اروپا به ERA (انجمن هواپیمایی منطقه ای اروپا) پیوستند تا در این مواقع بی سابقه برای اقدامات استثنایی آماده باشند و اطمینان داشته باشند که حمل و نقل هوایی زنده خواهد ماند. شرکت های هواپیمایی معتقدند این کار در بازسازی اقتصاد جدید اروپا به محض حرکت به سمت بهبودی، نقش اساسی دارد.
اعضای جدید هواپیمایی شامل: شرکت هواپیمایی ارمنستان، هواپیمایی مدیترانه، قبرس ایرویز،ایلین ایر، گرجستان ایرویز، Orange2Fly ،Sevenair ،Stobart Air و Western Atlantic می باشند. مرزها همچنان بسته می باشند و هواپیماها در سرتاسر جهان زمین گیر شده اند. با اطلاع از این موضوع، نه شرکت هواپیمایی به منظور استفاده از صدای جمعی قدرتمند خود به انجمن های هواپیمایی ERA پیوسته اند و تعداد اعضای این شرکت هواپیمایی را به 61 شرکت رسانده اند.

هواپیمای هواپیمایی ارا

مونتسرات باریگا، مدیرکل ERA، می گوید: "وضعیت به گونه ای است که نه تنها در طول عمر ما بلکه در تاریخ صنعت هواپیمایی نیز شاهد آن نبوده ایم. در چنین مواقعی باید برای اطمینان از آینده خود و حمل و نقل هوایی در سطح جهان، با هم متحد شویم. ما خوشحالیم که از ورود شرکت های هواپیمایی جدید در ERA استقبال کنیم و می دانیم با همکاری و اتحاد شانس بهتری برای زنده ماندن در این مواقع چالش برانگیز داریم. اروپا باید بداند که حمل و نقل هوایی در بهبود اقتصاد آن نقش مهمی خواهد داشت و این ارتباط در هفته ها و ماه های آینده با فراهم آوردن راهکارهای حیاتی امری مهم خواهد بود. "

نظرات اعضای جدید هواپیمایی ERA

Stobart Air از پیوستن به ERA، به ویژه در این موقعیت بسیار خوشحال است. Stobart Air اعلام کرد که اکنون بیش از هر زمان دیگر این که بخشی از یک اتحادیه قوی و متحد و نماینده اصلی خطوط هوایی منطقه و شرکای هواپیمایی اروپا باشیم بسیار مهم است. Stobart Air مشتاقانه منتظر است تا به عنوان یک عضو فعال ERA فعالیت خود را آغاز کند و چالش های پیش روی صنعت را برطرف کند.
قبرس ایرویز: ما هیجان زده ایم که به خانواده ERA پیوستیم. ERA نماینده جامعه هواپیمایی اروپا است و از حمایت های اساسی و منافع اعضای آن حمایت می کند. ما مشتاقانه تلاش می کنیم تا با همکاری کنیم و مسائل و چالشهای صنعت هواپیمایی اروپا را حل کنیم.
Western Atlantic: ما خوشحالیم که در شرایط نامساعد و روبرویی با COVID-19 به ERA ملحق شده و برنامه و صدای مشترکی را برای صنعت حمل و نقل هوایی در اروپا فراهم می کنیم."

هواپیمای ویرجین آتلانتیک

جورجیا ایرویز: هواپیمایی گرجستان از عضویت در ERA بسیار خوشحال است و ما از فعالیت ها، درک چالش ها و مسائل روزانه هواپیمایی و پشتیبانی های این سازمان قدردانی می کنیم. صنعت حمل و نقل هوایی در سراسر جهان رشد کرده و با این مسئله میزان کار برای شرکتهای هواپیمایی نیز افزایش می یابد. این صنعت بسیار حساس و چالش برانگیز بوده و در عین حال یک صنعت بسیار جالب و پویا است. هواپیمایی گرجستان در تیم مدیریت اصلی خود دارای هوانوردان واقعی و با عشق و علاقه به حمل و نقل هوایی است و مشتاقانه می خواهد دانش و تجربه خود را با متخصصان حمل و نقل هوایی در این سازمان به اشتراک بگذارد.
هواپیمایی مدیترانه: ما از پیوستن به ERA خوشحال هستیم چرا که این امر فرصتی به ما می دهد تا با سایر شرکتهای هواپیمایی و مؤسسات به عنوان بخشی از فعالیتهای کلیدی شبکه خود همکاری کنیم، تجربیات را به اشتراک بگذاریم و از یکدیگر یاد بگیریم. هواپیمایی مدیترانه به عنوان بخشی از این انجمن، یک صدای جمعی و قدرتمند را دارد و نماینده ای از مشاغل مختلف است و از منافع مشترک و ترویج صنعت بازارهای هوایی منطقه ای اروپا به خصوص در شرایط فعلی که کل جهان با COVID-19 درگیر است، محافظت می کند. با ERA مطمئناً بر عواقب عظیم اقتصادی که صنعت هواپیمایی با آن روبرو است غلبه خواهیم کرد.
Sevenair: Sevenair بسیار خوشحال است که به ERA می پیوندد و در بسیاری از عدم قطعیت ها قرار دارد. ما بیش از 30 سال است که در اروپا و آفریقا فعالیت می کنیم. چشم انداز فعلی بازار برای صنعت مطلوب است و ترجیح می دهیم تا هر کاری را که می توانیم بصورت گروهی انجام دهیم و نه یک اپراتور مستقل باشیم. سازگاری یک عامل اصلی برای اپراتورهای منطقه ای مانند خود ماست و قصد داریم بعد از این مدت به گسترش و شکوفایی خود ادامه دهیم. همه ما به یک چشم انداز و استراتژی یکپارچه نیاز داریم که ERA مطمئناً می تواند همه را فراهم کند.
Aircompany ارمنستان: Aircompany ارمنستان یک شرکت هواپیمایی کوچک مستقر در ایروان است که در سال 2015 تاسیس شد. این شرکت هواپیمایی مفتخر است اعلام کند که عضو ERA شده است و امیدوار است که بینش، دانش و اطلاعات بیشتری را از این سازمان بدست آورد. خطوط هوایی به ما در تجارت روزمره کمک می کند و به عنوان یک شرکت هواپیمایی رشد خواهیم کرد. ما از ERA به خاطر کمک به شرکتهای کوچک در این دنیا قدردانی می کنیم.
ایلین ایر: ما خوشحالیم که به ERA، یکی از پویاترین و فعالترین سازمانهای متمرکز بر حمل و نقل منطقه ای اروپا پیوستیم. Ellinair از تعداد زیادی فرودگاه منطقه ای در اروپا و یونان فعالیت می کند و به همراه شرکت مادر Mouzenidis Travel از صنعت گردشگری پشتیبانی می کند که ستون فقرات اقتصاد یونان است. ما مشتاقانه همکاری با ERA را برای حمایت از صنعت در این اوقات دشوار را می پذیریم.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt