مناطق بکر و زیبای گوا را بشناسید

مناطق بکر و زیبای گوا را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 بهمن ، 1400

مناطق بکر و زیبای گوا را بشناسید

گوا شهری ساحلی در جنوب غربی هند و از مکان های گردشگری در بین گردشگران تور گوا نوروز 99 می باشد. برخی جاهای مناطق ساحلی گوا به وسیله مهاجران، گردشگران و ساکنان محلی گسترش پیدا کرده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

گوا شهری ساحلی در جنوب غربی هند و از مکان های گردشگری در بین گردشگران تور گوا نوروز می باشد. برخی جاهای مناطق ساحلی گوا به وسیله مهاجران، گردشگران و ساکنان محلی گسترش پیدا کرده است. در این میان یک سری سواحل در گوا هستند که کسی در آن ها سکونت نداشته و تقریبا جزء مناطق بکر گوا به حساب می آیند. در این مطلب بهترین مناطق گوا که از محبوب ترین جاذبه های گردشگری هند نیز می باشند را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

جاذبه های گردشگری گوا هند

گردش در سواحل بکر و زیبای سالست

سالست در شمال گوا یکی از بهترین مکان های گردش در گوا می باشد. در سالست گوا جاذبه هایی برای هر سلیقه گردشگری وجود دارد و در آن می توانید از شهرهای شلوغ گرفته تا سواحل بکر و زیبا را پیدا کنید. کلیساهای بزرگ و مکان های تاریخی بسیاری نیز در این منطقه پذیرای گردشگران تور گوا می باشند.

سواحل سالست گوا در هندوستان

در مورد گوا بیشتر بدانید

گردش در بهترین سواحل خانوادگی کاناکونا

کاناکونا گوا سواحلی آرام و تمیز و همچنین خلوت دارد و بهترین مکان برای خانواده است. کاناکونا زیباترین سواحل گوا را در خود جای داده است و با طیف گسترده ای از تفریحات دیگر یکی از مناطق گردش در گوا می باشد. در کاناکونا گوا جاذبه های گردشگری بسیاری برای گشت و گذار وجود دارد. رفتن به پارک ملی کوتیگائو و دیدن جنگل ها و حیوانات مشهور هند را از دست ندهید.

ساحل زیبای کاناکونا در گوا هندوستان

بازدید از تیسوادی در سفر به گوا

تیسوادی اکثر جاذبه های گردشگری فرهنگی گوا را در خود جای داده است. تیسوادی دارای تعدادی روستای زیبا و سواحل بکر می باشد. در تیسوادی از کلیسا بوم عیسی که شامل مقبره و بقایای سنت فرانسیس خاویار یا محله فانتین هاس گوا که در بخش لاتین این منطقه قرار گرفته است دیدن کنید یا در سواحل بکر و ماسه های سفید این منطقه قدم بزنید و لذت ببرید.

ساحل تیسوادی گوا در هندوستان

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt