شروع پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان عمومی از 12 اسفند

شروع پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان عمومی از 12 اسفند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 اردیبهشت ، 1400

شروع پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان عمومی از 12 اسفند

پیش فروش بلیت‌های نوروزی برای ناوگان حمل و نقل مسافری از دقایق اولیه بامداد دوشنبه ۱۲ اسفند ماه آغاز می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

با اعلام داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری، پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای از ساعت 24 بامداد دوشنبه، 12 اسفند ماه سال 1398 به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز می‌شود. وی افزود پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت های اینترنتی، سایت های استانی و وبسایت های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر انجام می گردد.

آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان عمومی

او همچنین در خصوص افزایش قیمت برای پیش فروش بلیت های نوروزی اظهار داشت: اتحادیه‌ها همواره به دنبال بالا بردن قیمت‌ها جهت جبران هزینه‌هایشان بودند اما در سفرهای نوروزی می بایست دغدغه‌ها و نگرانی های مردم را در نظر گرفت و براین اساس هیچ افزایش قیمتی اعمال نخواهد شد. مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری در ادامه گفت: پیش فروش حضوری بلیت در پایانه های عمومی مسافر و همچنین دفاتر مرکزی و دفتر فروش بلیت سطح شهر شرکت های مسافربری برای سرویس های هر شرکت و در صورت نیاز با دایر نمودن تعداد مناسبی از دفاتر متمرکز در سطح شهر و تعیین ساعات کار مناسب و کافی برای آن ها، به طور مشترک انجام و نظارت کافی بر نحوه عملکرد آنها توسط ادارات کل استان اعمال می شود.

با تاکید وی جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در پایانه های مسافربری و ناوگان اتوبوسی، تمعهیداتی از طریق هماهنگی با تشکل های صنفی بخش حمل و نقل مسافر و شرکت های مسافربری انجام شده است. همچنین تمام نقاط تماس در این ناوگان از جمله دستگیره‌های صندلی، کمربندهای ایمنی و غیره باید به صورت مداوم و در هر سفر ضدعفونی می شوند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt