در این چشم اندازهای نفس گیر استانبول چای بنوشید

در این چشم اندازهای نفس گیر استانبول چای بنوشید

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 دی ، 1401

در این چشم اندازهای نفس گیر استانبول چای بنوشید

مکان های و چشم اندازهای زیبایی در استانبول وجود دارد که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم. نوشیدن چای و قهوه در این باغ ها و فضاهای باز بسیار لذت بخش است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

نوشیدن چای و قهوه در باغ و فضای باز همراه با تماشای چشم انداز بی نظیر بخش جدایی ناپذیر از زندگی مردم ترکیه است. این تفریح بسیار لذت بخش و ساده است. مکانهای متفاوتی در استانبول همراه با مناظر خیره کننده برای نوشیدن چای وجود دارد که الفبای سفر چند مورد از آن را به شما معرفی می کند.

BEBEK KAHVE استانبول 

بدون شک BEBEK KAHVE یکی از بهترین مکانهای استانبول  با چشم انداز زیبا است. شما می توانید در فضای دل انگیز باغ در امتداد تنگه بسفر بنشینند و از محیط اطراف لذت ببرند. منوی غذایی این محل بسیار متنوع بوده و غذاهای متنوع و خوشمزه ایی را ارائه می دهد که می توانید از میان آنها انتخاب کرده و همزمان کشتی های که از تنگه بسفر عبور می کنند را تماشا کنید. محله ببک یکی زیباترین محله های استانبول است که کاخ ها و خانه های باشکوه را در خود جای داده است و یک انتخاب عالی در تور ترکیه استانبول برای لذت بردن از طبیعت است.

BEBEK KAHVE استانبول-الفبای سفر

چنگل کوی چینارالتی استانبول Çengelköy Çinaraltı

این منطقه در سمت راست تنگه بسفر قرار دارد که شامل فضای بازی است که در میان آن یک درخت چنار کهن قرار دارد. این منطقه با قدمتی از قرن 5 میلادی، دارای میز و صندلیهای کوچک مختلفی برای نشستن و نوشیدن چای می باشد. این محل در کل ساعات روز باز است که  زیر سایه درختان آن می توانید از وقت گذرانی خود لذت ببرید. برای شروع سفر خود  بلیط هواپیما استانبول را رزرو کنید.

چنگل کوی چینارالتی استانبول-الفبای سفر

باغچه کاله چای استانبول Kale Çay Bahçesi

این محل شاید نسبت به سایر مکانها و باغهایی که معرفی کردیم کمی گرانتر باشد. کافه باغچه کاله چای به صورت یک اسکله خصوصی و محلی رویایی همراه با چشم انداز رو به آبهای لاجوردی است که در آنجا می توانید غروب خورشید را از انتهای دریای مرمره و جزیره پرنسس را از فاصله ایی دور تماشا کنید. این کافه یک مکان بسیار دنج و آرام  است که می توانید ساعتی در آن ریلکس کنید چای بنوشید و از محیط اطراف خود در تور ارزان استانبول لذت ببرید.

باغچه کاله-چای استانبول-الفبای سفر

Moda Çay Bahçesi استانبول

این محل در بالای یک تپه بر فراز تنگه بسفر قرار دارد و یکی از محبوب ترین نقاط دیدنی استانبول است. این محل با فضای آرامش بخش و به دور از شلوغیها شهرف یکی از بی نظیر ترین مناطق استانبول به شمار می رود. نمای روی به دریای زیبای مرمره همراه با نوشیدن چای و یا دیدن غروب خورشید از دور دستها یکی از تجربیات لذت بخش شما در تور استانبول بهار 98 خواهد بود.

Moda ÇayBahçesi استانبول-الفبای سفر

تپه پیر لوتی استانبول Pierre Loti

پير لوتی كه در يكی از نقاط تاريخی فرهنگی استانبول واقع شده است به عنوان محلی محبوب برای نوشیدن چای شناخته می شود. نام این محل به نام محل اقامت رمان نویس فرانسوی به این نام شناخته می شود. از روی این تپه می توانید خلیج طلایی، خانه های اطراف و منارهای مساجد، دو جزیره کوچک داخل آب و پارک مینیاتوری را مشاهده کنید، همچنین در اطراف آن نیز قبرستان قرار دارد که اطراف آن با درختان مختلف احاطه شده است.از راه تله کابین می توانید به تپه پیر لوتی برسید و از چشم انداز شگفت انگیز این محل روز فراموش نشدنی برای خود در تور استانبول لحظه آخری بسازید.

تپه پیر لوتی استانبول-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt