با بهترین بوتیکهای مد روز گوا آشنا شوید

با بهترین بوتیکهای مد روز گوا آشنا شوید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

با بهترین بوتیکهای مد روز گوا آشنا شوید

تماشای سواحل زیبا،شب زنده داری و ماجراجویی بخشی از گردشگری گوا است. ولی فراموش نکنید که گوا طیف وسیعی از لباس و وسایل مد روز را در فروشگاهای مختلف عرضه می کند. از مارکهای و برندهای محلی و بین الملی گرفته تا بوتیکهای لوکس و امروزی، الفبای سفر تعدادی از آنها را به شما معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تماشای سواحل زیبا،شب زنده داری و ماجراجویی بخشی از گردشگری گوا است. ولی فراموش نکنید که گوا طیف وسیعی از لباس و وسایل مد روز  را در فروشگاهای مختلف عرضه می کند. از مارکهای و برندهای محلی و بین الملی گرفته تا بوتیکهای لوکس و امروزی، الفبای سفر تعدادی از آنها را به شما معرفی می کند.

بوتیک Jade Jagger گوا

این بوتیک شیک و رنگارنگ دلیل بسیار خوبی است تا شما در شمال ساحل Ashwem قدم بزنید تا به آن برسید. این بوتیک بسیار لوکس و پرزرق و برق است و جدیدترین لباسهای مد روز را برای مشتریان خود عرضه می کند.بوتیک Jade Jagger دارای مجموعه ای زیبا از لوازم جانبی، تی شرتهای امضا شده بدست افراد مشهور و همچنین لباسهای زنانه مد روز می باشد که در تور گوا میتوانید به سلیقه خود خرید کنید.

بوتیک Jade Jagger-گوا-الفبای سفر

فروشگاه Sacha گوا 

این فروشگاه یک بوتیک افسانه ایی است که محصولات متنوع مانند لباس، جواهرات و زیور آلات،کیف، لباسهای چرمی،اسباب بازیهای چوبی،صابونهای دست ساز، لوازم جانبی مانند کلیپس، جاسوئچی و روسری را به فروش می رساند.این بوتیک همچنین پر است از لباسهای به روز و شیک و یکی از بهترین بوتیکهای گوا به شمار می رود.

فروشگاه Sacha گوا-الفبای سفر

بوتیک Wendell Rodricks Design Space گوا

این بوتیک یک محل خاص و منحصر به فرد است که انواع لباسهای زنانه و مردانه را معرض فروش قرار داده است. این لباسها از پارچه های دست بافت تشکیل شده که بسیار راحت و در این حال امروزی هستند.ویژگی که این بوتیک را تک و خاص کرده این است که اجناس آن در بخشهای مختلف عرضه شده اند به طور مثال در قسمت اتاق سفید شما فقط لباسهای سفید را خواهید دید و در بخش کتان لباسهای که از جنس کتان ساخته شده اند را مشاهده خواهید کرد.

با این حال در تور گوا می توانید لباسهای شیک و به روز را از این بوتیک تهیه کنید.( برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما الفبای سفر را دنبال کنید.)

بوتیک Wendell Rodricks Design Space گوا-الفبای سفر

گالری Cheshire Cat گوا

در این گالری با مجموعه از جواهرات طلایی و رنگارنگ، سنگهای نیمه قیمتی و گران قیمت مواجه می شود.در این گالری مجموعه ایی قابل توجه از جواهرات دست ساز مانند گردنبند، گوشواره، حلقه و سایر لوازم جانبی را می توانید بیابید.
همچنین طراحان محلی اجناسی مانند صنایع دستی محلی و لباسهای زنانه مد روز را در گالری Cheshire Cat به فروش می رسانند. بنابراین می توانید برای خود یک تکه جواهر شگفت انگیز و خاص در این محل تهیه کنید و در تور گوا ارزان از خرید خود در این گالری لذت ببرید.

گالری Cheshire Cat گوا-الفبای سفر

بوتیک White Brick Wall گوا

این بوتیک با ترکیب طراحی محلی و بین المللی،  محصولات خاص و منحصر به فردی را عرضه می کند. از جمله وسایل مدرن و امروزی مانند کتاب،وسایل چوبی، بافتنیهای سنتی،سوغات و لوازم جانبی که بسیار زیبا و جالب هستند.همچنین  White Brick Wall لباسهای دست بافت و زیور آلات را به فروش می رساند که کیفت و جنس مرغوبی دارند. انواع اجناس زرق و برق دار متفاوت با الگوهای خاص را در این بوتیک در تور گوا می توانید بیابید.

بوتیک White Brick Wall گوا-الفبای سفر

بوتیک Gemma Carver Studio گوا

اگر به دنبال سبک زنانه جذاب هستید حتما سری به بوتیک Gemma Carver Studio بزنید.آنها برای خانمها البسه خاص و متفاوت را عرضه کرده اند که بسیار جذاب و زیبا و خلاقانه هستند به ویژه لباسها  و پیراهنهای تابستانی.اگر شما هم به دنبال لباسهای راحت و خاص هستید خرید در این بوتیک را از دست ندهید. همچنین شما این فرصت را دارید که اگر طراحی خاصی در ذهن دارید آن را سفارش دهید تا برای شما آن را تهیه کنند.( برای آشنایی با سایر جاذبه های توریستی هند با الفبای سفر همراه باشید.)

بوتیک Gemm -Carver Studio گوا-الفبای سفر

بوتیک Sosas گوا

بوتیک Sosas مجموعه ی قابل توجهی از اجناس مد روز که کار طراحان مطرح هنری را به فروش می رساند. این محصولات ترکیبی از کتان و ابریشم است همچنین اجناس گوناگونی مانند لوازم جانبی، کیفهای دستی و لباسهای زیبا و شیک را در این بوتیک می توانید پیدا کنید.

بوتیک Sosas گوا-الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt